27 ноября 2009
Последний раз был на сайте:
11 октября 2023 в 20:40
-
viktory2001
18 лет
-
meag
50 лет, Вараш
-
Mandarinka2013
93 года, Киев
-
Oksana77777
45 лет
- 30 июня 2020, 13:46
Швидкість реформ
Q: 5 років мало для проведення судової реформ?
A: Так.
По-перше. Це найважча з реформ: https://minfin.com.ua/blogs/rebel/102212/. Той пост написаний 2016. Тоді я був оптимістом щодо швидкості змін. А сьогодні я б взагалі назвав цю реформу умовно «нереальною».
По-друге, було багато іншої роботи (інших реформ та просто затикування дірок), бо основною задачею було і залишається втримати Україну в принципі — від окупації Московією та від самознищення.
Ну а головне — мешканці цієї держави не готові до реформ. І реальна проблема Порошенка не в тому, що він штовхав реформи з низькою швидкістю, а навпаки — він проводив їх занадто швидко. Середнього мешканця України взагалі не цікавлять реформи як такі. Його цікавить «покращення життя вже сьогодні». Просто хтось зумів вкласти в голову нашому мешканцю думку, що «покращення життя вже сьогодні» = «реформи». А це не так. Реформи можуть лише погіршити «життя вже сьогодні», а покращення від їх проведення наступить завтра або післязавтра. І то, якщо реформи проводити, а не імітувати.
Тому я б сказав, що за 5 років можна провести якусь початкову фазу судової реформи. А загалом це робота на десятиліття.
Справжні реформи — вони в голові, а не в клозетах. Які можуть бути швидкі реформи з населенням, 30% якого сумує за Совком а 20% не може визначитись (!) щодо цього питання?
P.S. Наступний Президент (чи парламентська більшість), теоретично, матиме можливість реально зайнятись судовою реформою. Але не факт. Бо правління профана призведе до кризи. З одного боку, криза — чудовий момент для проведення реформ. А з іншого, криза — чудовий момент для Московії захопити Україну або її частину. І ми не знаємо, чим доведеться займатись наступній владі — реформами, чи черговим затикуванням дірок ганчірками.
|
45
|
- 19:22 С начала этого года гривна к доллару девальвировала на 3,1% — Данилишин
- 18:06 Доллар больше 40: Каким будет курс доллара в Украине. Будет ли еще рост и до каких пределов (видео)
- 17:43 Курс валют на вечер 18 апреля: евро на межбанке ушел вниз
- 16:25 Нацбанк снова поднял официальный курс доллара до максимума
- 16:16 Аналитики JPMorgan спрогнозировали падение курса биткоина после халвинга
- 15:52 Из-за отсутствия обещанного партнерами оружия правительству пришлось потратить из бюджета $4 миллиарда — Марченко
- 15:15 Bitget представляет второй сезон программы TraderPro: BTC-ориентированная программа
- 14:51 Kraken запустила собственный криптокошелек
- 13:18 Страны G7 будут держать активы рф замороженными, пока не добьются выплат за ущерб, нанесенный Украине
- 12:42 Стало известно, за какую валюту чаще всего покупают биткоин
Комментарии - 94
«І реальна проблема Порошенка не в тому, що він штовхав реформи з низькою швидкістю, а навпаки — він проводив їх занадто швидко.»
Мені від цього дуже сумно. :)
Для вас цей темп є дуже повільним, а для більшості мешканців - дуже швидким. :(
https://minfin.com.ua/blogs/Rebel/121059/
Барига вихований на феодально-олігархічній моделі держави, будучи сам олігархом просто не мав бажання міняти цю модель.
Чи ви думаєте що він «сам собі в ногу був готовий вистрілити» чи «рубать сук на котором сидит»?
Це точно реформа? Як ця реформа називається?:)
з яких пір це називають реформою?:)
Якими повноваженнями регулюєтьс діяльність Президента в релігійній сфері?
Знову виявляється оціночне судження.
Ви не в курсі що у нас держава і релігія розділені?
Якими повноваженнями регулюєтьс діяльність Президента в релігійній сфері?
ну-ну...
Вона ще за часів Ющенка почалася. Ви впевнені що це реформа? Що Ви розумієте під реформами?:)
Ц питання вертикалі розвитку держави та оцінки історичних подій а не реформа.
Знову промах.
Повна дурня!
Залежність НБУ від влади чітко була видна коли штучно перед виборами тримали курс гривні в 13.
До речі, зараз НБУ більш незалежний
Я в фін секторі ситуація мабуть знаю з середини і в тому числі залежності НБУ від влади.
Реформа в фін сектоір дійсно була, але вона була не в незалежності НБУ, а в очистці банківської системи та фін моніторингу. За що мій великий респект Гонтаревій.
І це не заслуга Зеленського, а просто факт що Правління НБУ йому не підконтрольне бо не ним було сформоване.
Тому Зеленський хоче поставити підконтрольне йому НБУ, як це було за Порошенко.
В певній мірі це дійсно реформа. Але разову дію підняття ціни для населення як для Ю.О. назвати визначною реформою за 5 років - смішно.
Підвищення — лише наслідок заниженої ціни.
Якби ціна була завищена, то її потрібно було б знижувати — така суть процесу вирівнювання.
Що таке завищена чи занижчена ціна коли діє монополія?!
Якби був створений ринок газу - то була б реформа.
А так, Нафтогаз став податовим органом для населення який збирав завищену ціну і через державу компенсував цей надлишок люмпенам в вигляді субсидій.
Не реформа а популізм влади, така собі «комунальна гречка» від Порошенко
Одна ціна чи дві ціни для різних сегментів це не монополія?
Реформа - це створення ринку. Це не було зроблено, причину я вказав в попередньому коментарі
А навіть якщо щось не зроблено ми говоримо, про те, що зроблено, зокрема вирівнювання цін.
Оціночне судження без фактажу. Що саме було зроблено що принесло цей результат? Відміна ГОСТів спрчинила зростання рейтингу? :) Раджу почитати критерії рейтингу Doing Business
Але ви прави, можна розділити їх на два - і таким чином збільшити кількість успішно проведених реформ. :)
Ви точно розумієте що таке «реформи»?
Рефо́рма (лат. reform, фр. réforme — «перетворюю», «змінюю»)
https://uk.wikipedia.org/wiki/Реформа
* там досить докладно і широко розписана суть.
Наприклад, те, що робить зараз Путін є конституційною реформою спрямованою на монополізацію влади.
Сталін провів реформу села методом Голодомору і загону селян у кріпацтво (колгоспи).
Реформи бувають різні.
Але там конкертика а не бла-бла-бла як у вами наведеному пункті
Рух вгору у рейтингу - індикатор реформ. Яких саме - мабуть багатьох. :)
Дйсно реформа, але не поліції а лише ПАТРУЛЬНОЇ поліції!
Порошенко якраз протидіяв цьому! І це було реалізовано сугубо під тиском зовнішніх партнерів при божевільній боротьбі та саботажу з боку влади!
І це реформа? Назвіть з таким успіхом тоді вже «яценюка стіну» реформою:)
Реформ «як кіт наплакав», бо нутро бариги не готове реформувати те, на чому він сам кормиться
Просто це досягнення не підпадає під категорію «реформи».
Згоден!
Це робота десятиріччя, і навіть Янукович вже його отримав би, якби не відвертий злив на вимогу москви. Порошенко тут заслуга мінімальна.
Але історія не знає слів «би», «майже», «якби».
Двозначна ситуація. Коли половина населення сидит на субсидіях — то це не реформа а популізм, коли середній клас утримує люмпенів. При цьому олігархат не страждає а збагачується на підвищенні тарифів.
Монетизація ж підвищує ефективність механізму надання субсидій.
Згоден.
Це не реформа а дії НБУ. То з такої точки зору можна сказати що Укргаза націоналізація, введення ВА в банки це реформи?
Розмішили.
То тут ви маєте визначитися - або НБУ незалежний і тоді заслуги Порошенко в реформі нема, або все таки залежний і реформа була під його керівництвом:)
Реформи, здійснені незалежним органом - заслуга того, хто дав цьому органу можливість правильно працювати а не займатись триманням курсу чи ще якоюсь фігнею.
Не пам"ятаєте?:)
ви про це писали під п.5.
Повторюєтесь
По-друге, те що Нафтогаз торгує газом не значить, що «реформа ринку газу» = «реформа Натогазу».
Отже, повторюсь : «Барига вихований на феодально-олігархічній моделі держави, будучи сам олігархом просто не мав бажання міняти цю модель.»
... або, у зв’язку зі складнощами, підтримати окупаційні війська.
Мене дуже злить коли з цинічного пристосуванця-бариги, роблять патріота і чи не йому особисто приписують відсіч ворогу.
Зате коли підіймаєш питання, якщо це його заслуги, то Дебальцево та Ілловайськ варто записувати йому в провину - тихенько зливаються!
Поки хлопці гинули в Ілловайську, ця цинічна потвора відкривала нові рахунки в офшорах!
Але все ж, він міг зробити більше. Тому карма його наздогнала:
“Запобіжний захід лідеру Європейської солідарності обирає скандально відомий суддя Сергій Вовк. Саме він у 2012 році виніс обвинувальний вирок Юрію Луценку"