19 августа 2011
Последний раз был на сайте:
11 октября 2023 в 21:15
-
buratinko
Украина
-
Александр Чернов
41 год
-
Andrey M
45 лет, Киев
-
elvalery
Киев
-
khortiza7777
55 лет
-
Aristarkh
Мироновка
-
Влад Великолепный
Киев
- 29 февраля 2012, 16:11
Небесні пільги
На сайті Мінінфраструктури України був оприлюднений законопроект щодо перегляду ставок деяких податків і зборів, які стосуються ввезення в країну повітряних суден. Зокрема йдеться про встановлення нульової ставки ПДВ на операції поставки літаків, ввезених на митну територію України. Крім того, у міністерстві пропонують встановити нульові ставки транспортного збору (при першій реєстрації) для літаків та вертольотів – замість нині діючих ставок у 1,09 грн за кожен кілограм максимальної злітної маси. Для цього відповідні зміни мають бути внесені до статей 195 та 234 Податкового кодексу. Передбачається, що новий порядок оподаткування почне діяти з 1 січня 2013 року.
Свої наміри чиновники пояснюють тим, що сплата ПДВ вітчизняними перевізниками при закупівлі нових літаків негативно впливає на діяльність транспортної галузі, оскільки застарілий парк авіаційної техніки вимагає якнайшвидшого його оновлення, а цей податок суттєво збільшує вартість транспортних засобів. З тої ж причини пропонується прийняти податкові норми для створення сприятливих умов для першої реєстрації літаків. Мовляв, зараз перевізники мають вишукувати та вкладати власні кошти, залучати позикові кошти на придбання флоту, який відповідає міжнародним нормам та якості обслуговування. Держава ж ніяк не може допомогти їм у цьому, хіба що знизивши податки заради підвищення конкурентоспроможності українських авіаперевізників.
Цікаво, що керівники нашої держави постійно наголошують на підтримці вітчизняного виробника, який нібито виробляє техніку на рівні міжнародних стандартів та ще й значно дешевше. А тут виходить, що стимулюються перевізники, які віддають перевагу іноземній техніці. Рік тому віце-прем’єр, голова Мінінфраструктури України, наголошував, що вітчизняні авіакомпанії готові купувати 15-20 літаків щорічно. І задача уряду – зробити умови покупки наших літаків аналогічними тим, що пропонуються іноземними виробниками. Тобто продаж у лізинг під 1-2%.
Можливо краще кошти залучені від податків, які стосуються ввезення в країну повітряних суден перенаправити на компенсацію ставок по внутрішньому лізингу.
А то складається враження, що і пропоновані пільги на закупку літаків – черговий хід на покращення показників чієгось бізнесу. Тим паче, що закупки пального та послуги з міжнародних авіаперевезень вже звільнені від сплати ПДВ.
|
12
|
- 17:44 Украинские ритейлеры оценили ущерб в результате войны в $2,5 миллиарда
- 17:34 Курс валют на вечер 28 марта: доллар и евро на межбанке резко ушли вниз
- 17:15 Великобритания будет регулировать мемы о криптовалютах
- 12:25 Роберт Кийосаки допустил обрушение биткоина до нуля, в работе OKX произошел сбой: что нового на крипторынке
- 10:47 Reuters узнал о проблемах с платежами за российскую нефть в Китае, ОАЭ и Турции
- 10:29 Курс валют на 28 марта: доллар в банках прибавил 4 копейки, а в обменниках 12 копеек
- 09:55 Финляндия отказала в рейсах турецкой авиакомпании из-за ее связей с рф
- 09:33 В Будапеште продлили бесплатный проезд для украинских беженцев
- 08:52 Чехия ввела санкции против Медведчука
- 08:28 Нацкомиссия пополнила список ненадежных инвестпроектов 12 кейсами
Комментарии - 1