Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Сенс Банка: Киев, пр-т Берестейский, 106/2

Адрес:
Киев, пр-т Берестейский, 106/2
Телефон:
0 800 502-050
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
5
14 июня 2023, 11:46
Я є клієнтом відділення м.Київ, пр. Берестейський 106.
Це найзручніше для мене відділення і з початку війни всю іноземну валюту знімала через це відділення. На жаль, інколи не було купюр нового зразку і видавали старого (дуже рідко, оскільки знають, що я завжди надаю перевагу новим купюрам). В один із крайніх візитів видали ідеальні хрусткі купюри 2006 року і на одній з них була пляма, яку я не помітила. Обмінники і Приват відмовився приймати цю купюру, термінали привата більше не приймають долари.Я звернулася до відділення, пояснила ситуацію і банк, перевіривши інформацію по камерах, погодився взяти в мене купюру.
Дуже приємно, що банк йде на зустріч постійним клієнтам. Дякую Тетяні, начальнику відділення за розуміння і сприяння у вирішенні питання.
Написать комментарий
Ответ банка
Сенс Банк
14 июня 2023, 12:00
Дуже дякуємо вам за відгук! Для нас це дуже важливо і приємно 💙
Завжди раді допомогти і піти на зустріч, коли це можливо. Вдячні за співпрацю 😊
3
12 июня 2023, 13:39
Если у вас заканчивается депозит то заказывайте деньги за неделю!
Никто не звонил и не предупреждал о конце срока депозита. Но ладно.
Позвонил сам, сказали минимум 5 дней ждать нужно.
У банка такие проблемы? все бегут и снимают деньги?
лучше б не связывался с вами.

PS: вижу что у всех деньги за пользование картой снимают. тоже жлобский ход со стороны банка. еще одна причина уходить от него.
Комментарии (6)
Ответ банка
Сенс Банк
12 июня 2023, 14:55
Після закінчення депозиту кошти автоматично переводяться на картку або на рахунок під який було відкрито депозит. У зв'язку з особливостями доставки валюти під час військового стану максимальні строки замовлення становлять 5 днів. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але на даний момент, це максимально короткі терміни в які ми можемо гарантувати успішне зняття.

Ми скоротили терміни для броні і вносимо зміни у п. 4.2.7. ДБО. Від 9 березня клієнт зобов'язаний попередити банк за 5 робочих днів до дня, в який бажає зняти кошти, ми йдемо назустріч і не враховуємо вихідні дні в підрахунок щоб ви могли швидше отримати готівку.

Так, у нас є плата за пакет послуг, але її можна уникнути виконавши умови безкоштовності.

Анастасія, ваша помічниця ❤
1
15 мая 2023, 12:57
Примерно 20.04 захожу в приложение и вижу что устройство заблокировано. Связалась с поддержкой, сказали обьяснить операцию за 20.02(двухмесячной давности). Я предоставила все необходимое для обьяснения, на что ничего внятного поддержка не ответила и сказала что мы отказываемся от сотрудничества с вами. С просьбой обьяснить причину блокировки, от банка ноль реакции. Морозятся, либо сами не понимают что они там делают. Уже почти месяц никакой реакции, банку п.уй. Не связывайтесь с этой русской шарагой! Заблочат счет, ничего не обьяснят, да и еще и скажут что бы вы сами писали заявление на закрытие счета (вы были инициатором).
Комментарии (10)
Ответ банка
Сенс Банк
16 мая 2023, 11:08
Звернення зафіксовано, щодо якої саме причини було відмовлено в обслуговування. Воно надійде офіційним листом на вашу адресу. Розблокування неможливе, можна закрити рахунок і отримати залишок коштів у касі.

Заблоковано згідно даних пунктів. Який саме — буде вказано в офіційному листі. Ми їх не утримуємо, можете звернутися хоч сьогодні до каси банку і забрати їх.
4.3.5. У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку,
припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або
Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
4.3.6. У разі відкриття Рахунків за цим Договором призупинити (заблокувати) дію Картки/Токену у будь-якому з
перелічених нижче випадків:
• у разі виявлення неплатоспроможності, незаконного використання Картки/Токену, надання недостовірної
інформації або виникнення у Банку підозри щодо вірогідної загрози незаконного використання Картки/Токену
Держателя/Довіреної особи Держателя, в тому числі в разі отримання інформації про це від МПС;
• у разі порушення Держателем Картки умов цього Договору;
• у разі не надання Держателем документів згідно п. 4.2.1., 4.2.5. та 4.2.6.;
• у разі припинення хоча б однієї з порук (гарантій), наданих будь-якою третьою особою за зобов’язаннями
Клієнта перед Банком по цьому Договору;
• у разі виникнення Несанкціонованої кредитної заборгованості за Рахунком та/або простроченої заборгованості
за короткостроковим кредитом / простроченої заборгованості за Відновлюваною кредитною лінією в день
виникнення;
• отримання від Клієнта повідомлення відповідно до п. 4.2.12 цього Договору;
• у випадку встановлення факту на підставі офіційних документів/звернень/повідомлень правоохоронних та/або
підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, органів державної влади і т.д. та/або наявності
обґрунтованих підозр банку, здійснене на підставі висновків уповноважених служб Банку, про порушення
Клієнтом умов п. 4.2.5 Договору та/або про факт здійснення противоправної (протизаконної) діяльності
(використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним (злочинним) шляхом);
• в інших випадках, прямо передбачених цим Договором.
Посилання на ДКБО:
https://sensebank.com.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-01052023.pdf
*Микита
5
6 октября 2022, 23:01
З самого початку свого відгуку, хочу відзначити за сумлінну працю та допомогу у вирішенні мого надскладного питання, яке дані працівники банку так старанно хотіли виконати та дійсно зі всією душею хотіли допомогти клієнту банку цілих 2 тижні поспіль, відвойовували мої законні права, як клієнта банку — таких співробітників ПАТ «Альфа — Банк», а саме: Ганна Коноваленко (надає допомогу через онлайн чат) та Куролап Вікторія (працівник Святошинського відділення банку в м. Києві). Закликаю ПАТ «Альфа — Банк» цінувати таких сумлінних працівників банку — дійсно цінних, зі справжнім покликом серця та завзяттям до роботи в допомозі будь якому клієнту банку.
13 серпня 2022 року мені надійшов дзвінок від співробітника ПАТ «Альфа — Банку про те, що я можу скористатися гарячою пропозицією від банка і збільшити кредитний ліміт, також скористатися ще певними продуктами банку.
13 серпня 2022 року я збільшила кредитний ліміт до 50 000 грн і почала користуватися кредитними коштами, постійно користуючись перевагами перебування в льотному періоді, щоб не сплачувати відсотки за користування кредитними коштами.
22 вересня 2022 року пізно ввечері в мобільному застосунку «Sence» я отримала повідомлення про те, що «Стоп прострочка», що в мене наявна прострочена заборгованість за кредитним договором станом на 22.09.2022 р. і що вже завтра і кожного наступного дня сума буде змінюватися, і таких повідомлень мені прийшло ще 2 вже зі збільшеними сумами боргу та нарахованими стандартними відсотками по даному кредиту.
Налякана та стурбована цією обставиною, я відразу ж звернулася в чаті банку до представника банку Владислава Мельник, який був не компетентним та мене запевнив в тому, що по моїй картці просто доступна реструктуризація і з карткою все гаразд, я його переконала в іншому, надавши всі докази того, що в мене є підтвердження того, що я мала перебувати в пільговому періоді ще до 16 жовтня 2022 року, що банк не логічно діє, а саме — після підвищення кредитного ліміту, що мало місце 13 серпня 2022 року, без будь яких повідомлень в мобільному застосунку «Sence» — зменшив кредитний ліміт 16 вересня 2022 року майже вдвічі від суми кредиту, який був схвалений по картці, в зв’язку з чим в мене на картці вийшла чимала заборгованість, через що мені в статусі «боржника» почали нараховуватись % за користування кредитними коштами, хоча я до цього часу за день до надходження повідомлень про наявність прострочки зверталась до чату, а саме 21 вересня я листувалася з Тетяною Ткаченко, яка також була некомпетентною і також мене запевнила в тому, що я в пільговому періоді та в мене все добре по картці і що на всі мої покупки діє пільговий період, запевнила що на готівкові операції він не діє, тому в мене знялося з рахунку 12 та 2 грн і що перейматися з даного приводу не потрібно.
Коли ситуація набрала критичного розвитку, мені почали надходити дзвінки від співробітників відділу прострочки з нахабною манерою розмовляти з боржниками, приходити повідомлення про те, що мені вже за прострочку банк нарахував майже 300 грн і мені потрібно терміново сплатити всю суму заборгованості, співробітник банку Владислав Мельник в чаті банку повідомив, що питання потребує детальнішого вивчення та він перемикає мене на співробітницю банка — Ганну Коноваленко, яка вже з 22 вересня 2022 року (2 тижні) кожного дня мене підтримувала та налаштовувала мене на позитивне вирішення мого питання.
Я їй довірилася та не поспішала вносити суму заборгованості, а тим часом, станом на 05.10.22 — мені набігло відсотків до сплати за прострочку кредитної заборгованості в розмірі: 280, 54 грн.
Ганна Коноваленко обіцяла вирішити питання по помилковому зниженню кредитного ліміту, через що банк самостійно вивів мене з пільгового періоду — це викликало прострочку, хоча фактично — я в пільговому періоді повинна була залишатися до 16.10.2022 року, та внесла невелику суму поповнення картки, яка значилася в мобільному застосунку «Sence» під даними кредитної картки. За цей час банк почав нараховувати стандартну відсоткову ставку та надсилати повідомлення про наявність прострочки в мобільному застосунку «Sence».
Всі наявні докази підтвердження факту відсутності вини з моєї сторони — я надала Ганні та Вікторії, також зафіксовані мої неодноразові звернення у Святошинське відділення АТ «Альфа-Банк» по проспекту Перемоги, 106/2 в м. Київ, також в чатах та на гарячій лінії ПАТ «Альфа — Банку, які змусили мене чекати 2 тижні вирішення мого питання та сподіватись на позитивне його вирішення, через що продовжувалося нарахування відсотків (станом на 05 жовтня 2022 року — 280, 54 грн.) по факту сума може бути більшою.
06 жовтня 2022 року Ганна Коноваленко в чаті банку в мобільному застосунку «Sence» повідомила мене, що хоч якось хоче прикрасити мій сьогоднішній день, написала, що моє питання майже вирішено, щиро вибачалась за довготривале вирішення мого питання (2 тижні) та сповістила про те, що кредитний ліміт все-таки повернути мені на кредитну картку не вдасться, він вважається закінченим та не продовженим на рік, але в знак мінімальної компенсації з боку банку — мені буде нараховано 50 бонусів в мобільному застосунку «Sence» та я все-таки сподіваюсь, що надані мною докази в повному обсязі щодо помилки з боку банку в даній ситуації, банк вивчить повно та всебічно та анулює ті несанкціоновані нараховані відсотки по штучно створеній заборгованості (прострочці), яка не мала мати місце ще до 16 жовтня 2022 року.
Бажаю всім успіху у вирішенні питань!
Комментарии (3)
Ответ банка
Сенс Банк
7 октября 2022, 9:28
Вітаємо! Ознайомились із вашою ситуацією, і дійсно засмучені, не менше вас, що таке сталось. Передаємо ваш відгук всім вказаним агентам, і також напишемо вам у особисті повідомлення, щоб дослідити ситуацію повністю, та спробувати її вирішити на вашу користь. Сподіваємось на плідну та позитивну співпрацю♥
1
24 августа 2022, 12:48
05.08 зі свого валютного рахунку знімала долари. Всі купюри були 1996, 2003 та 2006 року. Перебирали більш-менш прийнятного зовнішнього вигляду… на відеоспостереженні видно, як касир перебирає і замінює на мій запит гроші… коли перебрали вже всі наявні купюри, то одну мені касир дала зі словами: «я можу замінити, але вона потерта»… таким чином, серед суми «затісалися» дві купюри: одна — з потертостями 2003 року, а інша — з мілкою іржою або грибком (не щнаю, зо воно таке). В обміннику мені відмовили їх приймати. Я прийшла до банку, в те ж відділення аби покласти їх на свій рахунок і цей же касир, який мені втюхала ці банкноти, мені сказала: «ми такі гроші не приймаємо». Далі була розмова з начальником відділення, яка мені пояснювала, що вони зі старими (ветхими) купюрами не працюють, на мій контраргумент: «якщо ви не працюєте, то чому ви своїм клієнтами втюхуєте ці старі купюри», блондинка-начальниця нічого внятного не відповіла…
Обходьте стороною це відділення, а можливо і банк… не здивуюся, якщо таким же чином вони будуть втюхувати якісні підробки…
Заява написана і зафіксована… подивимося, як банк буде розбиратися…
Комментарии (14)
1
12 июля 2022, 12:53
Доброго дня! Не можемо отримати валютний переказ на юрособу вже більше місяця. Менеджер банку запевняв, що український банк не під санкціями, а за фактом гроші зависли. У відправника гроші списалися з рахунку, надіслали нам свіфт, але гроші так нам на рахунок не зарахували. Свіфт переслали у валютний відділ Альфа-банку, менеджер відповів, що вони все одно не знають, де гроші. Як вирішити це питання?
Комментарии (3)
Ответ банка
Сенс Банк
18 июля 2022, 19:10
Добрий день! Санкції справді ніяк не торкнулись нашого банку, просто деяким європейським банкам потрібно це додатково пояснювати. Ми напишемо вам в особисті повідомлення, щоб з'ясувати всі деталі і допомогти вам.
5 не засчитана
12 января 2021, 9:40
Не на правах рекламы, просто мой личный опыт:
Обслуживание 50 грн в месяц (если нет операций — бесплатно)
Платежка 3 грн
Зачисление на свою карту физлица бесплатно
Обналичивание любой суммы дважды в месяц бесплатно
Курс обмена близок к межбанку (в приложении для физлиц, во всяком случае)
Мобильное приложение и интернет-банк работает нормально

Перешел с Привата где-то с год назад, всем доволен.
Справедливости ради — в Привате тоже было все норм, просто у Альфы условия для физиков лучше (более простые и выгодные).
Комментарии (2)
Ответ банка
Сенс Банк
14 января 2021, 14:01
mike123, спасибо, что поделились впечатлениями. Нам очень приятно :)
1
13 мая 2020, 17:43
Добрый день!
Наша компания открыла счет в феврале 2020г.
27.04.2020 Банк задержал проведение платежей на 3 часа, не объяснив причины (звонили на горячую линию — 3 раза, Директору Святошинского отделения ), после чего в отделении сказали, чтобы руководство подъехало для разговора. 28.04.2020 Директор отделения сказала, что предприятию закрывают счет по причине того, что Директор предприятия якобы вел незаконную деятельность в 2015 году в фирме «Атриум», и посоветовала поменять Директора.Директор поднял документы, предоставил выписку по компании «Атриум», в которой видно, что в 2014 году компания была открыта и через месяц продана другому лицу.Также было предоставлено два пояснительных письма, и соответственно увольнение и прем нового Директора.
06.05.2020 Позвонила сотрудник банка и сказала, что все равно нам закрывают счет по ст.10 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації(відмиванню) доходів.....»
По причине того, что ситуация вообще непонятная, на основании чего, какая причина закрытия счета, да еще и по какой статье, нет ни одного официального запроса- НИЧЕГО!, просто блокируют! и делайте, что хотите.
Компания написала официальный запрос в главный банк — на 13.05.2020 ответа пока нет.
13.05.2020 Принесли заявление на закрытие счета с перечислением денег в другой банк.Сотрудники банка проинформировали, что перечисление денег будет по статье 10 ЗУ, что компания занесена в черный список, что банки с нашей компанией не будут работать, и не только банки, и т.д. Спрашиваем причину, на словах: незаконная деятельность компании «Атриум» в 2015году с уже« уволенным » директором, и официально, 13.05.2020 написали письмо, в котором «вилами по воде», что якобы банк присвоил нам высокий риск и принял решение про отказ в поддержке деловых отношений, БЕЗ УКАЗАННЫХ ПРИЧИН!!!

Работаю с банками в течении 20 лет!
Такого отношения и неуважения к клиентам — не встречала!
Открывают счет, чтоб закрыть через пару месяцев по статье!
Комментарии (2)
Ответ банка
Сенс Банк
13 мая 2020, 18:14
Добрый вечер, Riteil. Взяли в работу, проверяем.
1
30 апреля 2020, 11:28
Был взят кредит, погашение равными частями (~ по 4000 грн.), но кредит погашался на сумму бОльшую, чем требуемый платеж, причем иногда была переплата до 50%, в результате при предпоследнем платеже пришел остаток порядка 6500, погашено было 4400 грн. но вместо остатка 2000 грн с хвостиком на последний месяц также пришел остаток 4400 грн… а куда девались деньги, переплачиваемые при ежемесячном платеже, — получается в карман банка… оператор банка все красиво рассказывает, но математика все равно не сходится… я не знаю, куда у нас смотрит фин-мониторинг, наверно только в карманы рядовых граждан… личный совет, — никогда не связываться с такими…
Написать комментарий
Ответ банка
Сенс Банк
30 апреля 2020, 11:45
Добрый день, JamesArt. Уточните, пожалуйста, Ваш ИНН в личном сообщении, проверим.
4
24 января 2020, 14:02
В конце 2018 года открыл счет для юрлиц и регулярно им пользовался (в среднем начисление было раз в месяц). Сегодня зашел в «ок альфабанк», смотрю, а там списание 640 грн за «погашення коммисии». Сразу не понял, за что, ибо в техподдержке говорили что при платежах в операционное время коммисия 2,5 грн, без доп процентов, а я платежи создавал исключительно в операционное. Помню, последний раз по поводу коммисии уточнял 28 декабря 2019, это была суббота, но рабочий день, мне сказали что операционный день до 12:30, я уточнил, какая будет коммисия согласно моему тарифу если переведу деньги до 12:30 на свой счет, ответили — 2,5 грн, я перевел деньги. И, как оказалось, 640 грн — это коммисия за этот платежь, вместо 2,5 грн.
Посмотрел выписки за всё время с начала открытия счета ФОП. Оказалось, я всегда за платежи платил коммисию 0,75% и в сумме получилось коммисии на несколько тысяч грн. Позвонил в поддержку, спросил почему так, они несколько раз перепроверили и сказали что не знают, ибо коммисия должа была быть 2,5 грн и посоветовали обратиться к менеджеру, который меня обслуживает.
Я обратился и она сказала что у меня старый тариф, по которому я должен платить ВСЕГДА 0,75%. На вопрос, почему в поддержке мне дали другую информацию, менеджер ответила, что скорее всего, они не знали. А что они тогда там делают, если не знают даже коммисию по тарифу, при том, что в течени этих полутора лет я несколько раз спрашивал о коммисии??? В результате из-за некомпетентности НЕСКОЛЬКИХ сотрудников я потерял несколько тысяч грн.
Конечно же, я спросил, можно ли вернуть как-то хотя бы часть этих денег, менеджер ответила, что я могу подать заявку в поддержку, но банк всё равно будет ссылаться на договор, который я подписывал, а там указано 0,75%.

Может у кого-то есть опыт и кто-тто знает, есть ли возможность выбить с банка какую-то часть этих денег? Я понимаю, что единственное мое доказательство — это сообщения в чате и телефонные разговоры, но последние у меня не записываются, а в чате ответили, что история у них не сохраняется.
Комментарии (7)
Ответ банка
Сенс Банк
27 января 2020, 13:58
Миша Бражников, добрый день. Связались по телефону. Вопрос решили:)
Страницы: 1234
Главная / Банки Украины 🏦 / Сенс Банк 💰 / Отделения и банкоматы Сенс Банка в Киеве 🏦 / Отделение Сенс Банк: пр-т Берестейский, 106/2, Киев

На странице собрана вся информация про отделение Сенс Банка по адресу Киев, пр-т Берестейский, 106/2.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Сенс Банке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Сенс Банка  расположенном по адресу Киев, пр-т Берестейский, 106/2- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.