Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нахабне поводження співробітників

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
kososl 27 листопада 2014, 10:57
Відділення за адресою: Київ, ул. Миропольская, 3
Начальник відділення — Шевченко Ольга Леонідівна, а також її економіст (як сказала начальник) не вміють розмовляти з клієнтами. Не запитавши з чим я звернулась, почала з претензіями мені казати, що вона зайнята, що всі питання треба вирішувати з економістом, яка теж в свою чергу не могла надати мені вичерпну відповідь. Розмовляли зі мною на підвищених тонах. Лексикон ”начальника”: ми в немагазині, тіпа і т.д. У мене було враження, що ми точно не в магазині, а на базарі. І виявляється, картку, яку мені мали видати ще в серпні, і якої немає до цього часу, відділення не має до цього жодного стосунку, це лише недоробки попереднього начальника, а вони нічого зробити не можуть, і заяви на перевипуск у них не фіксуються. Після таких стандартів обслуговування до цього банку дуже негативне відношення.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися