Мінфін - Курси валют України

Встановити

Несанкціоноване списання коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Tetyana1 29 січня 2014, 22:14
Доброго дня! Я є клієнтом Дельта банку. 28.01.2014 року у мене несанкціоновано зняли кошти з розрахункового рахунку. Можливо у когось з клієнтів банку була схожа ситуація, повідомте будь ласка за номером – 0681090441.
Дельта Банк
Відповідь банку
29 січня 2014, 22:37
Шановна Tetyana1,
для перевірки інформації, викладеної у Вашому зверненні, прохання надіслати Ваші дані (ПІБ/ІПН/№ рахунку) на електронну адресу Банку: consultant@deltabank.com.ua або info@deltabank.com.ua.
Заздалегідь вдячні!

Коментарі - 4

+
0
zheka455
zheka455
31 січня 2014, 22:46
#
Напишіть будь-ласка на пошту zheka455@mail.ru, чи вирішили Вашу проблему, тому що також являюсь клієнтом даного банку і не хотів, щоб в мене трапилася аналогічна ситуація
+
0
Tetyana1
Tetyana1
26 травня 2014, 10:05
#
Ні, банк не вирішив ситуації
+
+1
Maryanacv
Maryanacv
1 лютого 2014, 15:56
#
Для початку краще б дізнались чому кошти таки знялись з Вашого рахунку, а не збирали групу підтримки
+
0
Tetyana1
Tetyana1
26 травня 2014, 10:05
#
Доброго дня! В таких ситуацыях, доказати вину банку дуже важко, тому эдиний варыант це доказати проблему банку в незахищеносты системи. Все зясовано було
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися