уява зашкалює
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Аж не стримався, хоча не люблю писати коментарі. Люди, ну ви хоч трошки реалістичніші тексти пишіть. Шановний veraz, ви були близькі, але трошки перегнули. Майже повірив. Одна майже народила біля каси, у інших інфаркт у пенсіонера, вам ще маленької скривдженої дівчинки з лялькою не вистачає, щоб народ ридав. Яка НОРМАЛЬНА людина в ТАКІЙ ситуації буде писати на Мінфіні і чекати відповіді найнятого для соц мереж працівника ще й три дні? Нормальна людина буде розбиратися в банку безпосередньо, а ще нормальніша зараз буде з батьком в лікарні. Дякую за увагу
Написати коментар
Коментарі - 3
- +
- 0
- magistralchimik
- 13 жовтня 2014, 15:30
- #
Тут и не такие фантасты пишут.
Ну да, банку так только и нужно, чтобы его не теребили, туда не ходили за деньгами и на него не жаловались, а он спокойно активы мог вывести! А еще чтоб лохи и дальше депозиты туда вносили!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися