Минфин - Курсы валют Украины

Установить
tobias
Зарегистрирован:
18 марта 2011

Последний раз был на сайте:
2 июня 2022 в 14:05
Подписчики (13):
ballistic
ballistic
3 года
knaz197
knaz197
Anko
Anko
Valent
Valent
Киев
VictorS
VictorS
indagame
IndaGame Games
34 года, Киев
fozik
fozik
London
London
vadimstor1
vadimstor1
55 лет, Киев
pointOFview
pointOFview
Ndf
Ndf
Був Кийов, а став ...
Lavrenenko
Валентина Лаврененко
Київ
все подписчики
tobias — інші світи
5 декабря 2012, 10:20

Ринкові ціни на проїзд у громадському транспорті

Розрахунок граничних цін на проїзд у громадському транспорті базується саме на тих невірних даних про ЗП у 2-5 тис. грн і блокує ринкове ціноутворення на квитки. Як наслідок громадський транспорт працює не в ринкових умовах, перевізники не оновлюють рухомий склад, розвиток цілої галузі блокується соціальним популізмом. Громадяни їздять в переповненому транспорті. І виходу з ситуації зі збитковістю галузі, яку зробили дотаційною та соціальною, не видно.

Чи зможе уряд та місцеві адміністрації міст України зробити ще один крок на шляху до ринкової економіки?

Принаймі можна зробити пілотний проект, дозволити підприємцям встановлювати ціни, які ті забажають, на маршрутах з великим пасажиропотоком. Впевнений, що психологічний бар'єр люди зможуть подолати і через певний час платитимуть 3-8 грн за проїзд в комфортних автобусах. Адже єдиною альтернативою громадському транспорту та маршруткам є таксі, де вартість поїздки по Києву від 25 грн.

І в сегменті 3-10 грн за поїздку практично відсутня пропозиція.

Підприємці мають самі визначити маршрути, тип транспорту, період курсування та вартість проїзду.

На міжміських напрямках приватники працюють, хоч і там є певні українські реалії.

Просмотров: 1132, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии - 16

+
0
Валентина Лаврененко
Валентина Лаврененко
5 декабря 2012, 10:29
#
Ефективність громадського транспорту залежить від наявності тих самих «комфортних автобусів», до яких не можна віднести сучасні маршрутки- а це, відповідно, інвестиції; готовності влади й суспільства перейти на інші схеми розрахунків — відмінити пільговий проїзд, збільшивши при цьому грошові виплати безпосереднім пільговикам.
І ще один нюанс — все ж таки транспорт — це значною мірою так звана «природна монополія», тут не вийде лише ринковими методами врегулювати всі проблеми. А ще момент — коли мені особисто доводиться пересуватися маршрутками, я бачу велику кількість людей (і не лише пенсіонерів) в очікуванні рейсових автобусів чи тролейбусів… Тобто проблема не лише в психологічному бар'єрі…
+
0
tobias
tobias
5 декабря 2012, 10:42
#
Комфорт пересування новими автобусами та тролейбусами, які закупили під Євро 2012, в Києві вища ніж на старих 3-5 річних маршрутках.
+
0
Валентина Лаврененко
Валентина Лаврененко
5 декабря 2012, 10:46
#
Так, в цілому згодна, але, якщо знов повернутися до власного досвіду, то радше поїду на маршрутці, ніж буду чекати 10 хв. більш комфортного автобусу… Це я до того, що думка в цілому про пілотний експеримент — вірна, проте його треба грамотно запустити — це раз. А по-друге, якщо не відмінити пільги — то кардинальних зрушень у цій сфері не відбудеться… А в рамках пілотного проекту відміна пільг технічно неможлива
+
0
tobias
tobias
5 декабря 2012, 11:04
#
Пільгі не повинні мати жодного відношення до пілотного проекту,
Підприємці мають самі визначати маршрути, тип транспорту, період курсування та вартість проїзду.
+
0
tobias
tobias
5 декабря 2012, 11:09
#
Так багатьох дивує, чому люди сідають у переповнені маршрутки, а не чекають 5-10 хвилин на досить вільний автобус, тролейбус. Є певна дилема виграш 5-10хвилин чи комфорт :)
+
0
Валентина Лаврененко
Валентина Лаврененко
5 декабря 2012, 11:14
#
Цілі різні — дістатися місця призначення чи проїхатися з комфортом :)
+
0
tobias
tobias
5 декабря 2012, 11:38
#
В 90% випадків вибираю комфорт
+
0
elvalery
elvalery
5 декабря 2012, 14:20
#
Дилема возникает не всегда в том ракурсе как вы пишите. Автобус, далеко не всегда комфортабельный, забитый бабушками-дедушками и прочими льготниками, а еще хуже зачастую — дурнопахнущими и пьяными-агресивными людьми? Нет уж, спасибо. В большинстве случаев, я лучше подожду 10 минут в очереди свободную маршрутку, где заплачу 3 гривны, но поеду сидя и в комфорте, чем в трясущемся автобусе, стоя рядом не всегда с нормальными попутчиками. И ходи более комфортальный транспорт _по расписанию_ по нужным мне маршрутам и в том ценовом сегменте, что пишет автор блога — я бы с удовольствием им пользовалась.
+
0
tobias
tobias
5 декабря 2012, 11:37
#
Без ринкових цін, громадський транспорт буде хронічно збитковим:
Долги Киевской городской государственной администрации (КГГА) перед Юго-Западной железной дорогой за услуги городской электрички на данный момент составляют около 52-53 млн грн, заявил первый заместитель начальника главного управления пригородных пассажирских перевозок ж/д транспорта Укрзалізниці Александр Гудков.
news.bigmir.net/capital/646303-Ykrzaliznicya-vozmyshena-dolgami-Kieva-za-gorodskyu-elektrichky
+
0
Валентина Лаврененко
Валентина Лаврененко
5 декабря 2012, 12:53
#
Пільги та усілякі моделі так званого «перехресного субсидіювання», коли частина коштів компенсується через бюджет та усілякі фонди як раз і стримують ці ринкові ціни, бо звужують для них ринок. Але існування пільг та схем надає можливість «відтермінувати» виплати по них (мати заборгованість). За умов існуючого рівня ВВП та малого бюджету, державі це вигідно, тому вона й не відмовляється
+
0
ZavtraK
ZavtraK
5 декабря 2012, 15:31
#
Маршрутчики – это исчадия ада, которые свой груз считают дровами, а не людьми. Когда в очередной раз едешь раком в газельке за три рубля проклинаешь и их, и их хозяина. Вы бы еще про бедных враче написали.
Городской транспорт с бабками и бомжами в расчет не берем. Пущай поставят на свой же маршрут «элитный» транспорт и дерут вместо 3 – 10 грн. Я посмотрю сколько у них будет клиентов :), и не будет до тех пор, пока не снимут машины с маршрута по 3грн.
+
+5
ZavtraK
ZavtraK
5 декабря 2012, 15:33
#
Да, забыл написать. Не будет клиентов, потому что те кто достойно зарабатывают ездят на своей машине. А остальным рабам еле на покушать хватает.
+
+8
allescaput2030
allescaput2030
6 декабря 2012, 10:37
#
«Маршрутчики – это исчадия ада, которые свой груз считают дровами, а не людьми.»
Обычные представители украинского народа, чего уж там…
+
+5
allescaput2030
allescaput2030
5 декабря 2012, 16:02
#
Громадский транспорт потому так и называется, что заказчиком пассажирских перевозок является местная власть. Она все вопросы и регулирует. Поэтому все вопросы по организации громадських перевезень — это к власти.
А вот индивидуально вопросы своего комфорта решайте на такси: там и машину можно выбрать согласно своему геморрою, и водителя вежливого и некурящего.
Нет денег на такси — купи ЗАЗ Форза, будь патриотом, в конце концов…
+
0
tobias
tobias
6 декабря 2012, 9:40
#
Зато по 3-10грн можна буде їздити сидячі, як «біла людина» ;)
+
+8
mybank
mybank
6 декабря 2012, 12:10
#
Очень интересная тема без однозначных ответов и выработанной панацеи.

Со стороны перевозчиков очень трудно смотреть вдаль и вкладываться в новый комфортный транспорт, т.к. срок договора короткий и через определенное время ты можешь остаться с транспортом но без возможности перевозок по городу.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться