Шапито
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Вiдповiдь сьогоднi пiсля 20-00
Попробував знять наступного дня, неможливо виконати… Телефоную в банк вiдповiдь (знiмете в понидiлок пiсля 20-00 «в який понидiлок не сказали») Добре пробую зняти в понидiлок НЕМОЖЛИВО ВИКОНАТИ, знову телефоную в банк ( неполадки з банкоматом попробуйте знять в iншому банкоматi ) пробую зняти в iншому банкоматi ( неможливо виконати ) телефоную в банк (так у вас виник овердрафт, списання було сьогоднi готiвку знiмете у вiвторок пiсля 20-00) тут я i закипiв, АШКАЛЬМИ ХАЛИБИРДИ ви мене задовбали кормити завтриками Я на вас в суд подам.....(добре добре сьогоднi пiсля 22-00 знiмете кошти ) ОК. якщьо не знiму подаю в суд. Нiде правди дiти кошти зняв у вiвторок з ранку. ШАПИТО.
для перевірки інформації та надання коректної консультації просимо надати Ваші персональні дані (ІПН/ № рахунку) на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.