27 ноября 2009
Последний раз был на сайте:
11 октября 2023 в 20:40
-
viktory2001
18 лет
-
meag
50 лет, Вараш
-
Mandarinka2013
93 года, Киев
-
Oksana77777
45 лет
- 21 апреля 2019, 23:17
Прогноз
Любите давати прогнози? Ну от вам тема для перевірки власних здібностей. :)
За Зеленського голосували такі категорії (думаю, наведений нижче перелік покриває 90+% його електорату):
1. Любителі шаріка (дешевий газ, зарплати $4K, і т.п.).
2. Секта свідків перемоги над корупцією.
3. Ті, хто очікує дива у вигляді швидкого переформатування політико-економічного устрою.
4. Малороси (електорат Бойка) — ті, хто явно ненавидить Україну. Вони хочуть здачі України, відновлення гебешного підрозділу під кодовою назвою «УПЦ МП», зупинки українізації, декомунізації і решти антидебілізацій.
5. Секта свідків припинення війни.
А тепер, знатокі, вніманіє, вапрос: які з цих категорій будуть прокинуті новим Президентом, і у якому порядку?
|
149
|
- 13:24 Швейцария сообщила о сокращении замороженных российских активов. В чем причина
- 12:46 Капитализация стейблкоинов достигла двухлетнего максимума
- 11:01 Трейдер заработал $10 млн благодаря покупке мемкоина, в Notcoin объявили сроки запуска NOT: что нового на рынке
- 10:38 Курс валют на 23 апреля: доллар в банках упал на 10 копеек, евро на 15 копеек
- 10:22 Главу МинАПК Сольского разоблачили на завладении государственной землей на 291 млн грн
- 10:17 NovaPay расширила сеть POS-терминалов по всей стране
- 09:57 Наличных в обороте снова стало больше. В НБУ назвали причины
- 09:15 Британия объявила о крупнейшем в истории пакете военной помощи Украине
- 08:52 Помощь ЕС для Украины: Венгрия говорит, что будет блокировать предоставление 2 млрд евро
- 08:00 Официальный курс: НБУ оставил курс гривны без изменений
Комментарии - 106
Кидок малоросів об'єднає Україну. :)
Хочу лише нагадати, даний допис — для прогнозів, а не для 100500 запитань автору.
И со словами будьте повнимательней, такие как вы только и умеют что раскалывать Украину.
Людина, яка ненавидить Україну і все українське, не бажає переселятися до Московії, і хоче щоб Україна стала частиною Московії. Яким терміном її описати? Можна матами, але я, як людина культурна та толерантна — обираю відомий з історії термін, який, до речі, не зовсім повно описує всю огидну сутність цих людей. Це приблизно, як назвати гвалтівника да вбивцю — «нєхорошим чєловєком» — дуже толерантно, як на мене.
P.S. Мій прогноз — цю категорію він прокине першою. :)
Янукович поздравил Зеленского https://bykvu.com/bukvy/115616-yanukovich-pozdravil-zelenskogo
2. Любая реальная движуха по тарифам (снижение) — конец сотрудничества с МВФ — доллар по 50+.
3. Любая реальная движуха по переговорам с РФ (поездка в Москву, выплата песий в ОРДЛО, прямые переговоры с ОРДЛО) — от майдана до военного путча (не сразу но вопрос времени).
Пізно вже говорити про ризики та продовжувати конфліктувати.
Давайте вірити в те, що більшість українців не помилилися і вірити в те, що все ж таки будуть позитивні зміни. Ну і не забуваємо контролювати та направляти нову молоду команду в вірне русло.
P.S. Мій голос був за Порошенко як за менші ризики втратити державу та українську культуру
Тому прошу писати хоча б трохи наближено до теми і не засмічувати її офтопом. Але оскільки виникло багато супутніх питань, то я трохи пізніше напишу допис-пояснення до цього допису — там можна буде обговорити всі деталі.
Я не люблю видаляти пости, не змушуйте мене це робити. :(
Ну-ну…
https://minfin.com.ua/blogs/rebel/121158/#com3584652
https://minfin.com.ua/blogs/rebel/121158/#com3584705
https://minfin.com.ua/blogs/rebel/121158/#com3584754
Если вспомнить 2010 год, я голосовал против Януковича, но в 2013-2014 не получил никакого удовольствия от того, что я оказался прав…
И сейчас, я очень хочу ошибиться, но анализ и здравый смысл говорит, что риски крайне велики.
«Абсолютно всі» — чіткий прогноз — кидок буде за всіма пунктами. Далі йде коротке обгрунтування «чому так буде?».
Я готовий критикувати його за помилки чи шкоду яку він може завдати Україні та її народу за часів свого президентства, але по факту дій чи хоча б ним висловлених намірів. Але я не хоче зараз поливати брудом, тим паче що вибори закінчилися і ми маємо бути об"єднаними щоб протистояти ворогам України та діяти для розбудови нашої держави.
Зараз Зеленський ще не вступив в свої повноваження і чекаю і уважно стежу за його першими кроками.
Я теж не знаю нічого про нього. Але зробити прогноз це не заважає. Чому — поясню у одному з наступних дописів.
Бо я не розумію як можна оцінювати на смак блюдо, яке ти навіть не пробував:)
https://www.kommersant.ru/doc/5028300#id2123318
Звісно могло бути краще і навіть значно краще…
Імпонує наступ на проросійські сили, таке як закриття ***каналів, дії проти Мертвечука і банди, ну і тд.
Не подобається — кадрові рішення які базуються на особистих вподобаннях однієї особи, а не по професійним якостям.
Скаже крамольне для порохоботів — поки не гірше за Порошенко. І це радує.
Тому я хоча й порохобот, але зараз вважаю кращим, що 2.5 роки тому переміг Зе, а не Порох.
Давайте це порівняємо це з відкриттям Президентом!!! нових офшорів за час каденції Порошенком прямо в дні Ілловайської трагедії.
Відчуваєте різницю?
Проблема не в самом офшоре — это нормальная практика и если она в рамках законодательства — все норм.
Проблема в сомнительной оборотке с 40 млн. долл. через офшор.
На пальцах: по оценкам стоимость съемки 1 серии «Сватов» 60 тыс. долл., а «Слуги народа» — 90 тыс. долл. (беру максимальные оценки). В обоих сериалах 50−60 серий. На круг это получается 2−3 млн. долл — «Сваты» и 5−6 млн. долл — «Слуга».
И тут на р/с в офшоре заходит сумма 40 млн. долл.
Как бы утверждать, что про эту цифру руководство не знало просто невозможно. И такие суммы просто так на р/с не заходят. Поэтому можно смело утверждать, что руководство также знало, что это за деньги (может не знало про источник, но цель их зачисления на р/с точно знало) и также знало, что с этими деньгами нужно делать дальше (на какие р/с раздробить и перечислить).
И тут у нас самое главное, политик, который стал президентом на фоне критики «не честных на руку папередников» и с лозунгами новые лица и очистка системы, по факту оказался таким же мошенником и с трибуны на стадионе просто лгал людям (своим избирателям).
korjakin1000 не буду. В много чем Вы правы.
И оправдывать Зеленского тем более не буду.
Особенно согласен что это выглядит как минимум не красиво на фоне лозунгов с которыми он шел во власть.
Но еще более цинично выглядят действия Порошенко — и это факт! Ведь он это делал уже будучи Президентом в самые тяжелые дни для страны!
Так сравнивать, и при Януковиче было не очень плохо.
По факту — дилетантизм на всех уровнях, откат реформ, удар по обороноспособности.
Последствия мы узнаем лет через 5 во всей красе.
Электорат и дальше будет ждать чудес
Були серед них і притомні, які не очікували дива, а лише сильно ненавиділи Порошенка.
З перерахованого всі 5 пунктів не будуть виконані. Прогрес може бути по першим трьом.
Ну, по-перше притомні можуть поміститись у ці 10%. По-друге, я вважаю більш-менш адекватними п.3.
Але, уявімо що вони є — який мені пункт дописати? Чого вони хотіли від нового Президента?
Бо якщо вони хотіли просто «покарати Порошенка» — ну то це не притомні, це повні ідіоти — бо життєвий досвід каже, що намагаючись насолити комусь, людина зазвичай створює проблеми собі. Це деструктивний підхід в принципі.
Якщо таких багато, то «картинка» нашого народу ще більше погіршилась у моїх очах. :(
Ось наприклад картинка до першого туру — серед виборців Зе є одночасно як прихильники вступу в ЄС та НАТО, так і противники. На відміну від виборців Порошенка, які демонструють однозначність вектору руху.
Тобто виборці Зе — це «солянка», яка швидко розпадеться, коли Зе почне робити реальні кроки.
Час покаже.
Простіше було б просто обмежитись перерахуванням головних обіцянок Зе, щоб оцінити ймовірність їх виконання.
Ладно, гадати тут довго не варто. Почекаємо півроку, проясниться
Прояснюватись почне пізніше.
https://scontent.fiev21-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/57565532_1509344739197478_5559095262065983488_n.jpg?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent.fiev21-1.fna&oh=a55a9edf812167be25bbf6a5e54cdafc&oe=5D36272F
https://scontent.fiev21-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/58602885_1509344542530831_9171006532861558784_n.jpg?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent.fiev21-1.fna&oh=c634bdaf8cf09dc0cf609c263497fea7&oe=5D38B4DF
https://scontent.fiev21-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/57362563_1509343929197559_3592746211892789248_n.jpg?_nc_cat=1&_nc_ht=scontent.fiev21-1.fna&oh=9a2740a5ed046d4a441221184a3c11af&oe=5D35749B
https://scontent.fiev21-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/58372640_1509345735864045_5436999155840974848_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent.fiev21-2.fna&oh=e5aed3e2967bb5ab40ab970c00276d50&oe=5D31B550
https://scontent.fiev21-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/57503416_1509345382530747_1978681829720326144_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent.fiev21-1.fna&oh=55c5572f415e889e1e2aac2f535c6a6b&oe=5D34217E
Ну, в принципі, мої 5 пунктів покривають майже всі наведені вимоги. :)
Вы слишком высокого мнения об их интеллектуальных способностях.
Это настоящие ЗЕ**лы, с FB.
Допускаю, що в суспільстві є певний прошарок ідіотів, але вони є і серед порохоботів.
Я до того, що не потрібно нагнітати. Крім того, якщо порохоботи вважають себе розумнішими (я в тому числі), то давайте доводити це на практиці, а саме, не спускатися до тупорилих методів зебанутих.
Скажу більше, якщо Зе проявить мудрість і продовжить шлях реформ, то буду його підтримувати і захищати від нападок, в тому числі від неконструктивних нападок порохоботів.
Я вижу немного другое — быдло™ с грязью под ногтями за ЗЕ.
«в суспільстві є певний прошарок ідіотів» — проверено, их 73%)
«якщо Зе проявить мудрість» — тогда б он снял кандидатуру на выборах.
Порошенко ему говорил, «зачем тебе это надо?»
Но ума не хватило, или хозяин не дал)
Українцям потрібно навчитися поважати інші точки зору, якщо ми хочемо «в європу». Це називається толерантність.
А аполітичні люди по Вашому заслуговують на базову людську повагу?
Суб'єктивно: я розумію ватну позицію, приймаю і зневажаю її.
Якщо людина бреше сама собі, то їй не допоможеш.
І виборець за неї проголосував?
Тобто програма у кандидата є, хоча Ви спершу заперечували.
Якщо Ви намагаєтесь судити мотивацію голосування іншого, то це вже пахне поліцією моралі. Точно не європейська практика.
P.S. По-моєму, судити тут намагаються мене, за те, що я маю чітку і не розпливчату позицію. :)
P.P.S. Європейські цінності мені не дуже цікаві. Україна має брати приклад з держави №1. А не з неякісних копій.
Програму Зе як оформлений набір основних положень кандидата на мінфіні вже неодноразово обговорювали.
Я так зрозумів, що у Вас претензія, що виборці Зе недостатньо переймаються конкретикою програми. Частково з Вами погоджусь, мені теж здається, що для виборців Зе головна мета, щоб чинний През пішов. Але все ж судити щодо глибини їх особистої свідомості та зваженості у виборі я не буду. Так само я очікую, що ніхто не буде лізти і до моїх внутрішніх процесів і їх оцінювати, бо це особисте. І в цьому для мене суть поваги.
Я лише обмежуюсь критикою озвучених позицій, можу ворогувати. Але як я сам, так і мій ворог, в майбутньому можемо змінити свої погляди, коли відкриється нова інфа. Взаємна повага дає шанс ворогам стати союзниками, коли точки зору зійдуться. А ось зневага заважатиме майбутній співпраці, навіть якщо для співпраці з'являться підстави.
Оце для мене одна з західних цінностей, яка неможлива в понятійній культурі ординського світу
Претензія озвучена мною 100 разів.
Поваги до людей, які не хочуть вмикати мізки від мене очікувати не варто. Толерантність до тупості не є західною цінністю.
Ви не хочете мене розуміти, або свідомо відводите розмову в інший бік. Бо я ніколи такого не писав. І тому не потрібно погоджуватись зі мною у цьому. )
Була думка спитати, що може і я у Ваших очах тупий, а значить не заслуговую на повагу. Але не будемо плодити непорозуміння :)
P.S.: повторюсь про всяк випадок, ображати у мене нема наміру. Мене цікавить дискусія, ідейне обговорення.
Чекаю від вас пункти програми, з вашою оцінкою: + або -.
Зараз обговорювати його передвиборчу програму вже сенсу небагато.
Давайте шукати точки дотику, бо від протистояння вже втома.
Ви сказали, що у нього є програма і за неї голосували виборці. Я не побачив там програми. Ви її побачили і навіть оцінили, відповідно можете описати. Інакше нема предмету розмови.
Давайте шукати точки дотику, бо від протистояння вже втома.
Протистояння нема.
Для мене його яскравою ілюстрацією є поведінка моєї доньки. Мала буває образиться на мене і кричить «йди від мене!». Але коли я їй кажу «добре, залишаю тебе в спокої, я пішов», то вона робить засмучений вигляд і просить залишитись :)
Дешевий газ і зниження комунальних теж реальні, з відповідними наслідками.
Стан країни зараз непоганий, тому у популістів є поле для маневрів і перекосів.
2. Дешевый газ и коммуналка, тоже невозможна.
Из-за долгов, у нас нет выбора или МВФ или курс 50+ и быстро, а МВФ и дешевая коммуналка не сочетаются
Здача Донбасу:
— приведе до розколу в Європі, бо багато країн захочуть зняти санкції, а тут такий привід
— США теж будуть у незручному становищі — Росія пішла на уступки, тому треба буде робити взаємний комплімент
— навіть часткове зняття санкцій допоможе економіці Росії та підвищить її імідж
— Україні повернений Донбас створить більше проблем, ніж зараз.
Дешевий газ можливий:
— якщо будуть поступки Росії (Зе обіцяв, що не буде, але це можливо)
— шляхом кидка МВФ і можливо дефолту, але за це доведеться розплачуватись пізніше
Я особисто оцінюю все вищеописане як малоймовірне.
Медленно стагнировать рассказывая про врагов, они могут долго (как солвок при Брежневе — 20 лет).
А вот сдача Донбасса — это потерять лицо, это возможно только на условиях: «Мы скрутили укропов». А эти условия, минимум:
— отказ от НАТО;
— отказ от ЕС;
— политическое влияние анклавов (блокировка);
— восстановление их на деньги Украины;
2. Нам не нужен дешевый газ из РФ, просто потому что это всегда временно. Понимаете. Сегодня дешевый, завтра Путин решил и дорогой. А это удар по экономике и сильный. Нам нужен газ по мировой цене сейчас, в перспективе самообеспечение.
Все остальное — иллюзии!!!
3. Дефолт — это не значит, что не придется расплачиваться. Дефолт — это мы отказываемся платить сейчас, но потом увидев последствия для экономики, а они будут жестокие, мы все равно будем платить.
Если жестко поставить, никому платить не будем — то с перспективами когда либо выйти на уровень даже не Польши, а РФ можно попрощаться.
Якщо здача Донбасу зараз наблизить окупацію Києва через декілька років, то ворог це зробить.
Если бы они были гибкие, то прямо сейчас без условий, отдали Донбасс, мы бы надорвались восстанавливать, были бы эксцессы, зачистки и.т.д. (протесты ООН, ЕС...)
Кроме того наступил бы расслабон и в армии тоже.
Это все подрывало бы страну. И шансы в этой мутной воде вернуть Киев, были бы в разы выше…
Это у нас обязательно идет в комплекте к булаве президента)
На самом деле нет. Санкции пока бьют совершенно несущественно по устойчивости страны. Просто в РФ немного другая парадигма развития и существования.
Это у нас за падение курса и повышение тарифов, президента сносят, у них нет. А значит режиму ничего не грозит.
Далее, сейчас Путин вбрасывает деньги в Абхазию, Южную Осетию, Приднестровье, Сирию, Венесуэлу, Ливию, зарабатывая дополнительные меры противодействия в том числе в потенциале санкции, это никак не коррелирует с «желанием вернуть Донбасс, чтобы снять санкции и снизить расходы».
Потому, ничего Путин отдать не готов, кроме как в ситуации, когда это будет «фейковая сдача», на такое готов.
Но появился аргумент серьезнее, после выдачи российских паспортов он никак уже не может бросить российских граждан.
С другой стороны — выдача паспортов — юридическая защита сепаратистов при сдаче территории. Т.е. при отходе с территории ОРДИЛО данные персонажи — граждане РФ и их можно не выдавать украинскому правосудию.
Дайте свой прогноз в ответ автору и тема себя исчерпает до момента «цыплят по осени считают»
:)
поки не гірше за Порошенко
запобіг розколу країни і вибив багато аргументів у кремлівських пропагандистів
Янукович був гарним президентом. Поки не став поганим. Але при цьому він завжди був однаковим. Парадокс.)))
Минулий — в ті часи, очевидно, «не гірший за Ющенка», «не розколюючий країну» і який вже точно «вибив всі аргументи кремлівських пропагандистів» — Віктор Федорович — довів до окупації Криму, а сам втік.
Ефектна історія.
Інтрига.
От тільки за все це свято драматургів хтось має платити як мінімум баблом, як максимум — життям.
А так, загалом, весело. А головне — що Порошенка зробили разом. ) ) )