6 мая 2019
Последний раз был на сайте:
24 апреля 2024 в 09:12
-
Робин Гуд
34 года, Одесса
-
braintest
54 года
-
Алексей Валко
42 года, Киев
-
Патріот України
48 лет, Львів
-
044blog
36 лет, Киев
-
duke34
Киев
-
NFH
35 лет, Харків
- 5 июля 2020, 7:25
Понад 82% виборців вважають, що автомобіль має бути доступним
Чи загрожує Україні навала «європейського сміття» — старих автомобілів з країн ЄС?
2 липня 2020 року відбувся вебінар Імпорт вживаних автомобілів – між економікою та екологією, організований аналітичним центром CASE Україна.
Учасники обговорили низку важливих питань, зокрема, чи загрожує Україні навала «європейського сміття» — старих автомобілів з країн Європейського союзу, які не відповідають екологічним нормам і забруднюють повітря.
Саме радянські, карбюраторні машини, за словами старшого економіста аналітичного центру CASE Україна Vladimir Dubrovskiy, становлять найбільшу загрозу для екології України. За його словами, 28% автомобільного парку України складають авто радянського виробництва, і саме від них найбільший відсоток викидів – 17,8% проти 2-2,2% у машин класу Євро-2 або Євро-3.
«І навіть якщо буде їздити лише половина від цих радянських карбюраторних машин, нехай 15%, а всі інші автомобілі будуть типу Євро-2, сукупна кількість їхніх викидів буде меншою, ніж від «Жигулів», — наголосив Володимир Дубровський.
Учасники вебінару погодилися, що в разі зниження або скасування акцизу на вживані європейські автомобілі більшість українців зможуть собі дозволити доступне і екологічно безпечне авто. Адже якщо автівка європейського виробництва коштуватиме не набагато дорожче, ніж «Москвич» або «Жигулі», перевагу віддаватимуть більш безпечним, у том числі, в екологічному плані, європейським авто.
Також експерт спростував кілька міфів. Зокрема, той факт, що автомобіль – це найгірший забруднювач повітря в Україні.
«Найбільші забруднювачі – це енергетика, промисловість. На легковий транспорт припадає лише 6,4% забруднення. Він дуже рідко видає такі хмари диму, як вантажівки та маршрутки. І це зрозуміло: ним володіють приватні особи, які за ним доглядають, дбають, щоб він не споживав надмірної кількості палива», — зазначив пан Дубровський.
Він також спростував розповсюджену думку, нібито в Україні занадто багато машин, через що страждає екологія. Насправді ж в нашій країні за статистикою на кожну 1000 громадян припадає 232 авто, тоді як у країні-лідері – Ліхтенштейні – цей показник дорівнює 782, а в середньому по Європі – 600 машин.
Втім, сказати точно, скільки машин в Україні, досить важко, — вважає автожурналіст, аналітик AUTO.RIA Остап Новицький, адже електронні бази почали вестися лише з 2013-2014 років, а паперові картотеки були частково розпорошені. Пан Новицький також розвіяв міфи щодо того, що у разі зниження або скасування акцизу на вживані авто з ЄС Україну може заполонити «автомотлох» з Європи.
«Можна просто дослідити, де візьметься той мотлох. На популярному європейському сайті з продажу виставляється 1,5 млн автомобілів. Тих, що не відповідають класифікації Євро-2 або випускалися раніше 1995 року – 56 тисяч. Тобто, на всю Європу 56 тисяч автомобілів без Євро-2, які теоретично можуть потрапити до України. І це наш максимальний ринок, за умови, якщо всі вони будуть викуплені. Тому у нас немає причин «боятися» Європи», — заявив Остап Новицький. На його думку, набагато небезпечнішими в екологічному плані є автомобілі радянського виробництва, частка яких у продажу вживаних авто – 15%.
У свою чергу, співзасновник ГО Доступне авто Stanisław Buczacki вважає, що кількість викидів від автомобіля залежить не лише від факторів, закладених у вартість акцизу машини – її вік, тип палива та двигуна.
«Кількість викидів не залежить тільки від цих факторів. Технічний стан дуже впливає, а також різного роду втручання в автомобіль. Може бути автомобіль Євро-2 з газовою установкою, і від нього викидів менше, ніж Євро-5 з вирізаним каталізатором. Формула нарахування акцизу в Україні, куди включена залежність від віку машини, суперечить нормам ЄС. Жодна країна екологічні питання не регулює на рівні імпорту. Лише на рівні використання, експлуатації та локального рівня», — зазначив пан Бучацький.
Відео вебінару: https://www.facebook.com/
Вебінар організований в межах дослідження «Доступне авто проти вітчизняного виробника: що приніс українцям протекціонізм в автомобільній галузі?», яке фінансує Atlas Network (США) задля поширення ідей вільного ринку та економічної свободи.
|
30
|
- 08:54 Кабмин выделил более 8 миллиардов на строительство фортификаций
- 08:44 Украина ожидает на этой неделе от ЕС 1,5 миллиарда евро
- 08:10 Сенат США окончательно одобрил пакет помощи Украине
- 08:00 Официальный курс: НБУ укрепил курс гривны на 19 копеек
- 23.04.2024
- 20:00 Главное за вторник: Британия выделит Украине 500 млн фунтов, прогноз курса доллара от Минэкономики
- 18:49 На крипторынке появились токенизированные казначейские векселя
- 18:10 БЭБ проверяет более 5 миллионов банковских трансакций по делу оператора азартных игр
- 17:31 Курс валют на вечер 23 апреля: на межбанке доллар упал, а евро выросло
- 16:53 Украинцы за 24 часа приобрели более 30 тысяч ОВГЗ. Какие облигации самые популярные
- 15:40 Нефтяная компания Венесуэлы хотела переходить на расчеты в USDT из-за санкций, но Tether их заблокирует
Комментарии - 8
Топливо - со слов импортеров ( близкий круг ) почти 70% топлива идет с России через РБ и никаким нормам ЕВРО 5 не соответствует, особенно дизель ( водители знают историю с зимней соляркой )
Тех осмотр - с 2009 года тех осмотра ( с подачи Назаренко ) нет! Говорят коррупция! Я лично пользуюсь услугами первичной сертификации в трех киевских пунктах и слово коррупция там отсутствует, и что мешало за 11 лет навести порядок? И при всем при этом говорить о экологии и налогах??? Это просто смешно!
За виключенням лише швидкості з якою їду.)
До запровадження відеокамер моя середня швидкість була 140-160 км\год по трасі типу Київ-Житомир-Рівне-Львів чи Київ-Харків.
Там дійсно дорога бажає кращого