Минфин - Курсы валют Украины

Установить
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
Зарегистрирован:
6 мая 2019

Последний раз был на сайте:
19 апреля 2024 в 14:41
Подписчики (38):
55629297
Alexander Kostenko
tcr
Робин Гуд
34 года, Одесса
braintest
braintest
54 года
madalex
madalex
kt3rnc
kt3rnc
bii
bii
Alexvalco
Алексей Валко
42 года, Киев
tobefreeforever
tobefreeforever
Igoc1975
Патріот України
48 лет, Львів
044blog
044blog
36 лет, Киев
duke34
duke34
Киев
NFH
NFH
35 лет, Харків
все подписчики
28 июля 2021, 7:32

МВС запровадить відеофіксацію обов’язкового технічного контролю транспортних засобів

Міністерство внутрішніх справ України оприлюднило проект змін до постанов Кабінету Міністрів України:

  • № 137

(Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу)

  • № 512

(Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг).

У МВС планують спростити доступ до діяльності з обов'язкового технічного контролю та запровадити відеофіксацію процесу проведення обов'язкового технічного контролю.

Згідно з запропонованими змінами юридична особа або фізична особа — підприємець буде надсилати повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів напряму до Головного сервісного центру МВС, замість Мінінфраструктури.

Рішення про виключення виконавця з реєстру суб’єктів здійснення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів буде прийматися Головним сервісним центром МВС.

Тобто «посередник» в особі Мінінфраструктури прибирається, і всі дії буде виконувати ГСЦ МВС.

Реєстр суб’єктів здійснення обов’язкового технічного контролю стане функціональною підсистемою єдиної інформаційної системи МВС (сьогодні він є складовою частиною Єдиного державного реєстру транспортних засобів).

Крім фотофіксації ОТК транспортного засобубуде здійснюватися відеофіксація.

Відеофіксація здійснюватиметься під час усього процесу обов’язкового технічного контролю транспортного засобу.

Виконавець буде зобов’язаний зберігати матеріали відеофіксації упродовж дії протоколу обов’язкового технічного контролю транспортного засобу.

У разі позитивного результату проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу суб’єкти проведення ОТК видають власникові транспортного засобу або уповноваженій особі роздруковану візуальну форму електронного документа – протокол перевірки технічного стану із самоклейною міткою радіочастотної ідентифікації, у разі негативного результату або невідповідності даних у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу даним ідентифікації транспортного засобу – акт невідповідності технічного стану транспортного засобу за встановленою формою.

Самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації – мітка, яка містить інформацію про проходження транспортним засобом обов’язкового технічного контролю, є невід’ємною частиною бланка протоколу і розміщується у правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу.

Результати проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу виконавець буде заносити із застосуванням програмно-технічних засобів до загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю, які формуються у вигляді електронного документа, засвідченого кваліфікованим електронним підписом.

Блокування доступу користувачам загальнодержавної бази даних до неї буде здійснюватися, в тому числі, на підставі видачі суб’єктом проведення обов’язкового технічного контролю більше ніж три протоколи перевірки технічного стану транспортного засобу, визнані недійсними протягом року від дати видачі першого протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, визнаного недійсним, або від дати останнього блокування доступу користувача.

Можливо, що самокати та гіроборди включать в єдину транспортну систему України.

Просмотров: 327, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Комментарии - 8

+
+30
Elena1997
Elena1997
28 июля 2021, 7:53
#
Эта история с видеофиксациями и т. п. закончится, как обычно, европейскими расценками да и всё.
Ну и в случае ДТП страховые, наверное, не смогут на неисправность авто всё валить, отказывая в возмещениях убытков.
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
28 июля 2021, 9:41
#
Ну, а как вы хотели? В германии годовой тех осмотр стоит от 15 -до 50 евро, так что нам есть к чему стремиться. Ну и ждем введения годового налога на право владения автомобилем.
+
+30
Elena1997
Elena1997
28 июля 2021, 21:14
#
Как я хотела (бы)? :)
Хотела бы, чтобы уже государство что-то людям начало давать, а не придумывать где бы и что бы ещё с украинцев взять. Если проанализировать статистику ДТП — тех. состояние далеко не главная и не первая из причин аварийности.
Вместо того, чтобы добавлять всякую чушь в обучение в средних школах типа «толерантности к однополым бракам» — лучше бы ввели обязательное обучение и сдачу на водительские права.
Ведь даже в СССР это было. Система УПК. По четвергам для старшеклассников. Кто хотел — авто права получал, кто-то проходил курс младших медицинских сестер и т.д.
С тем сколько сейчас авто и какой ритм передвижения — это маст хев.
+
+15
kingcity
kingcity
12 августа 2021, 0:21
#
«Ведь даже в СССР это было. Система УПК» — було, пам`ятаю. З 8-го класу. «Профцентр» воно у нас називалось. Тільки от можливості отримати водійські права у нас не було. Нас «слюсарній справі» навчали — в основному по кілька годин залізні бруски напильниками пиляли.
+
+30
Elena1997
Elena1997
12 августа 2021, 7:44
#
А ещё у нас был ДОСААФ. Я мечтала, что когда вырасту пойду туда заниматься парашютным спортом. Романтика)

Видимо оснащение этих профцентров по стране отличалось. У нас и в школе у ребят было много разных станков, и по дереву и по металлу, пока мы стряпали или шили, они всякие ножки для столов резные делали. И в этом УПК было много всего. После него, после курса младшей мед.сестры, и уколы делать умели, и давление мерять, перевязки, правильно жгут наложить и другое.
+
0
kingcity
kingcity
12 августа 2021, 9:46
#
«А ещё у нас был ДОСААФ» — було таке… Теж у дитинстві мріяв, що зможу там навики пілота отримати… Романтика)

В школі у нас теж була досить велика майстерня, добре оснащена. І на уроках праці ми дійсно багато корисних навиків отримували. Але на профцентр нас чомусь ганяли у якісь сторонні майстерні - навіть і не пам`ятаю що це за установа була. Там особливо до нас діла нікому не було — дали по залізному бруску і напильнику і сказали пиляти…
Після 8-го класу значна частина учнів залишила школу — пішла у ПТУ і технікуми.Тих, що залишились. розділили, створили два класи — «звичайний» і з поглибленим вивченням математики. Я пішов у «математичний», у ньому профцентру не було — замість нього нам викладали програмування (його читав спеціально запрошений викладач з університету). Була і практика на ЕОМ в університеті. В майбутньому пригодилось…
+
0
Elena1997
Elena1997
12 августа 2021, 15:10
#
«у ньому профцентру не було» — видимо, посчитали, что будущим инженерам нужнее программирование, чем напильником работать :)

По сути в СССР была неплохая организация подготовки обучения. Только надо было это всё хозяйство перестраивать с меняющимся миром и новыми требованиями. И, конечно, развал совка потом много добавил. В моей школе как-то незаметно эти станки потом и испарились в неизвестном направлении, учителя жаловались.

ПС: общаюсь сейчас со многими коллегами, с кем училась, в один голос говорят, что катастрофическая нехватка мед.сестер, особенно, чтобы с головой, с прямыми руками и желанием работать.
+
+15
kingcity
kingcity
12 августа 2021, 16:31
#
«школе как-то незаметно эти станки потом и испарились…» — напевне і не тільки станки :)

«…чтобы с головой, с прямыми руками и желанием работать» — от-от ! Тепер таких, як кажуть, «днем с огнем…».
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться