Минфин - Курсы валют Украины

Установить
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
Зарегистрирован:
6 мая 2019

Последний раз был на сайте:
24 апреля 2024 в 09:12
Подписчики (38):
55629297
Alexander Kostenko
tcr
Робин Гуд
34 года, Одесса
braintest
braintest
54 года
madalex
madalex
kt3rnc
kt3rnc
bii
bii
Alexvalco
Алексей Валко
42 года, Киев
tobefreeforever
tobefreeforever
Igoc1975
Патріот України
48 лет, Львів
044blog
044blog
36 лет, Киев
duke34
duke34
Киев
NFH
NFH
35 лет, Харків
все подписчики
5 июля 2020, 7:25

Понад 82% виборців вважають, що автомобіль має бути доступним

Чи загрожує Україні навала «європейського сміття» — старих автомобілів з країн ЄС?

2 липня 2020 року відбувся вебінар Імпорт вживаних автомобілів – між економікою та екологією, організований аналітичним центром CASE Україна.

Учасники обговорили низку важливих питань, зокрема, чи загрожує Україні навала «європейського сміття» — старих автомобілів з країн Європейського союзу, які не відповідають екологічним нормам і забруднюють повітря.
Саме радянські, карбюраторні машини, за словами старшого економіста аналітичного центру CASE Україна Vladimir Dubrovskiy, становлять найбільшу загрозу для екології України. За його словами, 28% автомобільного парку України складають авто радянського виробництва, і саме від них найбільший відсоток викидів – 17,8% проти 2-2,2% у машин класу Євро-2 або Євро-3.

«І навіть якщо буде їздити лише половина від цих радянських карбюраторних машин, нехай 15%, а всі інші автомобілі будуть типу Євро-2, сукупна кількість їхніх викидів буде меншою, ніж від «Жигулів», — наголосив Володимир Дубровський.

Учасники вебінару погодилися, що в разі зниження або скасування акцизу на вживані європейські автомобілі більшість українців зможуть собі дозволити доступне і екологічно безпечне авто. Адже якщо автівка європейського виробництва коштуватиме не набагато дорожче, ніж «Москвич» або «Жигулі», перевагу віддаватимуть більш безпечним, у том числі, в екологічному плані, європейським авто.
Також експерт спростував кілька міфів. Зокрема, той факт, що автомобіль – це найгірший забруднювач повітря в Україні.

«Найбільші забруднювачі – це енергетика, промисловість. На легковий транспорт припадає лише 6,4% забруднення. Він дуже рідко видає такі хмари диму, як вантажівки та маршрутки. І це зрозуміло: ним володіють приватні особи, які за ним доглядають, дбають, щоб він не споживав надмірної кількості палива», — зазначив пан Дубровський.
Він також спростував розповсюджену думку, нібито в Україні занадто багато машин, через що страждає екологія. Насправді ж в нашій країні за статистикою на кожну 1000 громадян припадає 232 авто, тоді як у країні-лідері – Ліхтенштейні – цей показник дорівнює 782, а в середньому по Європі – 600 машин.

Втім, сказати точно, скільки машин в Україні, досить важко, — вважає автожурналіст, аналітик AUTO.RIA Остап Новицький, адже електронні бази почали вестися лише з 2013-2014 років, а паперові картотеки були частково розпорошені. Пан Новицький також розвіяв міфи щодо того, що у разі зниження або скасування акцизу на вживані авто з ЄС Україну може заполонити «автомотлох» з Європи.

«Можна просто дослідити, де візьметься той мотлох. На популярному європейському сайті з продажу виставляється 1,5 млн автомобілів. Тих, що не відповідають класифікації Євро-2 або випускалися раніше 1995 року – 56 тисяч. Тобто, на всю Європу 56 тисяч автомобілів без Євро-2, які теоретично можуть потрапити до України. І це наш максимальний ринок, за умови, якщо всі вони будуть викуплені. Тому у нас немає причин «боятися» Європи», — заявив Остап Новицький. На його думку, набагато небезпечнішими в екологічному плані є автомобілі радянського виробництва, частка яких у продажу вживаних авто – 15%.

У свою чергу, співзасновник ГО Доступне авто Stanisław Buczacki вважає, що кількість викидів від автомобіля залежить не лише від факторів, закладених у вартість акцизу машини – її вік, тип палива та двигуна.
«Кількість викидів не залежить тільки від цих факторів. Технічний стан дуже впливає, а також різного роду втручання в автомобіль. Може бути автомобіль Євро-2 з газовою установкою, і від нього викидів менше, ніж Євро-5 з вирізаним каталізатором. Формула нарахування акцизу в Україні, куди включена залежність від віку машини, суперечить нормам ЄС. Жодна країна екологічні питання не регулює на рівні імпорту. Лише на рівні використання, експлуатації та локального рівня», — зазначив пан Бучацький.

Відео вебінару: https://www.facebook.com/

Вебінар організований в межах дослідження «Доступне авто проти вітчизняного виробника: що приніс українцям протекціонізм в автомобільній галузі?», яке фінансує Atlas Network (США) задля поширення ідей вільного ринку та економічної свободи.

Просмотров: 237, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии - 8

+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
5 июля 2020, 21:48
#
Если разобраться, то все что говорят «сторонники» экологии и налогов просто полный бред! По факту -у меня своя манера езды, это на трассе 90 - 110 на «круизе». ( дешево и сердито ) И обязательно «нарисуется» или «жига» или похожий металлолом желающий тебя обогнать и это на наших дорогах!
Топливо - со слов импортеров ( близкий круг ) почти 70% топлива идет с России через РБ и никаким нормам ЕВРО 5 не соответствует, особенно дизель ( водители знают историю с зимней соляркой )
Тех осмотр - с 2009 года тех осмотра ( с подачи Назаренко ) нет! Говорят коррупция! Я лично пользуюсь услугами первичной сертификации в трех киевских пунктах и слово коррупция там отсутствует, и что мешало за 11 лет навести порядок? И при всем при этом говорить о экологии и налогах??? Это просто смешно!
+
0
Andrey M
Andrey M
6 июля 2020, 10:58
#
Повністю вогоджуюсь з Вами!
За виключенням лише швидкості з якою їду.)
До запровадження відеокамер моя середня швидкість була 140-160 км\год по трасі типу Київ-Житомир-Рівне-Львів чи Київ-Харків.
+
+15
AlexZag
AlexZag
6 июля 2020, 12:42
#
У каждого своя манера езды, если комфортно на круизе ехать 90-110, то почему не ехать?! Мне комфортно на таких трассах ехать 120-130, кому-то 140-160, кому-то 90-110, это не принципиально, если не создавать аварийные ситуации и вовремя сбрасывать скорость на определенных участках.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
6 июля 2020, 12:57
#
Я недавно ездил в сторону Хмельницкого ( через Житомир ) -после Житомира дороги нет, местами дорога стала зарастать , с фурой тяжело разъехаться, больше 90 ехать просто опасно. Ну а если Польская  «4» или «Берлинка» то можно ехать и под 140! Но у нас это только местами! Хотел спросить, а что там под Житомиром происходит, что «отрубается» вся навигация?
+
0
Andrey M
Andrey M
6 июля 2020, 13:06
#
Ви поїхали через Чуднів.
Там дійсно дорога бажає кращого
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
6 июля 2020, 13:08
#
Да мне тоже говорили лучше через Винницу. Но попер через Чуднов, дорога там действительно чего то желает… Да еще по Житомиром попал под град с ветром — было весело сунутся по Житомиру в таком состоянии.
+
+15
AlexZag
AlexZag
6 июля 2020, 12:44
#
Я согласен полностью с тем, чтобы у нас были доступные автомобили. Я бы тоже взял себе б/у машинку с Европы, если бы не нужно было заплатить ещё такую же пошлину и НДС, как и за саму машину.
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
6 июля 2020, 12:53
#
Целиком разделяю, сам уже растаможил не одно авто, и  с каждым годом все хуже! Пора уже действительно наводить порядок! Дошло до того ( уже кажется рассказывал ) что покупал жене авто, приехал растамаживать, со всеми голландскими документам, машину не приняли по цене, сказали что цена в фактуре, экспортной накладной и «чипе» в техпаспорте занижена ( внимание ) в три раза!!! и что все документы вплоть до отметок торговой палаты Нидерландов и страховок поддельные! Потом сказали, что получили установку -лупить всех по полной, выборы на носу!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться