Минфин - Курсы валют Украины

Установить
salii
Иван Салий
Зарегистрирован:
1 марта 2012

Последний раз был на сайте:
11 октября 2023 в 21:25
Подписчики (4):
Ceme4kin
Ceme4kin
Днепропетровск
vitacikl
vitacikl
elenaK9850
Елена Куцая
Киев
PSheva
Петр Шевченко
Киев
председатель набсовета ассоциации «Всеукраинский союз производителей строительных материалов и изделий»
1 марта 2012, 21:12

Сьогодні вартість продукції буває дешевшою, ніж тариф на використання залізничних вагонів.

Залізниця в Києві вже приблизно 150 років, і залізничні вагони завжди належали Залізниці, а тепер наші реформатори додумались забрати вагони у Залізниці і віддати їх начебто державному підприємству, яке сходу роздало ці вагони шести приватним підприємствам. В результаті тепер, щоб наш завод в Луганській області відправив лицьову цеглу на експорт до Казахстану він повинен заплатити за пустий пробіг вагона з Казахстану, тобто за власні кошти повернути вагони в Україну. Тепер виходить, що кожне підприємство по виробництву щебеню, керамічних плит, цегли, бетонних виробів, повинне самостійно займатися логістикою, а тарифи на використання вагонів, при цьому, були збільшені у 2-2,5 рази і нова структура ніякої відповідальності на себе не бере.

Це не реформа, це просто політичний злочин. Це сьогодні  зупиняє підприємства. Якщо мало коштів у Залізниці на оновлення вагонного парку, то поступово збільшуйте тариф, більше нічого не треба вигадувати. На мій запит щодо цієї ситуації вони мені відповіли, що в Росії тарифи зросли вдвічі за 3 роки. А у нас — вдвічі тільки за 3 місяці. Так більше того, в Росії вони їздили усі три роки, а у нас простоюють. Ні з Києва, ні з Білої Церкви вагони вже не відправляються, а деякі підприємства зменшили обсяги відправлення продукції на експорт на 80%, через тиждень-два трудові колективи перестануть працювати. А якщо говорити про керамічну плитку, цеглу, то на таких підприємствах потрібно зупиняти печі, потім їх розпалювати, а це величезні втрати газу та ресурсів. І таких безглуздих втрат безліч.

Сьогодні вартість продукції буває дешевшою, ніж тариф на використання залізничних вагонів. Ми не винні, шановні залізничники, що у вас за 150 років немає власних вагонів і не можемо за один день купити і безкоштовно Вам їх роздати, бо хтось хоче взяти ці вагони  у приватну власність.

Знову ж таки: тарифи підняли, а розповідали, що все це робиться з метою поліпшення, оптимізації перевезень. Тепер багато хто пише скарги, але не підписується, не вказує прізвища. Я запитую «чому»?

Просмотров: 1325, сегодня — 1
Следить за новыми комментариями

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться