Тернопіль- Відділення не повертає доларовий депозит
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Тут много людей, которые столкнулись с этой проблемой… И тот кто внимательно читал форум, на котором всё по полочкам расписано, что надо делать и как составлять заявление… Эти люди как правило, уже забрали свои вклады, и ушли с форума, читайте их темы… я и сам подсказываю людям, но только не тем, которые ленятся читать, и ждут готовенького… Пока не заберу свой вклад окончательно, сумма не маленькая, буду ПОДсказывать, а не ложить в рот, разжовывать, и глотать… Начинай читать посты с 26 февраля, и будет тебе счастье…
- +
- 0
- Любовь Кравчук
- 15 березня 2014, 21:11
- #
Добре… відправляю вам на пошту
Шановна Любовь Кравчук,
ми отримали Ваші данні. Інформація зафіксована і передана до відповідального підрозділу Банку. По факту вирішення питання Вас проінформуємо додатково.
Дякуємо за оперативність.
ми отримали Ваші данні. Інформація зафіксована і передана до відповідального підрозділу Банку. По факту вирішення питання Вас проінформуємо додатково.
Дякуємо за оперативність.
- +
- 0
- Любовь Кравчук
- 19 березня 2014, 9:48
- #
Дякую, але ніхто і нічого додатково не інформує, в банку говорять — нема валюти і все (тернопіль )..таке враження що тепер і не забрати просто так свої гроші. звонила на гарячу лінію — обіцяли розібратися… але схоже це лише відмазка.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
для оперативного урегулювання ситуації, що склалася, прохання відправити Ваші контактні дані (ПІБ / ІПН / № рахунку) на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua.
Це дозволить нам прискорити вирішення Вашого питання.
Дякуємо за звернення.