Обслуговування поточного рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Зіштовхнувся із дивною ситуацією. 3 березня в мене по договору закінчився термін дії валютного депозиту і кошти були переслані на поточний рахунок. Як відомо, відповідно до указу Яценюка, в день можна знімати не більше 1,5 тис. доларів, тому я на протязі 3-х днів приходив у відділення, котре найблище до мого дому (депозит був відкритий у центральному відділені міста) і знімав там кошти. На третій день касир позвала адміністратора, переговорила із ним, а потім заявила, що мені більше не будуть видавати гроші у даному відділенні так як я не відкривав депозит у ньому.
І ось тут виникає питання, яке відношення має депозит, що вже завершений, до поточного рахунку, котрий повинен обслуговуватись в усіх відділеннях без обмежень і чому два дні обслуговування проводили, а на третій відмовили?
До цього часу співпрацював із вашим банком приблизно 1,5 роки і нарікань не було.
з метою покращення якості обслуговування наших Клієнтів просимо надати Ваші персональні дані (ІПН/ № рахунку), а також адресу відділення, про яке йде мова у Вашому повідомленні, на електронну адресу Банку: info@deltabank.com.ua; consultant@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні.