
27 декабря 2015
Последний раз был на сайте:
26 июня 2022 в 14:54
- 13 ноября 2021, 15:15
Звернення до Альфа-банку
Про всяк випадок вирішив продублювати тут своє зверненя до Альфа-банку.
https://minfin.com.ua/ua/company/alfa-bank/review/254998/
Можливо, буде від цього якийсь толк...
Шановні працівники маркетингової, рекламноЇ і т.д служб Альфа-банку !
На протязі тривалого часу у гілці відгуків банку постійно з`являються хвалебні відгуки на адресу служби підтримки чи окремих працівників банку, які крім дифірамбів практично не містять жодної конкретики. Ці відгуки є однотипними по стилю написання та змісту, пишуться в здебільшого людьми, які зареєстровані на сайті безпосередньо перед написанням відгуку, або подекуди за декілька днів до написання відгуку і які так само щезають з форуму, написавши один, зрідка — два позитивних відгуки на адресу Альфа-банку. Не потрібно володіти видатними аналітичними здібностями, щоб здогадатись, що ці відгуки написані працівниками банку, або наближеними до банку людьми з метою підняти рейтинг банку. Але «набиті» таким чином зірки не сприяють позитивному іміджу банку і підняттю його реального рейтингу. Навпаки — це скоріш відверне частину діючих та потенційних клієнтів від банку. Гілка відгуків Альфи все більше стає нечитабельною — знайти корисну інформацію за купою такого інформаційного сміття стає все важче.
Я, як клієнт банку, зацікавлений у конструктивному обговоренні його діяльності, висвітленні здобутків і проблем банку.Як читач і дописувач Мінфіну — у отриманні об`єктивної і повної інформації і обміні думками з іншими учасниками форуму.Тому переконливо прошу банк припинити публікацію таких «опусів» і не засмічувати форум різним «інфосміттям». Я далекий від ілюзії, що банк визнає свою причетність до цих відгуків, зрештою це і не важливо. Але сподіваюсь, що подібного «трешу» віднині у гілці банку більше не з`явиться.
|
26
|
- 10:07 Польша получит кредит в 450 миллионов евро для поддержки беженцев из Украины
- 09:20 Великобритания готова предоставить Украине еще $525 миллионов помощи
- 25.06.2022
- 17:12 Goldman Sachs планирует приобрести активы Celsius Network за $2 миллиарда — СМИ
- 16:24 Кабмин выделил 762 миллиона на повышение зарплат медикам
- 14:42 Правительство запускает грантовую программу для IT-отрасли
- 12:34 Германия предоставит Украине грант в 1 миллиард евро
- 10:23 Moody’s понизило рейтинг криптобиржи Coinbase из-за обвала крипторынка
- 09:42 В Канаде приняли закон, позволяющий передать Украине замороженные активы РФ
- 09:00 Валютные интервенции НБУ: за неделю Нацбанк продал $933 миллиона
- 24.06.2022
- 18:17 Блокчейн-стартап Solana выпустит свой смартфон Saga
Комментарии - 15
в ветке Альфа-банка достали
до глубины души…
Просто поразительно…
о дер***вости Альфа-банка и лживости его ответов своим украинским лояльным клиентам…
Я прекрасно знаю протоколы работы горячих линий банков — если сотрудники дают советы о том, что надо написать благодарственный отзыв на сайте Минфина — этот тест должен быть прописан в стандартном перечне вопросов и ответов, а значит утвержден вышестоящим руководством и однозначно не является личным пожеланием конкретного сотрудника горячей линии Альфа-банка…
Неужели такие элементарные вещи так туго доходят до фанатов Альфы.
Кстати, ни один из укрбанков не опустился до такого надувательства, как Альфа-банк со своими советами на счёт благодарственных текстов в разделе отзывов на сайте Минфина.
Как писал ранее, в достижении своих меркантильных целей по захвату украинского банковского рынка, российский капитал в Украине пойдёт на любое враньё…
И пример с отзывами на Минфине
является показательным…
Ну раз ви тут, відпускаєте «шпильки» на мою адресу — отже я спокійний, все у порядку, все йде своїм чередом :) .
Невже до фанатичних противників Альфи так туго доходить, що жоден банк не визнає своєї причетності до написання якихось замовних чи заангажованих відгуків і буде розказувати байки про вдячних клієнтів, яким служба підтримки підказує можливість написання відгуку на Мінфіні.Подивившись гілку відгуків Альфи, можна подумати, що клієнтів аж пре від вдячності і вони за підказками операторів просто таки атакують Мінфін і строчать хвалебні відгуки з ранку до ночі.Причому відгуки в основному написані, як по шаблону. А подекуди «писаки» в такий раж входять, що відчуття реальності втрачають — операторів гарячої лінії до святих зараховують :). Це і смішить і дратує одночасно, тим більше знаючи як працює Альфівська служба підтримки — хоч її робота і покращилась в останній час (принаймні у мене таке враження), але до ідеальної їй далеко.
До речі, ні мені, ні нікому з моїх знайомих ніхто з працівників Альфи жодного разу не пропонував написати відгук на Мінфіні.
Тому я й сумніву не маю, що всі ці «відгуки» написані самими працівниками банку та їх родичами і друзями. Тільки вони вже почуття міри стали втрачати — гілка відгуків банку в інформаційну помийку перетворюється.
Ни один укрбанк не опускался до публикации массовых отзывов на сайте Минфин…
И только у менеджмента Альфа-банка хватило на это наглости, ведь задачу стать банком номер один в Украине по обслуживанию физлиц никто не отменял…
Доводиться погодитись — такого масового вкидання «лівих» відгуків немає більше у жодній гілці відгуків про банки.
Н-да, здається менеджмент банку у повній мірі і беззаперечно став керуватись принципом «цель оправдывает средства»…
«Прагнути стати банком номер один — нічого поганого у цьому немає, навіть похвально…»
На восьмом году военного противостояния, наличия аннексированных и оккупированных Россией территорий, хвалить банк с российским капиталом — это же каким горе патриотом надо быть…
А мій, як ви кажете, «горе-патріотизм» нехай на моїй совісті залишиться, не вам про нього судити, краще за своїм «ура-патріотизмом» слідкуйте.
реагировать на критику…
Будьте толерантнее…
Неужто ученик превзошел учителя? Давно ли написан последний отзыв приватом, даже засмоневался- глянул, не! всё как обычно и суток не прошло. Что за местечковые разборки между мошенниками кто больше украл)
«Что за местечковые разборки между мошенниками кто больше украл)»
Читайте внимательнее — дискуссия
вообще не о деньгах…
Альфа-банк хоть что-то ответил
своему лояльному клиенту на его обращение,
или как обычно — проигнорировал?!
https://minfin.com.ua/ua/company/alfa-bank/review/254998/
Інших повідомлень від банку з цього приводу не було.