Мінфін - Курси валют України

Встановити

Валютный депозит

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Yulya8 26 травня 2015, 15:06
Вчера закончился валютный депозит. Сумма не очень большая — 1500$. Но все равно начальник моего отделения №8 г.Днепропетровск разводит руками — мол валюты нет, не подкрепляют, только перевложение 90/10. Даже 30$ процентов не выплатили! Еще и лимиты на валютной карте устанавливаются, якобы с ее слов около 60$ в неделю, но денег все равно нет в кассе!

Перевлаживать не собираюсь, это до бесконечности. Да и сумма не та, больше проблем будет, чем заработка!

Подскажите, как бороться с этой системой и как вы возвращаете свои валютные вклады?

Коментарі - 8

+
0
Андрей Грач
Андрей Грач
26 травня 2015, 16:20
#
Та ну перестаньте. почитайте что люди пишут как легко снимают проценты и тело
+
0
Yulya8
Yulya8
26 травня 2015, 16:56
#
Может быть боты и пишут) реальность другая
+
+4
alex1alex
alex1alex
26 травня 2015, 16:37
#
Отправляйте жалобу заказным письмом в НБУ. одновременно пишите в милицию и прокуратуру. Ссылки на нужные статьи найдете здесь на ветке. Малая вероятность, что ответят но сидеть сложа руки по-моему это не выход.
+
+1
Yulya8
Yulya8
26 травня 2015, 17:04
#
Спасибо, буду писать жалобы и подавать заявление в суд!
+
+1
Yura86
Yura86
26 травня 2015, 18:23
#
Не зважаючи на неодноразові звернення у відділення №22 Київ персоналом даного відділення ігноруються мої вимоги видати мої особисті кошти. Основна відповідь — відсутність готівки в касі, «не завозять з центрального відділення» і т.д. Такі ж відповіді при моїй присутності отримували буквально усі клієнти даного відділення, а судячи з відгуків на інтернет-порталі «Мінфін» minfin.com.ua — і клієнти інших відділень даного банку, що може свідчити про шахрайські дії зі сторони працівників банку або системні порушення законодавства та нормативів НБУ.Також працівниками банку починаючи з грудня місяця зазначалося, що гроші я можу отримувати лише в тому відділенні, в якому відкривала картку. Банкомати не працюють, при знятті коштів у банкоматах банків-партнерів часто вибиває «транзакцію завершити не можливо» і т.д.Ліміти дуже малі. Карткою розрахуватися у торговельній мережі також практично неможливо. Інших способів зняти гроші немає.Тому, пропоную обєднуватися, наша з Вами співпраця буде довга((
+
0
Вкладчик ФИ
Вкладчик ФИ
28 травня 2015, 0:30
#
Выхода два: или снимать в гривневом эквиваленте, или продлевайте до «лучших времен»
+
0
depovkladchik
depovkladchik
28 травня 2015, 17:02
#
Нет не два, а подать в суд это три…
+
0
Вкладчик ФИ
Вкладчик ФИ
28 травня 2015, 20:44
#
Это я отношу к первому варианту, т.е. можно снимать и писать во все инстанции.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися