Банк нагло врет, как и звонящие и комментатор тутошний
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
- Олекса Лірен
- 24 жовтня 2015, 14:14
- #
І ось ще:
7.15.10. У разі невиконання Клієнтом зобов’язань по сплаті Платежів по Договору понад 30 (тридцять) календарних днів – в односторонньому порядку достроково розірвати Договір, шляхом відправлення на адресу Клієнта відповідного Листа. Через 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання Клієнтом відповідного Листа від Банку, Договір
вважається розірваним, у зв’язку з чим на Клієнта покладається обов’язок у строк, вказаний у Листі повернути Банку
несплачену суму Кредиту та погасити в повному обсязі Платежі, які були нараховані до дати розірвання Договору,
7.15.10. У разі невиконання Клієнтом зобов’язань по сплаті Платежів по Договору понад 30 (тридцять) календарних днів – в односторонньому порядку достроково розірвати Договір, шляхом відправлення на адресу Клієнта відповідного Листа. Через 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання Клієнтом відповідного Листа від Банку, Договір
вважається розірваним, у зв’язку з чим на Клієнта покладається обов’язок у строк, вказаний у Листі повернути Банку
несплачену суму Кредиту та погасити в повному обсязі Платежі, які були нараховані до дати розірвання Договору,
Олекса Лірен, как уже сообщалось выше, в процитированном Вами отрывке с Правил банковского обслуживания физических лиц в АО «Дельта Банк» речь идет о досрочном погашении задолженности.
В описанной же Вами ранее ситуации — о погашении задолженности в связи с окончанием срока Договора кредитования.
В описанной же Вами ранее ситуации — о погашении задолженности в связи с окончанием срока Договора кредитования.
- +
- 0
- Олександра Ларусенко
- 25 жовтня 2015, 1:22
- #
Дополнительно к Вашему:
Банк зобов«язаний:
7.16.2. Письмово повідомити Клієнта про передачу третій особі своїх прав (відступлення права вимоги) за Договором щодо надання споживчого кредиту.
Банк зобов«язаний:
7.16.2. Письмово повідомити Клієнта про передачу третій особі своїх прав (відступлення права вимоги) за Договором щодо надання споживчого кредиту.
- +
- 0
- Олекса Лірен
- 25 жовтня 2015, 11:16
- #
Отож! Висновок: усіх «дзвонарів» відправляти далеко-далеко. «Пішитє пісьма!»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Банк має право:
7.15.5.1. вимагати від Клієнта дострокового повернення в повному обсязі Кредиту (....) При цьому, Клієнт ПРОТЯГОЛМ 30 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ (тридцяти) календарних днів з дня отримання вимоги Банку зобов’язаний повернути Банку суму Кредиту (...) ГОЛОВНЕ ТУТ: ДАТОЮ ОТРИМАНН КЛІЄНТОМ ВИМОГИ БАНКУ ЩОДО ДОСТРОКОВОГО ПОВЕРНЕННЯ КРЕДИТУ вважається ДАТА, ЗАЗНАЧЕНА НА КВИТАНЦІЇ, що надається Банку відділенням поштового зв’язку при ВІДПРАВЛЕННІ КЛІЄНТУ РЕКОМЕНДОВАНОГО ПИСЬМА З ТАКОЮ ВИМОГОЮ
в процитированном Вами отрывке с Правил банковского обслуживания физических лиц в АО «Дельта Банк» речь идет о досрочном погашении задолженности.
В описанной же Вами ранее ситуации — о погашении задолженности в связи с окончанием срока Договора кредитования.
Как неоднократно сообщалось ранее, для уточнения информации по интересующему Вас вопросу необходимо перезвонить в Контакт-Центр Дельта Банка по номеру 044 428 95 95 или 0 800 500 600. Вас соединят с соответствующим отделом Дельта Банка, представитель которого ответит на все Ваши вопросы.