
18 июля 2021
Последний раз был на сайте:
19 февраля 2025 в 23:06
-
Сергій Чебанко
51 год
-
Патріот України
49 лет, Львів
-
juaryi
54 года
-
AllexL
49 лет
-
Козак UA
44 года, Червоноград
-
Анжелика Остапова
36 лет, Днепр (Днепропетровск)
-
Володимир Михайлина
23 года, Киев
-
Vladislav Kudrich
32 года
-
044blog
37 лет, Киев
- 25 июня 2024, 8:59
Неправильна відповідь, або як працюють банки Європи
Яскравий український підприємець Ігор Гуменний на своїй FB-сторінці поділився досвідом обслуговування своєї компанії у німецькому банку.
Текст довгий, але я раджу його прочитати з поваги до праці німецьких банкірів.
Цей процес – наслідок сотень годин обговорення з юристами, бухгалтерами та службою ІТ безпеки.
Подивіться як форма ґвалтує суть, як звичайний процес перетворюється на тортури для клієнта і покрутіть головою — навколо повно таких «зламаних процесів» і не лише у банках.
Це все – можливості для підприємців.
Зробіть просто, зробіть так, як потрібно клієнту.
___
«Коли я приіхав в Берлін, відразу зареєстрував компанію, відкрив рахунок, всі сервіси, в т.ч. банк-клієнт.
В силу різних причин, лише через рік ми почали укладати перші контракти і для податковоі мені знадобилась фізична виписка з рахунку, але тут незадача: не працює банк- клієнт, не можу її вивантажити.
Я, звичайно іду в банк, думаю, візьму виписку прямо в банку.
Само по собі, німецькі банки це упорядкована бюрократія: на все час, терміни, процедура, не все так просто, але в результаті, приймає мене завідуюча та пояснює, що банк змінив програму, застосунки, налаштування, потрібно видалити старий застосунок і завантажити новий: він власне складається з двох: BestSign і #diepasstbank. Так і не зрозумів, чому не можна зробити один, як в Україні.
Мене поять кавою, допомагають, але саму виписку надати НЕ МОЖУТЬ. Не має такої функції. В COVID скоротили когось, обʼєднали функціі і передали в центральний офіс на програмному рівні. Я маю просто лишити заяву і мені автоматично, поштою, протягом двух тижнів, прийде на домашню адресу виписка і новий код налаштування, і я сам все зможу вивантажити і отримати, а от на руки, фізично, видати виписку — не можливо. Функцію оцифрували…ну що ж порядок є порядок.
Чекаю два тижні — листа не має. Знову беру термін, прихожу, приймають, кава, розмова і просять пару хвилин зʼясувати, як так? Чому код і виписка не прийшли? Завідуюча вияснила, що мені відправили, але на моій домашній поштовій скриньці лише моя фамілія, назви компанії не було і поштовий оператор відправив листа назад. Мене надлюбʼязно попросили залишити знову заяву. Дописати, навіть від руки, назву компанії на поштовій скриньці і все прийде!
Ну що ж, мені трохи ніяково, я відчуваю, що порушив якусь процедуру, порядок же має бути. Випив каву, залишив нову заяву і десь за два тижні код прийшов. Виписка по рахунку чомусь ні, ну ОК. Я якраз мав летіти на виставку у Фінляндію, а звідти мав летіти на виставку у США.
Взяв листа, полетів. В Фінляндії я відкрив конверт, спробував ввести код — не працює. Телефоную старій знайомій, завідуючій, вона любʼязно каже, що нема проблем, застосунок може видавати помилку, я переведу вас на техпідтрмку ЦО і вони все владнають. Переключають мене. Оператор не розмовляє англійською, але якось я на своїй недонімецькій, по телефону пояснив. Оператор сказав ОК, поставив контрольні питання, я відповів, а потім запитує: «Скільки грошей на рахуну компанії?», я точно не памʼятав, і назвав приблизно суму, відповідь з тіє сторони була лаконічна: «Неправильна відповідь» і короткі гудки…
Я знову набираю мою стару знайому, вона каже, що так, така процедура, але я вам допоможу. Вона мені сказала, скільки в мене грошей на рахунку, я попросив допомоги нашого німецького директора і ми почали відновлювати банк-клієнт. З технічним спеціалістом з боку банка і німецькомовним менеджером з моєї потратили за півгодини на переналаштування, нове завантаження App і спеціаліст накінець викрикує: «Бінго! Працює!» і наголошує: «Тепер система відправила Вам на пошту остаточний код налаштування!» З ним ви можете в будь-якому відділені Postbank на території Німеччини з документом підтверджуючим особу, фінально активізувати застосунок.
По поверненню з Америки, буденно, без терміну, завітав в найближе відділення, посвідчив особу і банк-клієнт майже автоматично активізували.
P.S. Виписку з рахунку я так і не отримав, отримав лише код, але то вже не є проблема, в режимі реального часу можу сам собі роздруковувати, через Банк-клієнт…»
|
15
|
- 18:37 Нигерия подала в суд на криптобиржу Binance, требуя $81,5 млрд
- 17:26 Курс валют на вечер 19 февраля: доллар подорожал на 10 копеек
- 16:10 Лучшая криптовалюта для инвестиций прямо сейчас
- 12:30 Solana, XRP и эти 3 скрытых сокровища падают — но могут вскоре взорваться
- 11:36 Hamster Kombat начал второй сезон, OKX легализовала деятельность в Европе: что нового на рынке
- 10:24 Курс валют на 19 февраля: доллар в банках подорожал на 7 копеек
- 08:01 Официальный курс: НБУ снизил гривну на две копейки
- 18.02.2025
- 18:37 Tether инвестирует в конкурента Neuralink
- 17:45 Госгеонедр в прошлом году продала спецразрешения на 3,5 миллиарда
- 17:27 Курс валют на вечер 18 февраля: доллар подорожал на 11 копеек
Комментарии