18 марта 2011
Последний раз был на сайте:
2 июня 2022 в 14:05
-
ballistic
3 года
-
Valent
Киев
-
IndaGame Games
34 года, Киев
-
vadimstor1
55 лет, Киев
-
Ndf
Був Кийов, а став ...
-
Валентина Лаврененко
Київ
- 5 декабря 2012, 10:20
Ринкові ціни на проїзд у громадському транспорті
Розрахунок граничних цін на проїзд у громадському транспорті базується саме на тих невірних даних про ЗП у 2-5 тис. грн і блокує ринкове ціноутворення на квитки. Як наслідок громадський транспорт працює не в ринкових умовах, перевізники не оновлюють рухомий склад, розвиток цілої галузі блокується соціальним популізмом. Громадяни їздять в переповненому транспорті. І виходу з ситуації зі збитковістю галузі, яку зробили дотаційною та соціальною, не видно.
Чи зможе уряд та місцеві адміністрації міст України зробити ще один крок на шляху до ринкової економіки?
Принаймі можна зробити пілотний проект, дозволити підприємцям встановлювати ціни, які ті забажають, на маршрутах з великим пасажиропотоком. Впевнений, що психологічний бар'єр люди зможуть подолати і через певний час платитимуть 3-8 грн за проїзд в комфортних автобусах. Адже єдиною альтернативою громадському транспорту та маршруткам є таксі, де вартість поїздки по Києву від 25 грн.
І в сегменті 3-10 грн за поїздку практично відсутня пропозиція.
Підприємці мають самі визначити маршрути, тип транспорту, період курсування та вартість проїзду.
На міжміських напрямках приватники працюють, хоч і там є певні українські реалії.
|
3
|
- 16:35 НБУ поднял официальный курс доллара до нового максимума
- 11:27 Ралли биткоина и реструктуризация Tether: что нового на крипторынке
- 10:42 Курс валют на 19 апреля: доллар вырос до 40 гривен
- 08:01 Официальный курс: НБУ повысил курс доллара на 6 копеек
- 18.04.2024
- 19:22 С начала этого года гривна к доллару девальвировала на 3,1% — Данилишин
- 18:06 Доллар больше 40: Каким будет курс доллара в Украине. Будет ли еще рост и до каких пределов (видео)
- 17:43 Курс валют на вечер 18 апреля: евро на межбанке ушел вниз
- 16:25 Нацбанк снова поднял официальный курс доллара до максимума
- 16:16 Аналитики JPMorgan спрогнозировали падение курса биткоина после халвинга
- 15:52 Из-за отсутствия обещанного партнерами оружия правительству пришлось потратить из бюджета $4 миллиарда — Марченко
Комментарии - 16
І ще один нюанс — все ж таки транспорт — це значною мірою так звана «природна монополія», тут не вийде лише ринковими методами врегулювати всі проблеми. А ще момент — коли мені особисто доводиться пересуватися маршрутками, я бачу велику кількість людей (і не лише пенсіонерів) в очікуванні рейсових автобусів чи тролейбусів… Тобто проблема не лише в психологічному бар'єрі…
Підприємці мають самі визначати маршрути, тип транспорту, період курсування та вартість проїзду.
Долги Киевской городской государственной администрации (КГГА) перед Юго-Западной железной дорогой за услуги городской электрички на данный момент составляют около 52-53 млн грн, заявил первый заместитель начальника главного управления пригородных пассажирских перевозок ж/д транспорта Укрзалізниці Александр Гудков.
news.bigmir.net/capital/646303-Ykrzaliznicya-vozmyshena-dolgami-Kieva-za-gorodskyu-elektrichky
Городской транспорт с бабками и бомжами в расчет не берем. Пущай поставят на свой же маршрут «элитный» транспорт и дерут вместо 3 – 10 грн. Я посмотрю сколько у них будет клиентов :), и не будет до тех пор, пока не снимут машины с маршрута по 3грн.
Обычные представители украинского народа, чего уж там…
А вот индивидуально вопросы своего комфорта решайте на такси: там и машину можно выбрать согласно своему геморрою, и водителя вежливого и некурящего.
Нет денег на такси — купи ЗАЗ Форза, будь патриотом, в конце концов…
Со стороны перевозчиков очень трудно смотреть вдаль и вкладываться в новый комфортный транспорт, т.к. срок договора короткий и через определенное время ты можешь остаться с транспортом но без возможности перевозок по городу.