Наживаються на українцях, халатність

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
olehyan 5 сентября 2019, 9:19
Замовив через інтернет карту visa в тарифному плані Оптимальний. Прийшов у відділення банку, співробітниця оформила мене, не промовивши жодного слова, не розказувала про тариф, переваги і так далі. Тільки дала підписати необхідні документи. На другий день, зайшовши в їхній райффайзен онлайн, побачив, що мій пакет послуг Активний, плата за який 120*грн на місяць. Подзвонив на гарячу лінію. Там дівчина 5 хвилин перевіряла інформацію, зробила мене винуватим і сказала що я із самого початку замовив таку картку. Я її точно не замовляв, бо якби замовляв Активний то би брав КАРТУ ГОЛД, а не просту. Порадила мені змінити тарифний план на Оптимальний. Вартість цього складає ще 120 грн. НЕПОГАНИЙ ТАКИЙ БІЗНЕС!!! самий гірший банк. За два дні дзвонив 5 разів до них. Бо ще стільки проблем з банками у мене не було. Навіть той самий ПриватБанк просто найкращий в порівнянні з цими Злодіями. Про мобільний додаток можна окремо сказати багато погано.
Райффайзен Банк Аваль
Ответ банка
9 сентября 2019, 16:59
Доброго дня!
Запевняємо Вас, що працівники Банку зацікавлені в наданні Клієнтам послуг високої якості і докладають зусиль для запобігання виникненню конфліктних ситуацій.
Встановлено, що при Вашому зверненні до відділення Банку, рахунок вже було відкрито на сайті Банку в тарифному плані «Активний», співробітником відділення Банку було озвучено інформацію та переваги пакету, та Вами підписано відповідний договір.
Нам щиро шкода, що ситуація, яка склалася під час Вашого обслуговування, доставила Вам незручності і залишила негативне враження про роботу Банку в цілому.
З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»

Комментарии - 1

+
0
Fostyak
Fostyak
6 сентября 2019, 21:01
#
Підписуюсь під кожним словом. Приховані комісії стають неприємним сюрпризом для клієнтів. Банк свідомо приховує тарифи на обслуговування. СМС не приходять. Виписку отримати неможливо, все для того, щоб клієнти не знали як їх обдирають. Банкомати постйно не працюють. Щоб зняти гроші, треба добре побігати від банкомату до банкомату, яких і так мало та й ще неробочі.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Райффайзен Банке Аваль

Валюта Покупка Продажа
USD 24.300 24.650
EUR 26.600 27.300
RUB 0.3750 0.3900
Все курсы банка

Курс валют в Райффайзен Банке Аваль

Валюта Покупка Продажа
USD 24.300 24.650
EUR 26.600 27.300
RUB 0.3750 0.3900
Все курсы банка
Реклама