Нав"язують нові кредити, нараховують гроші за неіснуючі кредити
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
У вересні місяці працівники банку (певно — головного офісу) почали мене переконувати переоформити залишок старого кредиту на новий, з меншою сумою відсотків, з більшою сумою кредиту та на більше років. Я спочатку в телефонному режимі погодив заявку, але, через те, що заявка була неправильно оформлена працівниками офісу, гроші мені не видали і запропонували переоформити її. Після цього, я вирішив не переоформляти кредит на новий, і більше не звертався до банку. Жодного документу на кредит я при цьому не підписав. Через кілька днів мені знову почали телефонувати жіночки з банку, і знову повторювати мантри про кредит. Я їм пояснив, чому я відмовився від нього, і повідомив, що я закриватиму старий кредит, а новий брати не буду. Цим я дуже розлютив працівниць банку, вони не приховували свого розочарування. Через кілька тижнів мене чекала неприємна несподіванка, банк прислав смс, що я нібито маю сплатити обов«язковий платіж по невідомому рахунку та неіснуючій кредитній картці! Дзвонити на гарячу лінію було марно, там якогось віртуального робота-мавпу поставили, і тільки з 5-ї спроби мене з»єднали з диспетчером. Вона сказала — така картка оформлена! Я очумів від здивування! Банкірка різко, під приводом відмови від моєї ідентифікації запропонувала мені зателефонувати через 12 годин… Після цього написав у Фейсбук повідомлення банку, але у відповідь тільки: «Добрий день»! Таких ділетантів в жодному банку не зустрічав! Цікаво, що по основному кредиту вони мені на кілька грн. щомісячний платіж самовільно зменшили (щоби мені лупили проценти за недоплату!)! Прийдеться звертатися в поліцію і до суду, інакше цей банк доведе до повного банкрутства!
Ответ банка
21 октября 2020, 15:15
SOSA, картка, про яку йде мова, була видана під час оформлення кредиту. Більш детальну інформацію напишемо в особистих повідомленнях.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- Sense Bank
- 20 октября 2020, 14:05
- #
Взяли у роботу
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.25 | 42.95 |
USD | 39.4 | 39.95 |
Все курсы банка |