Минфин - Курсы валют Украины

Установить
gsv

gsv

0 подписчиков1 подписок

Был на сайте 23 апреля 2024 в 09:54

Киев

На Минфине с 1 октября 2009

Заблокировать

Записи

5

4 января 2021, 19:57

Приватбанк

# Продовження діалогу про те, яким чином Приватбанк блокує доступ до рахунків клієнтів, які знаходяться за кордоном.
Есть ответ банка

оскільки я не отримав зрозумілого пояснення, то повторно піднімаю це питання. Суть проблеми. Клієнт, який мешкає за кордоном, в черговий раз хотів здійснити платіж. Але банк почав вимагати, щоб клієнт зателефонував в банк знаходячись в роумнінгу. Незважаючи на годину очікування додзвонитись було неможливо. отримав вашу відповідь: «Виходячи з міркувань безпеки, для операцій в системі liqpay немає можливості внести альтернативні канали підтвердження. Ви можете змінити фінансовий телефон з українського на місцевий, щоб телефонувати з нього для підтвердження операції.» Ответить 30 декабря 2020 в 12:22 gsv Кому: PrivatBankQM Добре! Давайте розберемся в вашій пропозиції:« змінити фінансовий телефон з українського на місцевий, щоб телефонувати з нього». Не буду оцінювати роботу системи liqpay, оскільки вона видає РЕКОМЕНДАЦІЇ які ви маєте забезпечувати. Зарєстрований у вас номер працює нормально, до вас зателефонували. Ви Н Е ЗДАТНІ протягом визначеної вами години відповісти на дзвінок. Від того, що я зміню номер на місцевий, АБСОЛЮТНО нічого не зміниться. Різниця тільки в тому, що я буду платити не по роумнінговому тарифу, а по тарифу дзвінків за кордон. Але в ЛЮБОМУ випадку в мене не буде шансів до вас додзвонитися, бо ви просто не відповідаєте. Припустимо, що я стану на вашу пропозицію по заміні номеру. Крім того, що це нічого не змінить по кінцевому результату, виникає питання про алглритм зміни… Тільки не кажіть, що мені не доведеться починати з того, щоб додзвонитись до вас :) Тепер уявіть собі ситуацію, що я іноземний громадянин, який хоче інвестувати кошти в Україну і для надійності вибрав провідний ДЕРЖАВНИЙ банк. Як ви гадаєте, буду я продовжувати співпрацю з Україною? Прошу не зникати, а відповідати на запитання і допомогти в вирішенні проблеми.

Черговий розвод від Привату! Після того, як людина пробує зробити платіж, приходить повідомлення про те що для здійснення платежу потрібно зробити протягом години дзвінок на номер для закордонних дзвінків. Реально доздвонитись неможливо — «оператори заняті очікуйте». навіть 20 хвилинне очікування в (в роумнінгу) безрезультатно. Альтернативні способи підтвердження відхиляються банком. Навіть не можна поповнити зареєстрований в банку номер з якого здійснюється дзвінок. Тримайтесь подалі від цього банку!

Я ніколи не був клієнтом цього банку! Вже ТРИЧІ стикався з ситуацією, коли до мене з ПУМБ надходять SMS повідомлення про заборгованість за кредитом, потім починають телефонувати і щось вимагати. Саме цікаве, що мій номер використовують для створення заборгованості по різним контрактам на різних людей Попередній кредитний контракт №260863792. Тепер контракт 100727154001. Оскільки неодноразові звернення до банку про припинення телефонного знущання, є безрезультатними, я вимушений звернутися до НБУ про проведення розслідування стосовно використання фіктивних даних при оформленні кредитів в ПУМБ.

5 июля 2016, 10:28

ПУМБ

# Персонал банку абсолютно не адекватний
Есть ответ банка

Я ніколи не був клієнтом цього банку! Тривалий час до мене надходять SMS повідомлення про заборгованість за кредитом №260863792. Неодноразово телефонував на гарячу лінію, по телефонам в відділ заборгованості, пояснював ситуацію і просив не турбувати мене зі своїми проблемами. Останнім часом почалися дзвінки від зомбованих дівчаток та хлопчиків. По-перше подібні дзвінки заважають роботі (працюю з клієнтами, руки зайняті). По-друге номер в мене контрактний (особистий) подібні дзвінки — це втручання в приватне життя (згоди на використання цього номера я не давав), що є порушенням Закону «Про захист персональних даних». По-третє манери спілкування вашого персоналу далекі від норм виховання. І нарешті четверте — ці дітлахи все рівно нічого не розуміють, що їм пояснюють. Тому я останній раз звертаюсь до персоналу банку з проханням припинити терор. Номер кредитного контракту ви знаєте, вказаний в ньому телефонний номер — не відповідає дійсності. В разі продовження дзвінків або СМС наше спілкування буде продовжуватись через гарячу лінію НБУ та з моїм адвокатом, про відшкодування збитків. Сподіваюсь на порозуміння!

1 июня 2010, 09:20

Укрсиббанк

# Кинули

В этом банке меня нагло кинули, за 10 дней до окончания срока депозита, банк в одностороннем порядке разорвал депозитный договор. Об этом мне рассказали после того, как я отказался пролонгировать депозитный договор. В результате из тела депозита была высчитана неустойка. Требования о возврате остались без внимания. Пзже этот филиал закрыли. Это было год назад. Вот как этот банк умеет обращаться с клиентами. Другой раз пришлось проводить платёж, после 40 минут стояния объявили, что платежи не будут приниматься, поскольку не могут найти печать. Похоже, что это стиль работы.


Главная/

gsv