Мінфін - Курси валют України

Встановити

Невозврат депозита

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
natalysto 26 червня 2014, 20:25
Шановна Чистякова М.О.!
Я клієнт АТ Дельта банку, дуже вдячна за Вашу відповідь мені за зверненням №05-2193495. Уважно розглянувши Ваш лист, вимушена зазначити наступне:
За поточний місяць після мого звернення про повернення мені коштів (04.06.2014) і до сих пір, я отримала з АТ Дельта банк гроші в іноземній валюті еквівалент приблизно 18000грн, за курсом НБУ ( Це лише приблизно 14% всієї суми).
Виплата вищезазначеної суми грошей здійснювалась на протязі трьох операційних днів.

Враховуючи вищевказане, та Вашу відповідь мені, хочу наголосити наступне.
Банк грубо порушує зазначену у Вашому листі Постанову НБУ №328, а саме: уповноважені банки зобов’язані обмежити видачу (отримання) готівкових коштів в іноземній валюті з поточних та депозитних рахунків клієнтів через каси та банкомати в межах до 15 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України.
Про те, що я маю намір вилучити кошти, що розміщені на поточному рахунку, я вже повідомила письмово № 2193495 від 04.06.2014 відповідне відділення Дельта банку у моєму місті (де був розміщений вклад), тому ваша рекомендація зробити це звернення понову не має сенсу. Це відділення Вам переслало мою заяву, а у відповідь на цю заяву Ви зараз пишете мені що треба звернутися з такою заявою до будь-якого відділення Банку — як говорив А.Райкін в такому випадку — ЗАПУСКАЕМ ДУРОЧКУ! Виглядає у кращому випадку як знущання, а в гіршому, як це кваліфікують відповідні органи — ШАХРАЙСТВО!
Вимагаю вирішити проблему повернення коштів негайно, у іншому випадку, Я вимушена буду звернутися зі скаргою у НБУ, Прокуратуру і суд.
Дельта Банк
Відповідь банку
26 червня 2014, 23:49
Шановна natalysto,
Ваше звернення передане до відповідального підрозділу Банку, про результати Ви будете повідомлені додатково.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися