4 февраля 2024, 19:03
# Ощадбанк - горячая линияДоброго дня! Маю карту «Киянина» (МК). Термін придатності 01/24. Я за кордоном. Які варіанти отримати (продовжити, перевипустити) нову карту?
Был на сайте 23 апреля 2024 в 16:03
Мужской
Киев
На Минфине с 2 марта 2015
Заблокировать
Записи
4 февраля 2024, 19:03
# Ощадбанк - горячая линияДоброго дня! Маю карту «Киянина» (МК). Термін придатності 01/24. Я за кордоном. Які варіанти отримати (продовжити, перевипустити) нову карту?
Доброго дня! Банк НЕ надсилає смс з кодом. Дзвінок від Київстар проходить, в ПР24 зайти можна. Ніяку операцію зробити не можливо без смс. Визнайте форс мажор. Банк НЕ працює.
Банк не виконує депозитний договір. За останні декілька місяців банк закрив моїх 4 валютних депо. За жодним з них не було виплачено відсотків:«виплаченних відсотків 0.00». Фахівці банку дого вивчали мій запит: Де відсотки?; та нарешті відповіли: «Суми такі мізерні, що ми вирішили їх не нараховувати. Загальна сума відкритих депо — 1315 евро. Якщо для банку це нікчемна сума, з якої неможливо сплатити податок, то конвертуйте у гривню і сума буде вагоміша. Як власник коштів, пропоную всі відсотки за депозитами: Ідентифікатор рахунку: 262056400952344298 Ідентифікатор рахунку: 263086400951371299 Ідентифікатор рахунку: 262016400953747300 Ідентифікатор рахунку: 262046400954401301 об»єднати та після сплати податків, направити на рахунок ЗСУ.
Термін дії картки? Маю карту з терміном дії 10/23. Чув, що банк автоматично подовжив термін дії карток. Який термін зазначати по моїй карті 10/23?
Як отримати виплату від ФГВ через ПриватБанк.дистанційно. На сайті ФГВ зазначен: Для отримання гарантованої суми дистанційно потрібно бути клієнтом АТ КБ «ПриватБанк» та пройти ідентифікацію, звернувшись до клієнтської̈ підтримки банку за номером 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) чи +38-073-716-11-31 (телефон для дзвінків із-за кордону), або у онлайн чат-бот (на сайті www.privatbank.ua або у інтернет-банку Приват24). У інтернет-банку Приват24 НЕ знають що робити. Звертався неодноразово до фахівця. Загальні фрази у відповідь. Як пройти ідентифікацію???
29 ноября 2022, 19:47
# Вопрос банкуДоброго дня! Давно не заходив в банкінг. Зараз зайти не можу. Що будемо робити?
Сьогодні весь день не можу зайти в ПР24. «Технічна помилка під час виконання операції»
При спробі зняти готівку в банкоматі, отримав повідомлення від банку: «ВІДМОВА. Зняття готівки за кордоном обмежено до 12 500 UAH на тиждень.» Як вираховується термін «тиждень»? — з понеділка по неділю"; — сім днів з дня зняття" Тоб-то: коли наступне зняття? в понеділок? чи на восьмий день?
На сайті мінфін отримав в «Особистий кабінет» лист: «23 января 2022 в 12:37 AlinPrivat Кому: MykolaA Доброго дня. Звертаюся до вас як приватна особа ( подальше листування і факт листування не може бути опублікований а посилання на сам факт листування не можуть бути передані третім особам). Я є співробітником одного з відділів ( центральний офіс ) „Приватбанк“. Моє звернення до вас повністю санкціоноване керівництвом відділу.… Це частина тексту особистої перепеиски. Через деякий час моя особиста переписка була викладена на сторінці цього ресурсу: https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/280837/ і до цього часу там перебуває. Питання: 1. Це дійсно лист від повноважного представника „Приватбанк“? 2. Чому „Приватбанк“ не вживає заходів для припинення цієї провокації?
Сьогодні при оплаті комунальних послуг з ПР24 сплатив комісію, якої не було до лютого 2022 року… Якщо скасовано пільги, то заявіть про це публічно.