Про компанію
Uniqa Insurance Group є однією з провідних страхових груп на своїх основних ринках в Австрії та Центральній й Східній Європі. 21 000 співробітників і ексклюзивних партнерів з продажу обслуговують понад 16 мільйонів клієнтів в 17 країнах Європи. Uniqa є другою за величиною страховою групою в Австрії з часткою ринку близько 21 відсотка.
В Україні Uniqa Insurance Group представлена небанківської фінансової групою «Uniqa Україна», в яку входять страхові компанії «Uniqa» (non-life) і «Uniqa Життя» (life). Понад 800 співробітників Uniqa в Україні обслуговують більше 1,5 мільйона клієнтів.
Страхова компанія «Uniqa» працює на українському ринку non-life страхування більше 30 років. Компанія стабільно входить у трійку лідерів страхового ринку України, та займає перші позиції за преміями та виплатами в сегментах медичного страхування, страхування життя та майна.
Щомісячно Uniqa здійснює страхові виплати у сумі близько 100 млн грн. Підтримка клієнтів 24/7 за телефонами Медичного та Технічного асистансу Uniqa, у месенджерах Viber та Telegram, за допомогою чат-ботів та мобільного додатку myUniqa.
Код ЄДРПОУ: 20033533
Свідоцтво про реєстрацію № 648806 від 10.02.1994 р.
Відомості про власників істотної участі:
- Uniqa Österreich Versicherungen AG (Уніка Остеррайх Ферзіхерунген АГ) Австрiя — 99,7942%,
- Uniqa Insurance Group AG (Уніка Іншуранс Груп АГ) Австрiя— 0,1029%,
- Uniqa Beteiligungs-Holding GmbH (Уніка Бетайлігунгс-Холдинг ГмбХ), Австрiя — 0,1029%
Розмір статутного фонду: 155 480 000 грн
Керівництво:
Голова правління: Ульє Олена Володимирівна.
Заступники:
- Тамаш Райнаі,
- Олена Олександрівна Маркова,
- Литвак Дмитро.
Uniqa входить до складу Правління Національної асоціації страховиків України; є членом Моторного Транспортного Страхового Бюро України (МТСБУ), Американської торговельної палати, Європейської бізнес асоціації та Національного клубу страхових виплат.
Нагороди і премії:
Uniqa Україна володар численних премій та відзнак професійності та лідерства компанії, серед яких за останні декілька років:
Customer's Friend- Superior Excellence, Міжнародної асоціації сертифікації ICERTIAS (Цюріх, Швейцарія) за зразкові відносини з клієнтами
Краща страхова компанія згідно «ТОП-100. Рейтинги найбільших.2020». Видавництво Економіка
В п’ятірці найкращих роботодавців фінансового сектору України Randstad Award
Отримала срібло FinAwards 2024 у 2-х номінаціях: «Найкраща digital компанія» і «Найкращий СЕО страхової компанії», а також бронзу — «Найкращий продукт страхової компанії: ДМС»
Бронзовий призер FinAwards 2022 у 2-х номінаціях:
— Кращий продукт страхової компанії: КАСКО;
— Кращий продукт страхової компанії: ДМС.
«Роботодавець року 2023» згідно щорічної премії «Вибір країни»
«Лідер страхового ринку України 2023» згідно щорічної премії «Вибір країни».
Одна з цінніших відзнак для компанії — Подяка від Фонду Сергія Притули за внесок у підтримку України
Uniqa Україна є одним з найбільших партнерів Благодійного Фонду Сергія Притули за сумою загальної наданої допомоги в засобах та матеріалах. У 2023 році з-поміж 509 компаній-партнерів Uniqa Україна виділилася своєю сталою активною участю та значним внеском у діяльність Фонду Сергія Притули, спрямовану на підтримку Сил Оборони та допомогу цивільному населенню на деокупованих територіях.
Окрім цього, Голова правління Uniqa Україна Олена Ульє має персональні відзнаки:
- Премія «Людина року 2019» у номінації «Лідер страхового ринку року»
- «Лідер фінансового ринку України в рейтингу «ТОП-100. Рейтинги найбільших.2020». Видавництво Економіка
- «Професіонал року 2023» щорічної премії «Вибір країни»
Ліцензія: компанія має 19 ліцензій по добровільним видам страхування та 12 ліцензій по обов'язковим видам страхування
Види діяльності по КВЕД:
Основний:
65.12 Інші види страхування, крім страхування життя
Послуги, що надаються:
- Страхування життя (через СК «Uniqa Життя»)
- Каско
- Автоцивілка (обов'язкова та добровільна)
- Страхування майна
- Медичне страхування
- Захист від нещасних випадків
- Туристичне страхування
- Зелена картка
- Виплата за діагнозом
Як оформити страховку:
- Онлайн на сайті https://uniqa.ua/ua/buy/
- Отримати договір в електронній формі на вказану електронну адресу
- Самостійно забрати в відділеннях компанії
Як отримати страхову виплату в СК «Uniqa»:
1. При настанні страхового випадку телефонувати за номером: +38 (044) 225-60-00
2. Керуйтеся рекомендаціями фахівця СК
3. Більш детально ознайомитися з особливістю врегулювання вашої страхової події можна на сайті СК: https://uniqa.ua/ua/case/
Мобільний застосунок Uniqa:
для пристроїв на Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.uniqa.ukraine.app,
для пристроїв на iOS: https://apps.apple.com/ua/app/myuniqa/id1447657195?ls=1
Гаряча лінія Uniqa: +38 (044) 225-60-00 (оплата згідно тарифів Вашого оператора).
Цілодобовий Асистанс Uniqa та Uniqa Життя:
+38 (097) 170 03 73 (Київстар)+38 (066) 170 03 73 (Vodafone)+38 (093) 170 03 73 (Lifecell)
Viber чи Telegram — чат через паблік-акаунт Uniqaua або через мобільний застосунок Uniqa.
Підтримка клієнтів 24/7.
Джерела інформації: сайт СК https://uniqa.ua/, https://kis.bank.gov.ua/, http://www.mtsbu.ua/, https://opendatabot.ua/, https://youcontrol.com.ua/
Виплати на 31 грудня 2023
Відгуки про компанію — 688
Дякую)
Марія сказала що ліки гарантовано на доставку, а щоб зрозуміти, що гарантовано 2 ліки з 6, потрібно було спитати прямо. А щоб дізнатись що гарантовано на 30 днів, а не на 90, потрібно було ще раз уточнити — https://prnt.sc/Qm0NwcygcNTM
я не експерт, але наче гострий тромбоз не хронічне захворювання, та там не використовується слово «ремісія». Але це не завадило відіслати цей пункт як аргумент на відмову і… через пів години надіслати те ж саме повідомлення — https://prnt.sc/99bZ9dcrGQNf
якщо оператор шось вирішив, ви з ним не згодні, й просите більш головного — забудьте, оператор буде вирішувати вашу долю у цьому питанні, або перекине на іншого оператора, котрий буде погрожувати зняти один препарат з оплати — https://prnt.sc/b3uBSOEza9Gx
Після 3 годин переписки в мене вже почали здавати нерви. ПІБ є в документах, але потрібно було спитати через 4 години у мене — https://prnt.sc/I23hBgojJyoq
Один оператор казав одне, інший — інше, погрожували передивитись рішення й одні таблетки прибрати за 480 грн — https://prnt.sc/yZUl-_1beNr7
Після 6 годин каторги(переписки), іншого оператора(котрий погрожував), дуже почало хвилювати хто саме з ним спілкується — https://prnt.sc/44vcogrZPSet
Їх не хвилюють мої питання, відповіді на котрі я не можу отримати шосту годину, їм ну дуууже цікаво дізнатись хто з ними спілкується
Далі повний ігнор. Питання не вирішено після 6 годин переписки
Якщо користуєтесь цією страховою, не задавайте багато питань, а то почнуть погрожувати зняти якісь ліки, і «з барсього плеча» дадуть все ж таки якісь таблетки по страховці, аспірінку, наприклад.
Прекрасний сервіс страхування, як і більшість врачей, після котрих від маленької тріщини у нозі все переросло у гострий тромбоз, капельниці та переписки з цими «операторами» з-за
Всім здоров'я!
1) Гостре отруєння, температура 39, стан дуже тяжкий. Звернулися в день, декілька разів самі набирали уточнювали чи вже записали до лікаря, просили до інфекціоніста, записали до терапевта, консультація терапевта була не предметною. Знову просили до інфекціоніста, записали до гастроентеролога, яка все ж нас відправила до інфекціоніста, але Уніка чомусь знову наполягала на терапевті. 2 втрачені дні, стан сильно погіршився, після сварки на підвищених тонах нарешті записали до інфекціоніста, діагноз сальмонельоз, покрили лише 10% ліків.
2) Теж тяжкий стан, раптово з'явився біль, рвота, температура 38, подзвонили з запитом на швидку. Чекаємо швидку близько години, телефонує Уніка і запитує чи викликати все-таки швидку. Зібралися самі і поїхали в найближчу на таксі. Першу допомогу надали, повернулися додому, знову баталії зі страховою. Не можуть нормально записати до лікаря чи на аналізи, потрібно постійно телефонувати нагадувати або робити все самим. Покрили 10-15% від лікування.
3) Наступний випадок, температура 38-39 третій день, знову все повторюється, ніхто там не поспішає з запасом до лікаря чи на аналізи, покрили лише антибіотики та перебування в стаціонарі, все інше оплачуй сам, а це 85% від загальної суми, тобто знову покрили лише до 15% лікування.
По загальному, часто спілкування з ними викликає сильний стрес, що значно погіршує вже й без того поганий стан. Враховуючи досить дорогий пакет страхування, а саме 175 000 грн в рік, взагалі не доцільний до сплачених коштів сервіс.