Отделение Альфа-Банка: Львов, пл. Рынок, 26

Адрес:
Львов, пл. Рынок, 26
Телефон:
+38 (032) 242-82-30
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:00), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
3
15 июня 2021, 15:36
Просто жахливі враження, оформила картку Red, при заповненні картки працівник банку переплутав номера паспорта, чекала 5 днів, щоб активувати картку, в кінцевому випадку подзвонили і сказали так як є помилки картку ативувати не можливо, при повторній заявці прийшла відмова, просто витратила час і нерви. Ще на сайті пише кур'єр доставить в будь яку точку це просто брехня, коли до мене подзвонили, я сказала де можливо зустрітися оскільки працюю поза містом, кур'єр сказав, ми туди їздимо раз в місяць чекайте, чекала. Поїхала на відділення і сама забрала.
Комментарии (2)
5
22 апреля 2021, 22:57
Вже протягом року користуюсь послугами Альфа-Банку. Зазвичай звертаюсь у відділення на Площі Ринок у Львові. Особливо хочу висловити свою подяку Кісері Мар’яну, яий допоміг швидко вирішити моє питання. Ввічливий і дуже професійний працівник.
Написать комментарий
Ответ банка
Альфа-Банк
23 апреля 2021, 8:12
Доброго дня. Щиро вдячні за відгук!
1
6 января 2021, 18:30
Однозначно лишаю негативний відгук щодо послуг банку.
Н Е Рекомендую
Сплачувала свій перший кредит. Сума про яку мені говорили на початку зараз відрізняється в 9000грн і щей в мене борг на 2000грн і сплачувати я старалась все вчасно як тільки приходило сповіщення в смс. З самого початку я не слідкувала за виплатами на стільки детально бо довірилась словам які мене заговорили, і які мені не уточнили та не прояснили всіх нюансів щодо виплат в достроковий період. І сума яку мені говорили що я повинна сплатити якщо все сплачуватиму вчасно мала становити ~23000грн, а зараз вона перевищує 32000грн.
Я в суд би подала на цей банк з таким кредитуванням.
Комментарии (3)
Ответ банка
Альфа-Банк
11 января 2021, 14:32
Kris Kriss, в договорі, що підписує клієнт при оформленні кредиту, є повні умови: тарифи (% ставка, комісії і т.д.), графік платежів з вказаною датою та сумою платежу, розписаний на весь термін кредитування з деталізацією. Там же є і інформація щодо пільгового періоду. Ваш підпис на договорі свідчить, що ви ознайомлені з ним. Якщо виникають додаткові питання – гаряча лінія підтримки та чат працюють цілодобово. Ми завжди готові відповісти.
Деталі стосовно договору відправили в особистих повідомленнях.
1 не засчитана
7 декабря 2019, 9:55
Якщо банк запровадив «опцію оплата онлайн без комісії», то чому тоді з карточки знімають комісію???!!!
Люди, лишайтеся цього банку, на кожному кроці здирництво. Багато людей не з добра звертаються по допомогу, а вони, *** , наживаються на чужих проблемах. І ні одне падло не задумується, що і йому десь так прийдеться (а це обов'язково буде), бо як ти, так і до тебе. Ну, слів неможу знайти, як таке може бути. О, навіть відгук про їх роботу- і то обмеження — неменше 3-х…
Комментарии (4)
Ответ банка
Альфа-Банк
9 декабря 2019, 10:58
1964sv, надійшліть будь ласка, ваш ІПН в особисті повідомлення. Перевірю списання по картці.
Ответ администратора
Минфин
11 декабря 2019, 11:20
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.12.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
1
10 мая 2019, 17:07
Мав картку в банку, рік тому потреба в ній відпала, написав заяву про закриття тай забув. Тут не давно звонять колектора і так нагло з погрозами вимагають погасити якийсь борг, я навіть не зрозумів що до чого, думав помилились, через декілька днів звонять з альфа банка та просять погасити заборгованість по картці. Виявляється картку не закрили та з картки зняли 200 грн за обслуговування, і поскільки я цей борг не погашав, справу передали колекторам))) В калл не колл центрі допомогти не можуть, нічого не знають і.т.д. Довелось погасити борг і проконтролювати щоб дійсно закрили рахунок, але з таким банком може бути все! Не банк а халтура справжня, обходьте 10 дорогою!
Комментарии (2)
Ответ банка
Альфа-Банк
13 мая 2019, 15:58
Володимир, доброго дня. Уточніть, будь ласка, де і коли оформляли запит на закриття рахунку.
5
25 апреля 2019, 23:32
вирішив виплатити до копійки заборгованість по кредитній картці щоб не платити 60 грн за користування карткою. заплатив. в останній день місяця банк нараховує мені 2 копійки відсотків, і зразу ж стягує 60 грн.

підійшов до працівника банку — у відповідь тільки неприховане знущання

я довго жив в штатах — там адекватний банк ніколи такого б не допустив
Комментарии (4)
Ответ банка
Альфа-Банк
26 апреля 2019, 9:21
volodymyr, доброго дня. Згідно тарифів кредитної картки, комісія списується при наявності заборгованості на розрахункову дату. Відсотки за пільговий період списуються, якщо по картці в минулому розрахунковому періоді проводились операції. Щоб уникнути нарахування щомісячної комісії на РД необхідно погасити всю суму заборгованості + хоча б 1 грн., щоб було звідки списувати відсотки. Напишіть в ПП номер вашого рахунку, подивлюся що можна зробити в даній ситуації.
1
12 февраля 2018, 18:46
История следующая. Получил на дебетовую(!) карту перевод, получил уведомление об этом через СМС с указанием, что вся сумма на баланс зачислена. Эти средства я снял через банкомат в тот же день. Но! По словам сотрудников банка, оказывается, средства были зачислены на БАЛАНС, но не на СЧЁТ, на который они пришли только через 2 дня! И, вследствии этого, Банк снял со счёта 300+ грн(!) за проценты по овердрафту! И это — дебетовая карта, без кредитных линий! Вывод: если в Альфа-Банке у вас есть собственные средства на балансе, это ещё не значит, что вы можете ими пользоваться бесплатно!
А представителя банка я прошу ответить на вопрос: каким образом я могу проверять наличие средств на СЧЁТЕ, если через СМС и банкомат я могу посмотреть только БАЛАНС! И предоставить мне документы, в которых указывается, что списание этих процентов за овердрафт правомерное!
Комментарии (20)
Ответ банка
Альфа-Банк
13 февраля 2018, 9:44
Smith13, добрый день! Для рассмотрения Вашего запроса, прошу указать Ваш идентификационный номер, 4 последние цифры карты, с которой снимали деньги и дату обращения в отделение в личном сообщении.
1
17 декабря 2017, 4:42
Напишу коротко про свій гіркий досвід з цим банком. Мав я в ньому кредитну картку ФоксКлуб, якою користувався 2 роки. Десь 40 днів назад дзвонять (3 рази!) мені з альфи, кажуть для мене є спеціальна пропозиція по кредиту з малим %. Записали мене на прийом до спеціаліста у відділенні на пл. Ринок (Львів). На свою біду я туди пішов… Я був би не проти новим кредитом закрити картку ФоксКлуб і потихеньку його сплачувати. Це я озвучив спеціалісту (№8, не пам'ятаю прізвища). Але при спілкуванні виявилося, що «спеціальна пропозиція» не вигідна, і я від неї відмовився. Я запитав співробітника, чи є інша можливість зменшити існуючі відсотки по кредитці. Він мені запропонував відкрити нову кредитку Макс (Дог № 630789272) з 36%. Сказав, що умови такі самі, як на попередній кредитці.
В той же день (16.11.17) я пробував перерахувати близько 21 000 через internet- MyAlfabank з нової кредитки на стару, щоб закрити її, але система просила 400 грн відсотків, що мені не підходило.В результаті перевів ці гроші через свій рахунок в іншому банку (транзитом через p2p переказ на MCC 6538 (Універсалбанк). Система написала, що цей платіж без комісії, і я його здійснив. Через кілька хвилин я (перерахував гроші назад в Альфу і погасив всю заборгованість по старій картку, та закрив її, про що прийшли відповідні смс з банку. Через 4!!! дні 20.11.17 Альфа списує з мене комісію близько 900 гривень за платіж 21000 від 16.11.17, нагадаю, про цю комісію система мене не попереджала!!!
Обурений цим, іду у те ж відділення, а там мені кажуть, що я сам винен, бо система іноді списує відсотки з запізненням. Після цього я кажу співробітниці про бажання взагалі закрити нову кредитку і прошу порахувати термін, до якого погасити заборгованість без відсотків. Мені співробітниця рахує 16.11.17 плюс 50 днів (5 днів запасу).А 16.12.17 (через 30 днів) приходить смс про списання 542 грн ЗА ЩО(за кредит — ГОТІВКОВІ операції!!!, яких я не робив) і 60 грн за обсл. От і пільговий період і компетентність співроб!!!
Комментарии (2)
Ответ банка
Альфа-Банк
18 декабря 2017, 10:44
slavcochat, доброго дня! По карті Фокстрот у Вас були списані відсотки, тому що Ви не закрили рахунок. Корректність консультації співробітника ми перевіримо, після розгляду запиту Вам буде надана відповідь.
без оценки
29 июля 2017, 0:02
Циничный развод для постоянных клиентов. Поступает звонок от сотрудника банка, который красочно, расшаркиваясь в благодарностях за длительное сотрудничество, предлагает взять потребительский кредит наличными на супервыгодных условиях (специальнодлявасподсупернизкийпроцент и возможностьотказатьсяотстрахования (добровольного!) таккакмывамдоверяем) и чуть-ли не эксклюзивный. Зайдя в Банк узнаю, что эксклюзивность условий заключается в специальной процентной ставке 13,99% годовых.
И все.
За обслуживание кредита (в зависимости от суммы) снимается драконовский процент от 2,17 до 6,5% в месяц. При попытке взять сумму при которой эта комиссия минимальная, Банк вносит свои коррективы чтобы содрать по-больше (в моем случае оказалось 3,89% в месяц).
От страхования отказаться нельзя (мол был у нас один такой день, позавчера, да уже все, теперь неизвестно когда снова будет)).
Тут начинается главная часть развода. Сотрудник предлагает купить страховку в аффилированной компании «Альфа-страхование» на выбор: пакет Base1 или Base+. Больше вариантов нет. По словам сотрудника пакеты практически не отличаются, разве что Base+ на пару сотен гривен дороже. На самом деле, отличие колосальное (объем пакета страховых услуг в два раза шире!), но это можно узнать только подав заявку (уже с указанием пакета) из текста договора.
Внимательно изучив текст и увидев в тексте договора это, мягко скажем, отличие… я попросил заменить страховку на более выгодную. Сотрудник мою настоятельную просьбу с большими тормозами и неохотой выполнил, и тут — БИНГО!
В тексте кредитного договора вместе с изменением страховой программы сменилось и значение годовой процентной ставки с 13,99% на 15,99%!!!
Вывод: цель всего мероприятия заключалась в том чтобы втюхать кредит с максимальной комиссией + втюхать неликвидную (невыгодную) страховую программу аффилированной компании. Если это не получается «незаметно» поднять процентную ставку.
Будьте внимательны!
Комментарии (3)
Ответ банка
Альфа-Банк
1 августа 2017, 10:18
Вячеслав Лудченко, добрый день! Если Вы не заполняли заявку с сотрудником Контакт-Центра, то озвученная сумма была предварительная. Мы можем проверить корректность консультации, для этого укажите, пожалуйста, в личном сообщении Ваш идентификационный номер, номер телефона на который поступил звонок и дату звонка, так же адрес отделение, куда Вы обращались.
2
30 ноября 2016, 16:05
Добрий день! Близько десяти днів назад звернувся по рекламі вашого банку для оформлення кредитної картки. Зі мною звязалась співробітниця банку, якій я надав всі необхідні дані. Ще під час спілкування з нею-вона повідомила, що я отримав попереднє позитивне рішення від банку. Після позмови з нею я отримав смс, що мені відмовлено в наданні кредитної картки. Опісля мені декілька разів телефонували ваші співробітники, пропонуючи мені відкрити дебетову картку у вашому банку. Я довго і безрезультатно старався пояснити, що звертався для оформлення кредитної, а не дебетової картки. Приблизно тиждень назад мені знову зателефонувала співробітниця вашого банку з номера 0503153212 і повідомила, що банк прийняв позитивне рішення по моїй кредитній картці, щоб я очікував дзвінка з кредитного відділу. Вчора мені знову передзвонила ваша співробітниця з цього ж номеру, з такою ж інформацією-я їй повідомив, що вже отримував такий дзвінок, і запитав, чи щось помінялось. Вона на автоматі повторила мені сказану інформацію і поставила трубку. Ніхто з кредитного відділу не звязався. Прошу пояснити-то такі жарти від вашого банку?
Олександр
Комментарии (9)
Ответ банка
Альфа-Банк
30 ноября 2016, 17:11
Олександр, доброго вечора. Прошу вибачення за ситуацію. Надішлыть нам на info_client@alfabank.kiev.ua Ваш ідентифікаційний номер. Ми перевіримо інформацію і надамо відповідь особистим повідомленням.

На странице собрана вся информация про отделение Альфа-Банка по адресу Львов, пл. Рынок, 26.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Альфа-Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Альфа-Банка  расположенном по адресу Львов, пл. Рынок, 26- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.