Мінфін - Курси валют України

Встановити

Пройшло 3 дні, а грошей на картці так і немає

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
UA82 18 грудня 2014, 23:12
Доброго всім дня!
Ось власний досвід спілкування з банком, не пов'язаний з кредитами/депозитами.

Місяць тому з’явилась потреба відкрити доларову картку. Начитавшись непоганих відгуків про Ідеа банк, вирішив відкрити її саме в цьому банку. Картку виготовили за 2 тижні. Забираючи з відділення 16/12/14, поповнив її на хх дол.

Ввечері збираюсь розрахуватись в інтернеті цією картою. Через «гарячу лінію» (ГЛ) відключаю перевірку CVV2-кода, але платіж не проходить. Знову звоню на ГЛ – виявляється, карта не активована (це можна і потрібно робити на відділенні, але менеджери, як виявляється, «не зобов’язані» ). Тому роблю це за допомогою ГЛ – але карта стане активною на наступний робочий день

Наступного дня, 17/12, без усілякої задньої думки збираюсь розрахуватись нею. Однак, платіж не проходить. Звоню на ГЛ – так, карта активна, так, хх дол є, але на поточному, а не на картковому рахунку (у відділенні я поповнював 16/12 саме КАРТКУ). Теоретично, перекинути кошти на картку можна через інтернет-банкінг, але він «не бачить» картку. На ГЛ мені на це кажуть, що інтернет-банкінг побачить картку, скоріш за все, наступного робочого дня – вони від мого імені зроблять запит на техпідтримку. А по результатам мають мені передзвонити.

Проходить ще день. 18/12 ніхто не перезвонив, хх дол. на картковому рахунку немає, інтернет-банкінг картки так і не бачить. Ввечері ще двічі дзвонив на ГЛ. У першому випадку порекомендували підійти на своє відділення – щоб вирішити проблему інтернет-банкінгу (!) У другому ж випадку повторно прийняли мою заявку у техпідтримку щодо проблеми з інтернет-банкінгом, та пообіцяли передзвонити.

В результаті 7 дзвінків на ГЛ, мінімум три втрачених дні, попсовані нерви. Звичайно, що на фоні Дельти комусь це може видатись дрібницею. Але хай кожен робить висновки самостійно.

Так як відписується представник банку (віддаю банку належне), то ось мій номер договору: 40.65.001771
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 22 грудня 2014, 10:37
Доброго дня, UA82! Вибачте за незручності зі сторони банку. Відділення невірно прописало номер рахунку 2620 до картки клієнта.
Поповнення карткового рахунку відбулось 16.12.2014. Рахунок вірний до картки був прив’язаний відділенням (LTESTOVA 18.12.2014 17:50:56), відповідно кошти зарахувались на картку сьогодні вранці.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.

Коментарі - 1

+
0
UA82
UA82
23 грудня 2014, 19:53
#
19/12 нарешті побачив кошти на картці.
Дякую.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.1
PLN 9.7 9.9
USD 39.6 40.1
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.1
PLN 9.7 9.9
USD 39.6 40.1
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝 / Пройшло 3 дні, а грошей на картці так і немає