Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Денис Скрипник 25 ноября 2023, 0:32
Замовив валюту, щоб зняти з картки. У відділенні повідомили, що сума повинна бути кратна 100, оскільки немає менших купюр, замовив майже на всю суму яка є доступна на рахунку, без проблем отримав лист А4 і направився до каси, на касі без всяких проблем видали всю суму. Сьогодні відкриваю додаток — бачу на рахунок мінус $ на залишку, виявляється банк допускає овердрафт картки, без попередження цього клієнта, я розумію, що є тарифи картки, але комісія маю включатись в доступну суму по картці, замість того, щоб кредитувати клієнта по дебитовій картці.

Це максимально жахливо, що таке допускається. Результат отримав круглу суму комісії, як кредит по дебитовій картці. Тех підтримка все що сказала, нам прикро, що так сталось.

Майте на увазі коли знімаєте кошти з рахунку, перепитуйте в оператора на рахунок комісій (якщо пощастить — можливо попередить).
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 28 ноября 2023, 16:08
Мінус по рахунку завжди лякає, особливо якщо він виникає на дебетовій картці😕
Так, насправді бувають випадки, коли після списання комісій, чи після розблокування суми, по дебетовій картці може виникнути несанкціонована заборгованість, оскільки деякі комісії списуються після проведення операції, через 2-3 робочих дні.
Несанкціонована заборгованість (недозволена перевитрата) — це сума боргу по картці, яку банк не зміг списати за рахунок:
— кредитного ліміту по кредитній картці (так як він повністю витрачений),
— доступної суми по дебетовій, зарплатній картці (так як доступної суми по карті немає) і картка пішла в мінус.
Але на відміну від кредитних карток, по дебетовим карткам відсотки за несанкціоновану заборгованість не нараховуються, тому це не так страшно😊
З приводу зняття коштів в касі та комісій зараз все розпишу детально✨
Згідно з тарифами карток White, Black,Graphite та Caméléon двічі в місяць, ви можете знімати кошти в касі банку без комісії, кожне наступне зняття буде з комісією 3% мін. 25 грн.
Але якщо це зняття депозитних коштів після закінчення договору, то зняття буде без комісії навіть якщо це 5 зняття за місяць.
Просто для того, щоб зняти кошти без комісії, вам потрібно спочатку звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу.
Перевіривши деталі по вашій операції, я побачили, що комісія була списана некоректно, адже ви знімали саме депозитні кошти.
Тому було зафіксовано запит на повернення коштів, і протягом 1 робочого дня ми вам їх повернули🥰
Я сподіваюся, що цими новинами змогла підняти вам настрій, і ваша думка про нашу підтримку та банк також змінилася💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
solomiiy 24 ноября 2023, 14:36
Користуючись торговельним майданчиком ЦП банку, придбаваю ОВДП. Перед першою транзакцією у відділенні банку на вул. Княжий затон/проспект Григоренка поцікавилась про умови роботи зазначеного майданчика. Отримала відповідь, що умови продажу змінюються щодоби о 23.00 (крім вихідних днів, протягом яких актуальні умови п’ятниці). Проте, вчора 23.11.2023 о 17.00 виявилось, що умови продажу облігацій, які були актуальними в першій половині дня, суттєво змінились, що призвело до значних втрат з мого боку. На моє запитання до кол-центру банку, чому умови були змінені в середині торговельної сесії і чим вони регламентують, отримала відповідь від консультанта Артема, що зміна умов відбувається о 16.30 і відмову повідомити мені документ, в якому визначені умови роботи майданчика. Таким чином, банк вводить в оману своїх клієнтів тим, що кожний співробітник може повідомляти свою фейкову інформацію без можливості клієнта ознайомитись з документальним підтвердженням їх слів.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 27 ноября 2023, 22:19
Вітаю! Законодавством та внутрішніми документами Інвестиційної фірми, тобто Банку, не встановлений чіткий порядок зміни вартості цінних паперів, оскільки вартість цінних паперів розраховується відповідно до ринкової ситуації. При визначенні вартості можуть враховуватися нами: ринкові ставки дохідності за подібними інструментами, вартості ресурсів на відповідні строки, курсу іноземної валюти (в разі здійснення операції з цінними паперами номінованими в іноземній валюті).

Зазвичай котирування на ОВДП в Sense SuperApp змінюються по будням о 16:30, оскільки розрахунки по угодам укладеним після 16:30 (в після операційний час) можуть здійснюватися наступного робочого дня. При цьому, Інвестиційна фірма в залежності від ринкової ситуації може змінити котирування в будь-який інший час.
Актуальні котирування на ОВДП завжди можна відстежувати онлайн в Sense SuperApp.

