Испарилась сумма
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
Была аналогичная ситуация. На следующий день все восстановилось.
Деньги уже вернули на счёт..400 грн… правильно отображаются… перекинул их с мастера на дебетную… но банк не выдаёт их через банкомат(( люди подходят и с привата… и с ощадбанка… снимают без проблем. А дельта наш что то жадничает и даже 100 грн не выдаёт(((
Така сама ситуація! Вчора на рахунку було приблизно 1000грн, сьогодні дивлюся ~750грн. Додзвонитися не зміг на гарячу лінію. Написав запит по електронні пошті, відповіді не отримав але гроші вже повернулися! Я вже три роки користуюся послугами банку але після таких подій довіряти перестав.
Дозвонился в Центр поддержки, сказали что в курсе проблемы, средства не исчезли, а просто заблокированы, а заблокированные нельзя увидеть. Замечательная и «продвинутая» система myDelta"! Сказали, что работают над устранением неполадок. Думаю, что перед выходными этот маневр сделан намеренно, что бы приостановить отток капитала, плюс поработать с деньгами клиентов.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
На гарячую линию дозвониться невозможно. Но проблему решать нужно.
вопрос, относительно корректного отображения остатка доступных средств, урегулирован.