Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Райффайзен Банка: Полтава, ул. М. Грушевского, 4

Адрес:
Полтава, ул. М. Грушевского, 4
Телефон:
0 800 500-500
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-16:45), тех. перерыв: 16:45-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Power Banking

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1 не засчитана
30 сентября 2023, 7:36
Люди уходьте з цього банку бо оманливо добрими тількі здаються.Обіцяють допомогти але тількі в оману заведуть.У мене арешт коштів соцвиплат.В невоенний час 20% повинні переказувати до виконавчої служби, а пенсію 100% привласнили і у себе тримають.Пропонують надіслати єлектронкой до виконавця запит але нічого не роблять.На гарячій лінії кажуть що проблему всереді банку вирішити можливо.Але навіщо це аферистам?
Комментарии (11)
Ответ банка
Райффайзен Банк
30 сентября 2023, 8:59
Вітаємо. Перш за все, вдячні Вам за очікування відповіді.

Євгеній, з 06.05.2023 в силу вступили дії Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих особливостей організації примусового виконання судових рішень і рішень інших органів під час дії воєнного стану» — тобто, зараз на всі рахунки накладається арешт без можливості користування коштами.

Згідно Закону України зняття коштів з арештованого рахунка можливе в максимальній сумі — 13 400 грн. за 1 календарний місяць (розмір 2-х мінімальних зарплат), за умови, якщо Виконавець (Виконавча Служба) надійше до Банку постанову «Про визначення поточного рахунку клієнта», де буде вказано номер рахунка, з якого Ви зможе зняти кошти. Виконавець (Виконавча служба) опрацьовує такі запити протягом — 2 х робочих днів з моменту Вашого звернення та відправляє до Банку Укрпоштою.

Згідно отриманої від Вас при попередніх комунікаціях інформації, Ваш виконавець не надсилав до нашого Банку постанови «Про визначення поточного рахунку клієнта», відповідно — наразі Вам потрібно звернутись до виконавця для направлення з його боку до банку відповідного документу.

Після отримання банком документу, по рахунку будуть встановлені обмеження, що дозволятимуть знімати передбачені законодавством кошти, а саме — до 13 400 грн. за 1 календарний місяць.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не засчитана
23 сентября 2023, 11:24
18.09.23 виконавець зупинив провадження і надіслав до банку листа але банк діє незаконно як не підкоряеться законам України і не розблоковує пенсію яку незаконно привласнив.У кого схожа ситуація до НБУ звертайтесь може цей банк з головним офісом в москві перестане терроризувати українців і почне діяти адекватно бо чинить неадекватно.Куди тільки не звертався всі кажуть чушь і бред сотрудніки банку, тільки один раз на гарячій лінії адекватна дівчина по моїй ситуації казала що внутрі банка повинні були розібратися але навіщо це злодіям які діють беззаконно, все до виконавця переводять.Ви не мали права привласнювати соцвиплати і надати повинні користуватися навіть арештованим рахунком до двох мінімальних зп.А не дуру із себе робити і казати поки виконавець не надішле листа бо вам все одно на свою репутацію і сотрудніки такіж мабуть розуміють у кого працюють, це їх вибір.Я б ліквідував ліцензію цього банку який терроризує порядних громадян знущаючись і перекручуючи закони як завгодно.Дурніших дій я не чув і не бачив не в одному банку, а кліент я багатьох банків.
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
23 сентября 2023, 13:39
Добрий день!

Райффайзен Банк в Україні – український банк, окрема юридична особа. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
Райффайзен Банк Україна з перших днів війни заявив про свою принципову патріотичну позицію і дотримується її невідступно.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу Банку та наших співробітників.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Також, за попередніми Вашими відгуками було проведено комунікацію з менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі було надали пояснення, щодо Вашої ситуації у повному обсязі та чіткі відповіді, щодо шляхів вирішення питання.
Запевняємо, що наші двері відкритті для Вас, і ми завжди будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не засчитана
12 сентября 2023, 17:19
Із коментів на свої скарги до райфбанку дізнався що це банк який із Росії коли перевірив.Як я не звертав раніше на це увагу, кошти списали з накопичувального рахунку це після того як я переводив на ЗСУ і дітям хворим перебуваючи за кордоном.Я пенсіонер 2 групи, вижити намагаюсь і допомогти людям, а гадкі не мав що з нелюдами справу маю.Як ще НБУ не лідвідує спонсора терористів.Так знущатися як в цьому банку ніде зі мною не вели, навіть в приватбанку де я боржник.Пенсія досі заблокована.Що скажете що переймаетеся і розуміете мої ємоції? Так кажуть шахраї і ворюгі якіми ви і являетеся.А мені треба оплатити житло, лікі придбати,їсти теж.Безсовісні, бог вас покара да і я вам не прощу такого ставлення.
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
12 сентября 2023, 17:26
Добрий день!
Райффайзен Банк в Україні – український банк, окрема юридична особа. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
Ми щодня робимо все можливе і часто неможливе для підтримки наших клієнтів та нашої країни. Ми збираємо кошти, волонтеримо, більш ніж сотня наших колег вступили до лав ЗСУ.
Райффайзен Банк Україна з перших днів війни заявив про свою принципову патріотичну позицію і дотримується її невідступно.
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Також, за попередніми Вашими відгуками було проведено комунікацію менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі було надали пояснення, щодо Вашого ситуації у повному обсязі та чіткі відповіді, щодо шляхів вирішення питання.
Запевняємо, що ми завжди готові піти на зустріч допомогти нашим клієнтам, якщо це не суперечить норм чинного Законодавства України та наші двері завжди відкритті для Вас.
Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не засчитана
8 сентября 2023, 14:09
Сьогодні на пенсійний рахунок надійшла пенсія але залишаеться на рахунку банку і недоступна мені, як пояснили в відділенні бо рахунок арештований.Розумних пояснень я не отримав, на такі питання, чи підкоряються вони законам України і чому пенсія залишаеться у них, а не перераховуеться виконавцям, це вдруге така ініціатива не гарна з їхього боку, місяця не минуло як 514 гр привласнив банк.Як на мене це шахрайські маніпуляції з боку банку думаючи скористатися тяжким станом.В відділенні запитували намеками чи не бував я «десь», це хамська поведінка керівниці і провокативна для захисту своеї бездіяльності в покритті шахраїв.Якшо така компетентна людина ще і керує, грош ціна їм.Гроші я намагатимуся повернути так як чекаю на апеляції і візьму ухвалу про призупинення виконавчого провадження але з банком справ більше не матиму і нікому не рекомендую бо слузхати казки вже не цікаво.
Комментарии (2)
Ответ банка
Райффайзен Банк
8 сентября 2023, 14:17
Вітаємо!
Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту, а не про примусове стягнення коштів з рахунку.
Також, за попереднім Вашим відгуком було проведено комунікацію менеджером з питань клієнтського сервісу. У телефонному режимі ми надали пояснення, щодо Вашого ситуації у повному обсязі.
Запевняємо, що наші двері відкритті для Вас, і ми завжди будемо раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1 не засчитана
5 сентября 2023, 17:21
Терпів неадекватність менеджерів і касирів але вже як ухожу від цього банка розкажу.В касі і менеджерка неадекватні сьогодні не дали переказати кошти стверджуючи що перекази тільки між райфайзеновськими рахунками.Була раніше одна адекватна менеджерка на цьому віддиленні але на жаль її більше не бачив, а те що не компетентні співробітники нажаль ваша проблема.Відділення на Грушевського в Полтаві.Прикрикнути чи розказувати чому на прохання зробити адекватно це норм не реагувати для них тому і не жалкую що більше не буду обслуговуватися у цьому відділенні невдовзі і я радий після трьох років користування що нарешті не будуть робити неадекватно.
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
5 сентября 2023, 17:30
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас залишилось негативне враження під час візиту у наше відділення, та це могло вплинути на Ваше враження в цілому.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Переказ коштів з рахунку можливий на користь будь-якого Банку в Україні. Якщо це картковий рахунок то, перекази доступні цілодобово у системі «Райффайзен Онлайн», які можливо здійснити без візиту у відділення, для економії часу, а якщо використовувати платіж «за реквізитами IBAN» — це без комісій.
Ми обов'язково проведемо аналіз та перевірку відносно інформації зазначеної у відгукі, для запобігання подібних ситуацій надалі.
Дякуємо, що залишились небайдужим та надали зворотній зв'язок, адже подібні запити допомагають нам удосконалюватися.
Також, будемо вдячні, якщо Ви нам залишите інформацію у приватних повідомленнях (ідентифікаційний номер чи контактний телефон).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
30 августа 2023, 18:53
В травні місяці неприемно здивувався коли з накопичувального рахунку виконавчою службою 5107 гривень арештовано було.Буду оскаржувати в апеляційному суді і якшо на мою користь буде рішення повертати кошти.Але це не все.17.08.23 повторно арештова було 514 гр на пенсійній картці і 218 гр на АТБ акційній.В травні 4370 було зараховано за два дні погашення боргу, а то чи їх 10% і витрати і комісія виконавців.А в цьому місяці попросив виконавця не блокувати пенсійну картку, отримав листа, в якому якшо коротко статус рахунку визначає райфбанк і як я зрозумів друге списання да як і перше це ініціатива банку.514 так в борг і не зараховані як розумію витрати виконавця але 248 на АТБ як в відділенні пояснили на рахунку райфу але заблоковані.Буду як казала спеціалістка через почту отримувати пенсію бо ухвалу про призупинення виконавчого провадження не отримаю доки суддя не вийде з відпустки, а це не раніше 12.09.23 да і час потрібен на всі процедури да і відгукі про банкі читав і не один мені вже не до вподоби.Банк замість того щоб турбуватися про кліента робить дії які псують репутацію і людей спонукають йти від них.Чекаю на рішення апеляції за 2.5 місяці якшо не перенесуть, а здивування навіть спеців не те шо в відділенні а і коли банк надасть «стурбованість» свою вже мені не цікава доки тих хто думає що може чинити таке безкарно.Можете не «переймання, мною мені написати, а тільки коли почистите свої ряди шахрайські,інакше я такі дії не назву, може і люди будуть у вас тримати свої заощадження і обслуговуватися в відділеннях і користуватися вашими послугами, а докі я не потребую ваших послуг і вибачень з оманливи намаганнями виправити ситуацію.Я користувався різними послугами банку і нічого не винен їм, а нікчемно повелися так зі мною.В відділенні кажуть що виконавець їм повинен надати листа, на гарячій лінії сказали що пенсія по інвалідності і це внутрі банка повинно вирішитися але коли негарно повелися цього я більше не збираюся терпіти, досить і ціеї ситуації з мене навіть якшо все буде вирішено на мою користь.Як зняли другий раз кошти на другий робочий день в додаток цілий день не потрапляв все відтерміновували якісь проблеми були у них да і не найсильниша сторона мобільний додаток у райфа.
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
30 августа 2023, 18:58
Вітаємо!
Розуміємо Ваші емоції та нам щиро прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку.
При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби, а тому зі свого боку не можемо вирішувати питання зняття арештів самовільно.
Зняття арешту з рахунку можливо у разі надходження в Банк постанови від Виконавчої служби, а саме про — зняття арешту, а не про примусове стягнення коштів з рахунку.
Ми щиро хочемо допомогти у вирішенні питання, переглянути Ваше звернення індивідуально детальніше. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Очікуємо на Ваш зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
2
30 января 2023, 11:00
Якщо керівництво банку не в курсі, то в Полтаві вимикають світло по 4 години. У відділенні на Грушевського — величезний район, третина міста — ВІДСУТНІЙ ГЕНЕРАТОР!!! коли немає світла воно НЕ ПРАЦЮЄ. А тепер, банкіри, рахуємо: робочий день 8 годин — 2 рази по 4 години вимикають електрику, то ваше відділення надає послуги скільки? аж півтори години на день? Це такий сервіс?
Поруч маленькі магазинчики, перукарні працюють, а ваше відділення — ні. Це неповага до клієнтів і своїх же співробітників, Та зробіть хоч одне робоче місце робочим — бо І виглядає дико — коли І при такому відношенні зовсім ваш банк не викликає довіри. Це або безхазяйність, або жадність… — 
Посилати в «чергове» відділення не треба (воно єдине на все місто). І їхати через пів міста не у кожної людини є час і можливість.
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
30 января 2023, 11:09
Доброго дня!
Проаналізуємо ситуацію та напишемо Вам додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
5 не засчитана
3 июня 2022, 13:50
Заказал у данного «интернет магазина» телефон, уверяли что продают в пол цены из-за банкротства множества отделений про продаже телефонов
в связи с военным положением, но перед отправлением надо отправить на карту 50 % стоимости товара
(электронный чек и транзакция присутствует, переписка в инстаграмме сохранилась), через пару часов заблокировали по это странице http:// instagram.com/smartphone_top_ukraine/
По реквизитам подписались «4149 3900 0806 9469 Кононихин Максим Юрьевич»
можно их привлечь к административной ответственности и вернуть свои деньги?(Отправил им 750 грн). Спасибо!
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
3 июня 2022, 13:55
Доброго дня!
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація. З боку нашого Банку, ми передамо інформацію щодо даного випадку до відповідного відділу для аналізу.
Хочемо також зазначити, що карта за даним номером випущена не нашим банком, і ми рекомендуємо додатково звернутись щодо цього випадку до банку, що випустив карту, та до правоохоронних органів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
7 марта 2021, 8:44
Имею кредитную карту данного учреждения, которое называет себя банком. В феврале закончился срок действия пластика, естественно обратился в отделение с просьбой выдать новый и был удивлён до онемения. Оказывается новую карту мне выдать не могут, так как на данный момент пакет Прозора уже не существует и я должен просто погасить весь лимит до конца, и тогда мне выдадут новую карту с новыми условиями и процентами, но уже дороже! На вопрос как гасить — через кассу. Это с учётом, что у нас в областном центре всего два отделения этого чудо-банка, и кассы там работают ровно по тому же графику, по какому я сам должен быть на работе. Плюс очереди, плюс процентики наверняка за операцию. Честно, таких номеров я даже в цирке не видел, не то что в других банках. Молча встал из-за стола специалиста, вышел и забыл дорогу в эту шарашку. Теперь всем вокруг рассказываю эту историю — люди в шоке, и говорят спасибо, что предупредил обходить десятой дорогой аваль.
Написать комментарий
Ответ банка
Райффайзен Банк
7 марта 2021, 9:36
Доброго ранку! Нам прикро, що обслуговування в банку залишило у Вас негативные выраження. У разі закінчення строку дії кредитної картки або кредитного ліміту Банк, дійсно, може прийняти рішення про відмову у видачі нової картки або продовження дії кредитного ліміту. При цьому погашення, окрім каси відділення, можна здійснювати на сайті банку, за допомогою будь- якої іншої картки, за повними реевізитами з будь-якого банку, а бо в системі Райффайзен онлайн (якщо маєте інший картковий рахунок нашого банку). Якщо маєте додаткові питання, просимо зателефонувати до Інформаційного центру банка.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
3
13 мая 2019, 10:49
Обратился на гарячую линию банка по поводу взятия кредита наличными на период 24 месяца, так как являюсь владельцем зароботной карты этого банка, начали предлагать кредит на период в 72 месяца, на что категорично ответил отказом, ссылаясь на период в договоре 24 месяца, чтоб быстрее закрыть его и чтобы неходить ежемесячно в банк для погашения большей суммы по кредиту, в итоге дважды звонил и они утверждали что все впорядке для оформления. Пришол в банк, распечатали заявку, все нормально одобрили на 24 месяца, но печатая документы на кредит обратил внимание что период 72 месяца, сразу же обратился к консультанту об ошибке, и не надобности периода в 72 месяца, так как переплата только по комисиии превышала сумму в 3 раза, после чего консультант убежала для помощи к другим сотрудникам для консультации, но в итоге сказали что на 24 месяца мы несможем оформить, что у консультанта неполучиться. В итоге вопрос к банку:
— зачем уверять клиента что все возможно, заявку одабривать, но печатать документы на своих условиях сроке, неуведомив об этом(если бы сам не глянул, так и получилось бы)
— зачем обманывать клиентов на срок вследствии чего сумма комисий в разы больше
— после отказа анкета и распечатанные документы лежали на столе и в открытом компьютере, где безопастность клиента, что с ними не продолжат работу, если сотрудники не закрывают окно, не отдают бумаги, и не показывает об отменне
Комментарии (3)
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 мая 2019, 17:30
Добрый день, Сергей Евгеньевич!
Мы сожалеем, что данная ситуация доставила Вам неудобства и оставила негативное впечатление о работе Банка. Уверяем Вас, что работники Банка заинтересованы в предоставлении Клиентам услуг высокого качества и прилагают усилия для предотвращения возникновения конфликтных ситуаций.
Информация, изложенная в Вашем обращении, доведена до ведома ответственных сотрудников для принятия мер по предупреждению возникновения подобных ситуаций.
Позвольте принести свои извинения за доставленные неудобства и надеемся на понимание.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»

На странице собрана вся информация про отделение Райффайзен Банка по адресу Полтава, ул. М. Грушевского, 4.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Райффайзен Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Райффайзен Банка  расположенном по адресу Полтава, ул. М. Грушевского, 4- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.