Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як реагувати на відношення банку до клієнта?(частина 2)

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
pavel3435 19 октября 2015, 10:23
Отделение по адресу: Киев, ул. Десятинная, 4/6
Протягом цього року я написав 4 звернення(без вразувать останніх 13 від 15.10.2015.р) в яких прохав перевірити запис з гар.лінії станом на 02.07.2014 р та нарахування страхового платежу, оскільки борг виник не з моєї провини.Я наголошував, щоб мені перерахували суму до сплати на 02.07.2014 р.-та було відмовлено(лист ще не надійшов на звернення 01.10.2015 №97390-23 та на гар.лінії повідомили, що відмовлено).Не врахували ні відповідь з Мінфіні, ні те що запис 02.07.2014 р. за тех.збоєм не вдалось перевірити(нарешті була відповідь через 8 міс.), ні те що я достроково виплатив авто, яке брав у кредит в банку, ні те що сумлінно виплачував всі роки кошти, навіть не контролюючи чи нарахування згідно договору, ні те що я рік розбираюсь в дані проблемі сам, а банк, складається враження, що зумисноно не бажає вирішити дану проблему, що виникла не з моєї провини.Мені неприємно, що вже третя коллекторська організація мені погрожує та називає боржником та шахраєм(яким тпсав цін.листом пояснення витуації, що виникла).Та щей лист Голові Правління відмовляються отримувати.ЧОМУ?? На прохання пояснити, що за страховий платіж від нещасного випадку я сплачува, який розпочали наразовувати чере рік(у випискі, що раніше надходили почтою вказувалось, як роз.-касове обслуговування) та крім роз.-кас.обслуговування згідно умов договору даний платіж також списувався.На третє зверненя повідомили, що це був технічний збій, що це дійсно роз.-кас.обслуговування.Та коли я запропонував розписати, які саме роз.-кас.операції входять до відповідних списань відповідного місяця кожного року в листі від 17.07.2015.р №69758-23 -у відповіді банку поясненнь не було, лише вибіркові місяці описані з визначенням обов«язкового мін.платежу, який я й сам розумію, як вирахувати(5% від заг.суми заборгованності).Було вказано, що дане роз.-кас.обслуговування списувалось 2%, а з грудня 2011р.-1%, так воно й є я перерахував та це всетаки страховий платіж так списується, договір на який я не підписував і не давав згоди(час.2)
Сенс Банк
Ответ банка
19 октября 2015, 11:56
pavel3435, доброго дня! Для того, щоб ми могли перевірити інформацію з питання — надішліть на info_client@alfabank.kiev.ua Ваш ІПН або номер договору.

Комментарии - 1

+
0
pavel3435
pavel3435
19 октября 2015, 13:53
#
Дякую, що Ви реагуєте на моє звернення, оскільки всі намагання вирішити ситуацію, що склалась знову зайшли в глухий кут.Прошу Вас переглянути по моєму рахунку№26252000006517 договір від 13.02.2008 р №690007374 ситуацію, що виникла.Також додаю інформацію моїх звернень, якщо буде необхідносканую копії та надішлю Вам. 1)від 26.11.14-№123756-23 відповідь банку від 25.12.14 №116863-23.1-б/б 2) від 05.02.2015р №11855-23 відповідь банку від 13.03.2015 №21678-23.1-б/б прохання зачекати, потім 30.05.2015 прийшла відповідь№47549-23.1-б/б 3) від 07.04.2015 р.№37297-23 відповідь банку-від 09.05.2015р. №41927-23.1-б/б 4)від 16.07.2015 р.№69758-23 відповідь банку від 19.08.2015р.№70519-23.1-б/б почекати та 16.09.2015р №78950-23.1-б/б На звернення від 01.10.2015р.№97390-23 відповіді немає, та зателефонувавши на гар.лінію дізнався, що відмовленоу проханні, що всі нарахування вірні, неврахувавши піддстави наведені в зверненні.Допоможіть вирішить дану проблему, що виникла не з моєї провини
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.35 42.95
USD 39.45 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.35 42.95
USD 39.45 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝 / Як реагувати на відношення банку до клієнта?(частина 2)