Скарга! Oh, my Delta
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
У меня тоже была такая ошибка в mydelta! Вам надо подойти на отделение где будете забирать договор и написать заявление об ошибки.
Мне в течении месяца выплатили компенсацию на дебетную карту. :)
Мне в течении месяца выплатили компенсацию на дебетную карту. :)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Але ви лише розблокували суму. Я не мав доступу до своїх коштів. Я нічого не отримав за те що ви користувались моїми коштами продовж 8 днів. Служба пітримки надала не достовірну інформацію. Мене не було проінформовано про розблокування суми та про те що депозит не вкладений. Компенсація не надана.
Прошу надати мені компенсацію у повному обсязі(Зауважте, що кошти були надані банку під 24.5%, а не під 13% від залишку на рахунку). Я розумію що депозитна угода не була укладена через техн. помилку, але чому я маю втрачати через несправність вашої системи інтернет-банкінгу?
в описанній Вами ситуації, рекомендуємо звернутися до відділення Дельта Банку для написання відповідної заяви.
Дякуємо за звернення.