Минфин - Курсы валют Украины

Установить
neverice

neverice

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 28 марта 2024 в 22:11

На Минфине с 11 ноября 2014

Заблокировать

Записи

1991

28 марта 2024, 15:36

# ДТЭК инвестирует в проект систем хранения электроэнергии в Польше
0

А у нас слабо побудувати? 133 МВт високоманеврених потужностей — це те, що дозволяє перетворити 1 ГВт сонячних панелей на стабільне і прогнозоване джерело енергії, що не поступається класичним електростанціям. Маск свого часу в Австралії встановив схожу систему. Потужність була всього 100 МВт. І дозволила замінити виведену з експлуатації ТЕС.

Доречі, досить очевидно, експорт яких категорій товарів стикатиметься з проблемами найближчі роки. Тож, буде стимул трохи підвищувати процент обробки агропродукції. Замість цукру і меду — експортувати кондитерські вироби, замість курятини — сосиски та консерви. Враховуючи умови режиму торгівлі, така продукція теж буде вельми конкурентна на ринку ЄС. Ще й більший прибуток нам приноситиме.

+ 103

На прибутки за 2022−2023 ніхто і не розраховував. Їх зарахували, податки з них сплатили і зворотньої сили закони зазвичай не мають. Головне, щоб не затягнули з 2024. $2−3 млрд на рік нам явно зайвими не будуть (а якщо привʼяжуть до репарацій, то отримувати їх ми зможемо ще багато років).

Насправді — найкращий шлях збільшити надходження в бюджет — це максимально збільшити доходи підприємств. У нас дуже низький ВВП на душу населення, тож скільки податки не підвищуй — багато грошей це не принесе. Тому — максимум мікрогрантів на розвиток бізнесу, максимальне спрощення бюрократії, ліцензування та дозволів. Максимальна допомога у виході на ринок ЄС. В тому числі юридична. Та інше. І вуаля — надходження до бюджету виростуть кратно, чого не дасть ніяка реформа податків.

Подивимось на фінальну реалізацію. В цілому ідея вельми непогана. Можна було б просто зменшити ПДВ для таких товарів, але мабудь адміністрування різних ставок ПДВ ще складніше за цю систему.

Фактично — незаконні транзакції і є ядром функціонування криптовалют. Все інше — просто прикриття. Варто лише порахувати вартість електроенергії, споживаємої біткоїном, обладнання та порівняти з ціною транзакції. І одразу постає питання — а звідки взагалі скільки транзакцій, що окупають функціонування, якщо платити за товари їм практично ніде.

Враховуючи падіння курсу гривні за останні 2 роки тарифи рано чи пізно все одно пропорційно підвищаться. Таке життя. Благо, за ці два роки зарплати та пенсії теж встигли трохи вирости, частково компенсувавши інфляцію. І тут цікавий момент — ціни на електрику в ЄС на рівні 10 центів, газ — приблизно 30 центів за куб. Тож, піднявши тарифи отримаємо практично рівень цін ЄС і далі рости просто нікуди. Це, звісно, капець, у порівнянні з нашими доходами. Але з іншого боку — формує надійний фундамент функціонування ринків енергоносіїв, на «тарифі для населення» якого виросло покоління олігархів, постійні борги та маніпуляції всіх рівнів (типу «знижок» на газ від росії)

Доречі, чудова можливість для абсолютно всіх виробників — від майонезу до зварювальних апаратів виходити на ринок ЄС. А то всі зациклились на зерні, а от проти макаронів сперечатись вже важче. І прибуток вище. Тож, підприємства наші вже фактично вступили в ЄС. Тож хай не втрачають час та можливість.

А в цілому — розповсюдженню електрокарів заважає не інфраструктура зарядок, а завищена ціна. Наприклад, Model Y в Китаї коштує $36 тис. Ця сама Model Y в Німеччині коштує 45 тис євро. Тесла торгує собі у збиток в Китаї? Ні. Тесла має субсидії в Китаї? Теж ні. Більше того, з 2019 року Китай активно скорочує субсидії і з 2023 вже їх не надає зовсім. https://avtodream.org/vsi-novini/avtosvit/44560-v-kitaji-cherez-rik-vidmovljatsja-vid-subsiduvannja-elektromobiliv.html Можна тільки уявити попит в ЄС, якби ціна електромобілів була на 25% нижча.

Таке відчуття, що нафто лобісти спонсують ці новини. Перекрутили все, що можна. Якщо продажі авто зросли, а частка електромобілів лишилась незмінна, значить продажі електромобілів зросло пропорційно — на 10% Якщо частка електромобілів не змінилась, а гібридів зросла на 12%, то частка яких авто реально впала?


Главная/

neverice