На жаль, ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях, але у будь-якому разі, я охоче вам допоможу, якщо напишите нам!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
VadimAsia 20 ноября 2023, 10:29
Отделение по адресу: Киев, пр-т Берестейський, 20
1. 23 листопада закінчується депозит (валюта грн)
2. 20 листопада звернулись до банку замовити гроши готвікою в касі банку. Банк відмовив аргументуючи це проблемою з готівкою після націоналізації
3. Пропозиція банку — переоформити депозит або чекати 8 днів і потім ходити до банку якщо готівка будє зняти якщо ні то ні.
PS Депозит оформлений на дружину (не зареестрована на сайті) Всю інформацію можемо надати за вимогою. Листування та переписку з банком.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 28 ноября 2023, 13:21
Бронювання коштів дуже цікава процедура, яка має багато нюансів😉
Зараз бронювання коштів відбувається на 5 календарний день від дати звернення, якщо кошти є на рахунку.
Якщо ж ви бажаєте забронювати кошти з діючого депозиту, то це можна зробити, але запит буде подано на 5 календарний день від дати закриття договору.
Раніше терміни бронювання були 10 роб.днів, але логістика покращилась і ми змогли скоротити ці терміни)
Звичайно, якщо сума у вас не велика, ви можете звернутись у відділення для зняття коштів без бронювання, але кошти вам зможуть видати тільки якщо в касі буде вільна валюта.

З приводу роботи співробітників відділення, дійсно відмовляти вам в бронюванні коштів не правильно.
Вся інформація була зафіксована та передана в відповідний підрозділ.
Ми вже пропрацювали з колегами дану ситуацію, щоб в майбутньому такого не траплялось з іншими клієнтами.
З вашою ситуацією ми більш детально розібрались в особистих повідомленнях. Сподіваюсь змогла зробити все, щоб ви залишились задоволеними🙂

Приносимо вибачення за причинені незручності💙
Впевнені, що в майбутньому таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що не дивлячись ні на що, ви обираєте нас🤗

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Liza9080 19 ноября 2023, 22:28
Богдан Савенко кращій співробітник банку, який дійсно допоміг! Я звернулась до Сенс-банку за карткою онлайн., бо щоб відкрити її самостійно не виходило, але неймовірно, що більшість операторів-консультантів виявилася некомпетентною та складалось враження, що вони не читають те, що я їм писала і так відбувалось цілий тиждень і ніхто мені не допоміг. Але ж нарешті у відеочаті заявився Богдан Савченко, який суперкомпетентний та грамотний. Він миттєво вирішив усі мої запитання, допоміг в усіх запитаннях, пояснив всі моменти, які були мені не до кінця зрозумілі, настільки чудових співробітників я ще не зустрічала. Було дуже приємно спілкуватися, я хочу дуже подякувати йому за допомогу, бо це просто диво, як все просто і приємно при супроводі такого компетентного працівника банку. Бажаю йому всього найкращого і при виниканні якихось непорозумінь рекомендую звернутися саме до Богдана Савченко. Сподіваюся, що керівництво банку читає відгуки та Богдан буде помічений, як кращій та отримає премію)
Сенс Банк
Ответ банка
21 ноября 2023, 8:45
Раді бачити, що не дивлячись на проблему, яка виникла під час спроби оформити картку, ви залишились задоволені і наш Богдан зміг вирішити ваше питання 😊
Обов'язково передамо Богдану ваші теплі побажання, і не сумнівайтесь, він 100% буде помічений за свою компетентність та вирішення вашої ситуації. Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про роботу нашої підтримки. Для нас це дуже важливо 💕

*Андрій
Wraine9000 13 ноября 2023, 22:54
Картку заблокував пів року тому, перевипустив на нову. На днях бачу списання з карти, три платежі за покупки у євро. Звісно я їх не проводив.
Написав в підтримку, порадили перевірити підписки. Перевірив підписки, все по нулям. Все по шаблону, ну якщо не підписка то блокуйте карту. Навіть не здивувало що списало з карти яка була заблокована пів року тому, в застосунку її навіть нема. Тобіш мені перевипустили карту на нову, а старими реквізитами користується якийсь Леонардо, Дієго чи Джаконда з Італії. Я не ображений, але як так?
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 16 ноября 2023, 16:15
Вітаю! Виникла дуже неприємна ситуація, але ми вас не покинемо у ній. Провівши детальний аналіз цих списань, Банк вирішив подати запит на оскарження до МПС, як безавторизаційні списання. Це коли до Банку надходить запит на списання коштів від самої МПС (Visa, MasterCard). І Банк має списати ці кошти, навіть якщо картка може бути заблокована, бо списання відбуваються по рахунку.

Термін оскарження не швидкий, на жаль, він займає від 45 до 180 днів. Згідно правил ДКБО, пункт 4.4.7. https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-15112023.pdf

Зараз я бачу, ви зробили запит на закриття карткового рахунку. Якщо відповідь буде позитивною, потрібно буде знову вам відкрити картковий рахунок для повернення списаних коштів.
Я вже зафіксував запит по вам, і ми вже готуємося передати цей запит до МПС на оскарження.

Ваше питання буде під пильним моїм контролем. Як тільки буде нами отримана відповідь від МПС, я вас проінформую.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Полезный комментарий
Wraine9000 7 января 2024, 19:11
Під пильним наглядом Зоряного лорда Підтримки, Ярослава⭐️ Моє питання було цілковито вирішено. Запит на оскарження до МПС, зі сторони банку мав позитивний відгук. Усі кошти були повернуті у повному обсязі. На протязі усього часу, служба підтримки на чолі з Ярославом тримали в курсі подій, на додаткові питання відповідали зважено своєчасно та рішуче. Дякую за професіоналізм та тактовність. 10 з 10
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
wital 9 ноября 2023, 18:23
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Героические херсонские девченки работают под постоянным обстрелами города, вы лучшие
Сенс Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 18:37
Дякуємо за вашу подяку та відгук!
Стараємось задля наших клієнтів.

Анастасія, ваша помічниця
sentinell 8 ноября 2023, 20:36
Отделение по адресу: Киев, пр-т Воздухофлотский, 36
Кошти переведені із ПБ заходять на картку Сенс на наступний день.
Як?! Ви їх що, — в руках переносите ?!
Кошти переведені із р/р на карту в межах банку, не відображаються одразу в застосунку
Бо (!) проблеми з оновленням балансів по карткам в Сенс Супер застосунку?
Бухгалтер напевно вручну їх туди заносить. Відношення взагалі ТОП — ніхто, ніколи, нічого, не знає.
Лише вивіска на дверях помінялась, а суть контори та же
Сенс Банк
Ответ банка
8 ноября 2023, 21:32
Хоча відгук і починається зі слів «ви самий» але, на жаль, далі не йде слово «кращий»😅 Звісно, це все жарти, тому будемо серйозними. Щодо переказу коштів, то все залежить від способу, що ви обрали при відправці з картки іншого банку. Якщо це був переказ за реквізитами, то така операція зараховуюється на рахунки щодня з 1:00 до 24:00, але остаточні терміни надходження залежать від термінів обробки платежу банком-відправником і становлять від 1 до 3 робочих днів. Тому в деяких випадках потрібно чекати на зарахування коштів.
Стосовно операцій в середі банку, то зазвичай це відбувається дуже швидко і кошти доступні для використання майже одразу. Звісно, добре коли все працює добре, але інколи можливі проблеми, через які баланс в додатку оновлюється повільніше. На жаль, від такого ніхто не застрахований, але наша команда завжди робить все можливе для виправлення проблем якнайшвидше. Тому ніяких бухгалтерів, що заносять кошти вручну, звинувачувати не потрібно 😅
Ми дуже вдячні вам, що знайшли час поділитись своїми враженнями. Ми обов'язково врахуємо їх і зробимо все можливе, щоб стати краще в майбутньому. Сподіваємось, що наступного разу ви помітите, що змінюються не лише вивіски на дверях наших відділень 💙

З повагою, Андрій
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Angal 7 ноября 2023, 14:57
Отделение по адресу: Черкассы, пр-т Победы, 29
Працюю в Епіцентрі, прийшла з.п., прийшов в банк, щоб подать заявку для зняття коштів з арештованого рахунку в межах 13400, співробітник банку відмовляється подавать заявку, пояснюючи це тим що заявки подають до 14.00, а я прийшов у 14.15, але я не перший раз таким чином знімаю кошти, заявка обробляється на протязі години, дуже рідко до 2год., в будь-якому випадку до закриття каси у відділенні(17.30) я кошти встигнув би отримати.Заявку я подавав навіть у 16.20 і її встигали опрацювати,і видати кошти того ж дня.Дана особа не робить цього принципово.Поясніть будь-ласка правомірність дій вашого співробітника, хто їй надав такі повноваження вирішувать отримаю я кошти сьогодні чи завтра, це особисті кошти, зп.карта.чому Брус Яна вирішує коли я отримаю кошти? Будь-ласка надайте відповідь і роз’ясніть мені дану ситуацію., а на дану особу скарги полетять абсолютно в усі контролюючі органи в які є можливість їх подать, подавав заявку і пізніше, кошти отримував, без проблем-якщо співробітник банку адекватний,і просто виконує свою роботу.Чому я через неправомірні дії співробітника неможу отримать власну зп!!! Дякую…
Сенс Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 13:27
Приносимо вибачення за цю ситуацію, але дійсно за регламентом ми приймаємо заявки до 14:00.
Як правило необхідно близько 2 годин для погодження, але задля уникнення проблем та незбіжностей термін встановлено регламентом — 4 години. (Саме тому заявки приймаються до 14.00)
Дякуємо за зворотній зв'язок, будемо дивитись в бік покращення та зменшення строків

Анастасія, ваша помічниця
Проблема решена
vasal 7 ноября 2023, 14:51
10.07 мною була написана заява про сторнацію нарахування відсотків по кредитам мого загиблого члена сімї. Було надано оригінал смерті і оригінали моїх документів.
07.10, через три місяці, я приїхав у відділення на Великій Васильківській 114 м.Київ, щоб переконатися, що відсотки з моменту смерті до дати написання заяви сторновані і загальна сума заборгованості перерахована.
На питання, чи розглянута заява і сторновані відсотки, менеджер відповіла:«так, здається, сторновані" і направила мене оплачувати кредит. Я кажу, невже у вас не відображає рішення по заяві? Вона відповіла, що скоріш за все повна сума уже підрахована з урахуванням сторно. Мені пощастило, що я зробив скрін заборгованості на момент написання заяви. Згідно нього було видно, що все залишилося як і було. На мої зауваження менеджер вирішила чекати керівника, який зміг би знайти рішення по заяві. Чекали ми її 40 хв, але і вона згодом теж не могла знайти мою заяву, ще й запитала у мене чи дійсно я її писав (як менеджер могла сказати, що сума погашення уже з урахуванням сторно!, якщо начальник говорить, що по заяві немає рішення, та й не відомо, чи взагалі вона є). Як може не бути рішення, якщо пройшло три місяці?
Як результат, більше години проведено у відділені, обіцянка, що зі мною колись зв’яжуться, але які гарантії, якщо так само мені обіцяли, що заяву розглянуть і зі мною зв’яжуться, за три місяці ніхто так мене і не набрав. Я клієнт багатьох банків, такого жахливого сервісу і відношення ще ніколи не зустрічав.
Сенс Банк
Ответ банка
3 декабря 2023, 22:45
Ми приносимо вибачення за затримку в вирішенні вашого питання. Ця ситуація трапилась через те, що співробітник який оброблював цю заявку був звільнений.

На даний час питання вже вирішено, про що відписали вам в особисті повідомлення.
Була проведена зупинка нарахувань з дати смерті клієнта, штрафних санкцій по кредитним договорам не було нараховано
Також було сторновано суми по іншому кредитному договору.

Ми ще раз щиро вибачаємось перед вами за цю неприємну ситуацію, що склалась(

Анастасія, ваша помічниця
Egor202 5 ноября 2023, 15:33
У меня тут на кредитной карте образовались личные средства и оказалось, что при снятии СВОИХ денег или переводе банк хочет поиметь с меня 4% от суммы (мин.-20гр). Никогда ни в одном банке с подобной наглостью не сталкивался. С Сенсом расслабляться никогда нельзя.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 5 ноября 2023, 16:46
Вітаю! Мені завжди прикро, коли наші клієнти зіштовхуються з подібними ситуаціями. Бо насправді все прозоро і інформацію, тарифи вашої картки RED 2.0, ви можете знайти за цим посиланням: https://sensebank.com.ua/upload/Tariffs-red-2.pdf або у застосунку. Потрібно перейти на картку, далі в Меню картки і тарифи будуть у розділі «Інформація».

Але давайте вам допоможу, тому йдемо у тарифи картки й дивимося пункт 10.
Видача готівки, в т.ч. за рахунок власних коштів, з рахунку через банкомат / касу будь-якого банку (в т.ч. АТ «СЕНС БАНК») / POS-термінали в торгово-сервісній мережі в Україні та за її межами 2, від суми операції — 4% мін 20 грн.

Далі ми дивимося пункт 11.
Переказ коштів з кредитної картки на іншу картку Банку через банкомат Банку та за допомогою послуги «Переказ з карти на карту» (на картку будь-якого банку України), від суми операції — 4% мін 20 грн.
Якщо це ще й буде переказ на картку в іншому банку, то буде додаткова комісія сервісу — 1% + 5 грн.

Тобто, ця картка не так як для переказів без комісії за рахунок власних коштів. Але саме ця картка більше допоможе вам розкрити її потенціал при покупках та оплатою за кредитний ліміт або ж при оформленні за кредитний ліміт розстрочки, зробивши покупку.

Якщо ж вас цікавить можливість робити перекази без комісії, то я вам раджу мати картку Хамелеон. Вона безкоштовна в обслуговуванні, але на місяць доступні перекази без комісії (за рахунок власних коштів) на картки в інші банки — 20 000 грн. Якщо сумарний переказ буде більше ліміту, то тоді вже буде комісія — 1% + 5 грн.

У разі, якщо вам потрібна наша допомога або залишилися питання, будь ласка, напишіть нам у чат підтримки.
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
wital 4 ноября 2023, 20:03
Отделение по адресу: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Когда Альф стал Сенсом, всё изменилось, к сожалению к худшему, например имея депозиты на миллион, банк отказывает в оплате по кредитной карте Хамелион в 200 грн.,
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 ноября 2023, 17:51
Все з часом змінюється, і ми не виключення☺
Звичайно не все буває ідеально як би нам цього хотілось, але ми завжди стараємось покращувати наш сервіс та продукти, щоб бути кращими з кращих🥰
По картці Хамелеон у вас не встановлений кредитний ліміт, так як зараз по цій картці ще не відновлено кредитування.
Через це і виникла помилка при оплаті, так як на рахунку не було достатньо коштів.
Якщо б по картці був встановлений ліміт — то звичайно ми б не заборонили провести вам операцію)
Розібрались більш детально з вашою ситуацією в особистих.
Сподіваюсь, я зробила все, щоб ви залишились задоволені від співпраці з нами💙
Ми цінуємо наших клієнтів і дякуємо, що обираєте нас☺
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Yurii Kovalevskyi 2 ноября 2023, 15:14
Даний пост для діючих клієнтів Сенс-банку та майбутніх клієнтів банку які сподіваються отримати кредит чи кредитну картку. При зверненні мною в 2020 році до банку за кредитною карткою так як була потреба в розстрочці мені було відмовлено в кредитуванні. Відповідь розмістить у нас депозит та банк перегляне рішення. Ок. Пішов в інший банк. В 2023 році постала потреба знову в розстрочці, звернувся в Сенс Банк знову відмова. На запитання яка причина, відповідь гарячої лінії взагалі вразила Ви в «Кольоровому списку банку» (чорний список клієнтів банку), але ви розмістить депозит, активно користуйтеся дебетовою карткою та майте високий кредитний рейтинг та ідеальну кредитну історію. Через певний період часу розміщую депозити в гривні, доларах та євро та очікую на перегляд в кредитуванні. В жовтні місяці в 2023 році подаю заявку на кредит і знову відмова при тому що даний банк при подачі заявки не робить запитів в УБКІ, ПБКІ, МБКІ на рахунок кредитної історії та кредитного рейтингу. При спілкуванні із кредитним відділом даного банку відповідь вражає — ми не бачимо причини відмови хоча це повна нісенітниця та й взагалі це наші внутрішні рішення. А на чому вони базуються відповідь не отримав. Висновок: 1. Депозити -це брехня від банку. 2. Активне користування карткою — це брехня від банку. 3. Кредитна історія та кредитний рейтинг- це також брехня від банку, тому що вони її не запитують. 4. В кольоровий список банку безпідставно відносять клієнтів самі ж працівники банку тому що в них таке бажання. І тому ні депозити, ні активне користування картко і кредитна історія вам не допоможуть. Тому не тратьте на даний банк час та не сподівайтеся що колись вам дадуть кредит та кредитну картку. Краще ідіть в адекватні банки (Моно, ПУМБ, А-Банк) де одразу при заведені заявки відбувається запит на перегляд кредитної історії в БКІ яка і є ключовим фактором при отримані кредиту, а не «хотелки» працівників Сенс Банку.
Сенс Банк
Ответ банка
7 ноября 2023, 18:27
• Кредитування — це не розгляд одного якогось параметра чи двух, а десяти і більше, історії в банку, користування продуктами/інших банках/БКІ(історії, рейтингу, кредитного навантаження та в цілому загальної суми боргів) та іншого, тому дійсно для когось буде відмова кожен раз, та для когось буде доступно кредитування — все індивідуально, при цьому якщо відмовляють — банк має право не розголошувати причину. Банк як правило проводить скоринг вже з наявної інформації, та при необхідності проводить запит на кредитну історію. З приводу користування продуктами/розміщення депозиту — банк переглядає ліміт(саме ліміт по кредитній картці яка вже оформлена) один раз в 3 місяці в одностороньому порядку, а також при необхідності може запросити заповнити анкету для підвищення шансу, але це не гарантує що банк обов'язково запропонує кредит або підвищить ліміт.

• Кольорові списки/обмеження та фін мон — це доволі популярне питання на МінФін в будь якого банку, при цьому банк вносить в списки/обмежує або розриває ділові відносини з клієнтом виходячи з накопиченої інформації в одностороньому порядку, при чому без розголошення причини, так як публічність дозволить обходити ці обмеження.

Анастасія, ваша помічниця
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анастасія Літвін 1 ноября 2023, 11:58
*** банк значит проценты по кредиту начисляют по справке формы 5 еще нужны документы что б они видели ли смогли как военнослужащей заморозить кредит, но если другие банки дают льготы останавливают проценты и замораживают военнослужащим кредит то мне сказали вы конрр то акт это решение банка никогда не пользуйтесь этим банком в военок время обдирают всех кого только можно
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 1 ноября 2023, 13:25
Ми залюбки допомагаємо нашим клієнтам, і робимо для цього все можливе💙
Для військовослужбових у нас є кредитні канікули.
Програма пільг діє згідно із Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (стаття 14, пункт 15) та розповсюджується на військовослужбовців, які:
-призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період
-брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Для того, щоб ми могли подати запит на припинення нарахування відсотків, а також для повернення раніше нарахованих відсотків ми маємо отримати від вас документи які підтверджують, що ви відноситесь до однієї з цих категорій.
З переліком документів які потрібно надати ви можете ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Без цих документів зробити ми це не зможемо, згідно Закону України😔

Надати документи ви можете:
— в нашому чаті у застосунку Sense SuperApp;
— на електронну адресу help@sensebank.com.ua;
— або ж у паперовій формі, звернувшись у відділення банку або надіславши поштою рекомендованим листом Голові Правління за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01)
І ми залюбки вам допоможемо вирішити питання💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Минфин
Ответ администратора
4 ноября 2023, 9:35
Отзыв не засчитан (на 04.11.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
koren 1 ноября 2023, 9:29
После бронирования отеля с картой хамелеон, средства были временно заблокированы и сконвертированы по курсу продажи доллара. Хотя отель отменил бронь и вернул деньги, операция отмены в приложении привела к конвертации долларов обратно в гривны по курсу покупки, что вызвало отрицательный баланс на счету.
Итог, избегайте использования гривневых карт Сенс банка для бронирования, так как в случае отмены возникает разница в конвертации валют, что может привести к неприятным ситуациям с отрицательным балансом. И банку «жаль», что такая ситуация возникла.
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 9 ноября 2023, 16:37
Вітаю☺Розрахунки в різних валютах дуже цікава річ) Давайте зараз трішки розберемось😉
При проведенні операції в валюті, яка відрізняється від валюти рахунку, буде відбуватись конвертація.
У процесі розрахунку в різних валютах використовуються така логіка:
-курси міжнародної платіжної системи
-курси банку, які встановлено спеціально для карток.
У вас рахунок був у валюті гривня, а оплата проходила в валюті долар, то конвертація відбувалася наступним чином — з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Більше детально ознайомитись з логікою конвертації можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800

При поверненні покупки в валюті, яка була здійснена гривневою карткою, конвертація відбулася з долара в гривню за курсом купівлі долара від банку на день повернення. Тому відбулася різниця в сумі в поверненні.

Хочу зауважити, що покупка та повернення можуть відбутись в різні дні, і це впливає на курс, на жаль, бо він змінюється щодня😔
Тому щоб ви не втрачали свої кошти, я рекомендуємо проводити валютні операції картками в валюті долар/євро.
Ви можете в застосунку оформити валютну картку, зробити валютообмін і розрахуватись саме валютною картою без додаткових конвертацій😉

Щодо вашої ситуації, кошти з рахунку були списані, а потім відбулось повернення, через що і виникла різниця в сумі. Якщо б сума була заморожена, а не списана, то такого б не відбулось.

Ми цінуємо наших клієнтів, і не могли пройти повз вашої ситуації. Тому в індивідуальному випадку ми зробили повернення різниці, яка у вас виникла із-за курсових коливань💙

Я сподіваюся, що змогла підняти вам настрій та змінити вашу думку про Банк)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема решена
Иван Паточкин 24 октября 2023, 22:21
С карты хамелеон ограничения на перевод без процентов 20000, дальше какие-то проценты насчитывают. Я перевожу жене остаток денег с карты хамелеон на моно, пишет перевод бесплатный. Ну ок, перевел все под 0, и отправился на передовую. Появилась через пару недель возможно подключиться к интернету. Смотрю, а на карте минус -11,54 думаю ошибка, спросил в чате. Говорят ошибки нет. Переводов больше 20000, так как наложенный платеж на новой почте тоже оказывается считается переводом! Вот только у меня вопрос почему карта без кредитного лимита ушла в минус? И почему платеж через терминал считается переводом? Где список в каких ещё организациях по терминалам не платишь, а переводишь деньги? Вообщем у меня очередной раз неприятный опыт с этим банком, хоть его и переименовали лучше он от этого не стал!
Сенс Банк
Ответ банка
Sense Bank 27 октября 2023, 21:49
Ознайомився з вашим відгуком, обговорили цю ситуацію у приватних повідомленнях та паралельно ознайомився з вашим зверненням до моєї колеги.
Хотілося б деталізувати що виникло:
1. При сплаті на Новій Пошті через їх термінал, оплата проходить як р2р-переказ, тому, на жаль, було використано ліміт на переказ. Змінити це ми не можемо, бо залежить від налаштувань терміналів пошти. Тому рекомендую перед майбутніми оплатами більш детально уточнювати у співробітників Нової Пошти;
2. При переказі з картки Хамелеон, завжди є табличка з попередженням про ліміт та можливу оплату сервісу за переказ. Як я розумію, ви провели оплату через термінал Нової Пошти карткою або за допомогою NFC, але там не було вікна-попередження (яке є лише у нашому застосунку) про комісію за переказ;
3. Ви писали, що колега з власного рахунку цей мінус сплатила. Але уточнивши в неї, я бачу, що було зафіксоване звернення на відшкодування та покриття цього мінусу. Тому це ж така нормальна практика для нас, коли ми можемо допомогти нашим клієнтам.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема решена
YanaKravchuk 24 октября 2023, 2:42
Сегодня 24/10/2023 после полуночи я обратилась в чат поддержки банка с тем что мне не приходят смс оповещения на мой номер телефона, соответственно я не могу совершить покупку, а сделать ее нужно срочно.
В чате работал Роман Полуян, который отвечал невпопад на мои сообщения, отвлекался, а потом и вовсе сказал что он ведёт параллельно несколько чатов поэтому отвечает вот так. Напомню обратилась я по по вопросу того что мне не приходят смс коды.

Роман Полуян вместо того чтобы мне помочь, по его словам «настроил новый функционал» и у меня удалилось приложение. Без предупреждения. Далее Роман Полуян сказал чтобы я зарегистрировалась там заново. Зачем-то. Но увы, Роман Полуян не продумав заранее (ну параллельно человек ведёт чаты, поверивши в свои интеллектуальные способности), забыл что смс мне не приходят. Далее Роман Полуян сказал мне скачивать вайбер чтобы код пришёл туда и я смогла исправить ту ошибку которую он мне создал. Приложением я не пользуюсь, но чужую тупость пришлось исправлять мне. Вайбер я скачала, заранее зная что это не поможет. В настройках то указано именно смс оповещения. И я была права. Роман Полуян сказал что теперь оповещения можно поменять в видео чате, начиная с 6:30 утра. Напомню на часах 01:18ч, вопрос срочный, я в чужой стране, проблема изначально в смс которые не приходят. Роман Полуян не только не решил мой вопрос. Роман Полуян создал мне новую проблему, которая не решаема технически и таким образом лишил банка клиента. Прошу руководство банка принять соответствующие меры к Роману Полуяну.
Сенс Банк
Ответ банка
25 октября 2023, 21:49
Добрий вечір, пані Яно

Так в чаті підтримки агенти спілкуються паралельно із кількома клієнтами, адже ми маємо доволі багато запитів на день.
Інколи агенти спілкуються одразу з п'ятьма клієнтами, і справа тут не в інтелектуальних здібностях, а в темпі роботи.
Відповіді вам надавались із максимальною затримкою до 10 хвилин, в більшості майже одразу.

У разі якщо ви закордоном і користуєтесь роумінгом, або ж закордонним номером, то можуть виникати проблеми з отриманням повідомлень. В цій ситуації для зручності клієнтів ми зробили можливість отримання повідомлень на Вайбер.
Тому, Роман дійсно перепідключив вам функціонал, для чого потім потрібно було перезайти в застосунок та підключити отримання смс на Вайбер через відеочат.

Зазначимо, що з нашого боку було перевірено, що смс повідомлення були успішно надіслані, та оператор підтвердив їх успішну доставку.
Ми лише надсилаємо повідомлення, тому насамперед вам необхідно звернутись до вашого мобільного оператора, та уточнити чи є якісь проблеми з їх боку.

Нам шкода, що у вас залишились негативні враження після консультування нашими агентами, ми намагались допомогти вам.

Анастасія, ваша помічниця
Олександр Часовий 22 октября 2023, 22:42
Дуже швидко допомогли вирішити проблему з поверненням помилкової оплати. Окремо вдячний Анні Стецько за підтримку і за лояльність хоч і не являюсь клієнтом банку Sense. Але все-таки стану)
Сенс Банк
Ответ банка
23 октября 2023, 8:53
Не зважаючи на не велику помилку в прізвищі, ми все таки смогли знайти вашу помічницю💕 Нам дуже приємно, що наша Анна змогла допомогти вам вирішити ваше питання та залишити після себе позитивні враження 😊 Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми емоціями після спілкування з нашою підтримкою.

Ваш помічник Андрій 💙
anastasia3110 21 октября 2023, 21:33
Додаток просто дно.Хотіла зареєструватися в сенс банку для отримання кредит картки ВИГОДА. Скачала додаток, почала реєстрацію, ввела данні, заповнила анкету, пройшла авторизацію через ДІЯ і чи то вибило, чи то так треба. Але потоім хотіла зайти і виявилось, що треба все робити заново. Написала оператору, виявилось що такого користувача немає. Читала коментарі нижче, писали що додаток не зрозумілий. повністю згодна. Навіть зареєструватися не можливо. Витратила 3 години часу, а зареєструватися так і не вдалося. Видалила його нафіг
Сенс Банк
Ответ банка
21 октября 2023, 21:51
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження від першого знайомства з нашим додатком 😥 Останні кілька днів спостерігались проблеми в його роботі, через що і могли виникнути такі труднощі під час спроби оформити картку нашого банку.

Спробуйте, будь ласка, перевстановити додаток на вашому пристрої та повторити спробу реєстрації. У разі виникнення будь-яких труднощів, ви можете написати нам в чат з додатку або у наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання), де наші співробітники з радістю допоможуть вам.

З повагою, ваш помічник Андрій 💙
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
allyawey 21 октября 2023, 8:57
Мав проблему з необґрунтованим блокуванням рахунку, надав банку необхідну інформацію зі мною звʼязалась служба підтримки, а саме Анастасія, оперативно передала всі необхідні документи у відповідні відділи і постійно інформувала мене про результати. Особисто дякую Анастасії, а також команді «Сенс Банку». Є потужна тенденція до змін на краще, дякую Вам! Рекомендую!
Сенс Банк
Ответ банка
21 октября 2023, 15:02
Дуже рада, що змогла вам допомогти.
Завжди чекаємо на вас в чаті підтримки як Хатіко :)

Анастасія, ваша помічниця
c1assic 20 октября 2023, 22:07
02.10.2023 року о 20:15 год. списали комісію 86,61 грн, звернувся на гарячу лінію банка 0800… голосовий помічник жахливий, але підключилася оператор Анна, котра змогла вирішити проблему менше ніж за три години. Дякую оператору і не деякую розробникам голосового помічника.
Сенс Банк
Ответ банка
21 октября 2023, 8:29
Раді, що наша підтримка змогла вам допомогти

З приводу бота, то він закриває найпростіші питання клієнтів, а у разі допомоги ви завжди можете попросити перевести на оператора (але бажано це сказати кілька разів)

Анастасія, ваша помічниця

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.35 43.05
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.35 43.05
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отзывы о Сенс Банке 📝