Мої батьки оформили за нотаріальною довіреністю пенсійні картки в Ощадбанку. Однак пенсію на рахунок так і не отримали. У пенсійному фонді повідомили, що реквізити для нарахування пенсії Ощадбанк не передав, тому пенсія була відправлена на старий заблокований рахунок іншого банку. Багато разів телефонувала співробітникам банку, однак компетентної відповіді не отримала. Пенсійний фонд сказав, що приймає реквізити або від співробітників банку, або від моїх батьків (а вони фізично не можуть ходити та стояти в чергах). Співробітники банку (гаряча лінія) радять самостійно відвезти реквізити у пенсійний фонд. Але там нотаріальна довіреність не вважається чинним документом. То яким чином вирішити дане питання?
Iryna
Был на сайте 13 марта 2023 в 11:11
Женский
Kiev
На Минфине с 19 мая 2017
Заблокировать
Записи
3Банк (телефон на гарячу лінію) відмовляється зняти ліміт на видачу пенсії, мотивуючи це складним полодженням в країні
Мама получала пенсию через правекс банк. Поскольку был установлен лимит, всю сумму получить не удалось. На следующий день, когда она пришла получить остаток, оказалось, что 150 гривен исчезло. Кроме того, на следующий день оказалось вообще невозможно получить оставшуюся пенсию. Сотрудница банка сказала, что такое может быть, потом вернут. Однако по какому праву, банк вмешивается в счет пенсионеров и крутит этими жалкими копейками. Сотрудники банка хамовитые. Проблему решать никто не хочет, стараются избавиться от клиентов.