Минфин - Курсы валют Украины

Установить
silvershadow
silvershadow
Зарегистрирован:
16 января 2019

Последний раз был на сайте:
13 марта 2023 в 21:32
Подписчики (38):
044blog
044blog
36 лет, Киев
viktory2001
viktory2001
18 лет
987
987
uliymua
uliymua
romava
romava
AlexZag
AlexZag
Alice
Alice
24 года
toles
toles
dmytro21
dmytro21
LETOS85
LETOS85
38 лет
42476483
Yurii Hrechka
Orhidea
Orhidea
все подписчики
23 октября 2019, 6:47

Укрзалізниця збирається впровадити приватні залізничні перевезення

В УЗ провели нараду з компаніями, які готові взяти участь у проекті

СУСПІЛЬСТВО

ЧИТАТЬ НА РУССКОМ

Укрзалізниця дасть зелене світло приватним перевізникам: до чого готуватися українцям

сьогодні, 01:55

АТ «Укрзалізниця» вже готується до впровадження приватної тяги на українській залізниці. Так, зараз підприємство в пошуках потенційних компаній, які зможуть вийти на українську залізницю. Для даної ініціативи розробляються необхідні для введення приватної тяги законопроекти. Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».

«Сьогодні вже не стоїть питання: „Бути або не бути приватній тязі?“. Зараз потрібно вирішувати, яку приватну тягу ми хочемо бачити на ринку, хто повинен бути перевізником. Потрібно визначити коло потенційних гравців на цьому ринку і те, які законодавчі акти для цього необхідно прийняти», — розповів директор з розвитку бізнесу «Укрзалізниці» Андрій Рязанцев.

Крім того, в УЗ провели нараду з компаніями, які готові взяти участь у пілотному проекті щодо запровадження приватної тяги. Деякі з них заявили про готовність здійснювати перевезення, на окремих ділянках Придніпровської залізниці довжиною 250 кілометрів.

Нагадаємо, що «Укрзалізниця» зацікавлена у співпраці з китайським виробником.

Это только признак надвигающегося краха украинской экономики. Крупнейшая госкомпания, как индикатор состояния всего государства. И оно уже не просто вызывает озабоченность. Нужны решительные и кардинальные меры. Но никто не знает толком что можно сделать. Никто.

Просмотров: 201, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии - 5

+
+15
silvershadow
silvershadow
23 октября 2019, 6:57
#
Никто не знает. Поздно пить боржоми.
+
+14
LETOS85
LETOS85
23 октября 2019, 9:33
#
Продать все и *** — политика всей власти. Рабы достойны такой власти
+
+14
VictorS
VictorS
24 октября 2019, 6:38
#
Если долго портить машину, она сломается. Если собаку долго пинать ногами, она укусит. Но если вы подберёте на улице дворовую собаку и накормите её, она никогда вас не укусит. Но народ не рабы. Я бы начал с власти.
+
+14
Andrey M
Andrey M
23 октября 2019, 13:03
#
Дійшло до того що квиток на літак стоїть дешевже ЖД квитка.
Місяця 2 тому їздив у відрядження до Львова. Туди їхав залізницею на експресі. Квиток в 1 клас коштував близько 1200 грн. Назад летів літаком - вартість квитка склала 900 грн.
+
+30
silvershadow
silvershadow
23 октября 2019, 18:52
#
Далі  може бути ще гірше. При розділі УЗ приміські електрички напевне будуть ліквідовані як збиткові, бо місцеві бюджети не зможуть дотувати цей напрямок, пасажирські напевне підвищать ціни, щоб стати прибутковими, а вантажні переведуть на приватну тягу і хай самі возять на госпрозрахунку. Бардак буде точно.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться