Мінфін - Курси валют України

Встановити

Помогите решить вопрос

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
lutika2008 9 січня 2014, 21:11
Голові Ради Директорів
>
> АТ «Дельта Банк» Поповій О.Ю.
>
> Шаповалова М.О.
>
>
> № дог. 001-28106-071213 від 07.12.2013
>
> Заява
> Я, Шаповалова Марія Олексіївна, звертаюсь до Вас з вимогою призупинити дію Договору №001-28106-071213 від 07.12.2013 року на суму кредиту 3483,00 грн.(Три тисячі чотириста вісімдесят три гривні 00 копійок) та нарахування відсотків в зв ’ язку з порушення зі сторони працівника Дельта Банка — Маркушева Є.М., своїх повноважень, яка на не законних підставах заключила трьохсторонній Договір за місцем мого проживання.
>
> 09 грудня 2013 року я своєчасно звернулася до найближчого відділення Дельта Банк з проханням розібратися у шахрайстві та зареєструвала заяву №1754570 про зупинення дій даного Договору, але на жаль банк не прийняв до уваги моє звернення та не зробив ніяких дій та кроків щодо зупинення шахрайства.
>
> 10 грудня 2013 року не зважаючи на мою заяву про зупинення дій даного договору Дельта Банк перераховує кошти на ФОП Журавчак не маючи на це підстав та відповідних документів.
>
> 16 грудня 2013 року я знов звернулась з заявою про відкликання суми, але знов ніяких дій та відповідей відносно моєї справи нічого не було.
>
> 24 грудня 2013 року я звернулася до компанії Вікна Україна щоб вони зі своєї сторони надали мені документи від ФОП Журавчак, що вікна я не отримувала та замовлення моє скасовано. Отримавши всі документи я знов звернулась до відділення Дельта банку та передала документи щоб прискорити в закритті даного Договору.
>
> Договір на встановлення віконних дверей з ФОП Журавчак О.О. та рахунок на оплату даних послуг я не підписувала та не маю, але банку надані всі необхідні документи для зупинення кредитного договору № дог. 001-28106-071213 від 07.12.2013, а саме:
>
> — Довідку від ФОП Журавчак, що товар я не отримувала та товар для мене не виготовлявся;
>
> — Накладну щодо повернення товару, який навіть не видавався, але сказали що це процедура для банку.
>
> На підставі вищеперерахованих дій та заяв, Я вимагаю і відступаю Банку право згідно п.6.6. та п 6.7. Кредитного договору відкликати перераховану суму 3483,00 грн.(Три тисячі чотириста вісімдесят три гривні 00 копійок) з ФОП Журавчак О.О… та за рахунок повернених коштів звільнити мене від сплати процентів та інших передбачених Договором платежів з моменту надання кредиту до моменту повного погашення кредиту на підставі зареєстрованих від мого імені заяв та на підставі наданих документів від ФОП Журавчак.
>
> Прошу прискорити завершення моєї справи та звернути увагу, що з моменту подачі моєї заяви від 06 грудня 2013 року по теперішній день не було надано ніякої відповіді. Прошу надати письмову відповідь на протязі 3-х робочих днів, при не одержанні відповіді змушена буду звернутися до НБУ щодо шахрайства.

Шаповалова М.О.
Дельта Банк
Відповідь банку
9 січня 2014, 21:17
Шановна lutika2008,
перевіряємо інформацію, викладену у Вашому повідомленні. Про результати проінформуєио додатково найближчим часом.
Дякуємо за звернення!

Коментарі - 11

+
0
lutika2008
lutika2008
9 січня 2014, 21:24
#
Я очень долго жду Ваших проверок и Ваших ответов. Вынуждена уже была заплатить первый взнос 03 января 2014 на сумму 651 грн. чтобы не получить от банка красивый ответ в 10% штраф за несвоевременную оплату кредита.
Представитель из службы безопаснеости 25 декабря 2013г. тоже проверял информацию у меня дома и зарегистрировал, что окна не установлены и не будут устанавливаться, но реакции ноль. По телефону гарячей линии операторы грубят и не дают полной информации. Все мои звонки зафиксированы и снова реакция нулевая. Я уже знакома со всеми операторами — Неля, Виктория, Анна и т.д. И все только и делают что проверяют. Можно узнать, что?
+
0
DeltaBank
DeltaBank
9 січня 2014, 21:35
#
Уважаемая lutika2008,
как сообщалось ранее, на данный момент проводится расследование по Вашему обращению. О результатах Вы будете проинформированы в рабочее время.
Также, если операторы Контакт-Центра разговоривали с Вами некорректно, с целью улучшения качества обслуживания просим сообщить детали (номер телефона, с которого Вы обращались в Контакт-Центр Банка, по возможности даты и примерное время обращений) на электронный адрес Банка: consultant@deltabank.com.ua или info@deltabank.com.ua.
Ожидаем обратной связи!
+
0
lutika2008
lutika2008
9 січня 2014, 21:45
#
25 декабря 2013г. представитель банка из службы безопасности Киевский регион — Полторак Валерий Анатольевич зафиксировал все нарушения со стороны работников банка и со стороны компании Окна Украины и ушел.
О каком расследование может идти еще дальше речь. Документы предоставлены, что товар не получен и не установлен. Деньги банк перечислил и не отреагировал на мое заявление от 09 декабря, что деньги перечислять не нужно. Я со своей стороны сделала все, чтобы Договор остановить. И с каких пор Дельта банк заключает Договора на дому у пенсионеров не рабочее время в 16:00 в выходной день (суббота). А ответ я должна ждать в рабочее время!!! Если оно у Вас всегда рабочее и носите по домам принтер и штампуете пенсионерам Договора.
+
0
DeltaBank
DeltaBank
9 січня 2014, 22:04
#
Уважаемая lutika2008,
как сообщалось ранее, Ваш вопрос находится на уточнении в ответственном подразделении Банка. О результатах Вы будете проинформированы дополнительно.
+
0
lutika2008
lutika2008
9 січня 2014, 21:47
#
№ дог. 001-28106-071213 від 07.12.2013 — это выходной день (суббота)
+
0
DeltaBank
DeltaBank
9 січня 2014, 22:05
#
Уважаемая lutika2008,
как сообщалось ранее, Ваш вопрос находится на уточнении в ответственном подразделении Банка. О результатах Вы будете проинформированы дополнительно.
+
0
lutika2008
lutika2008
9 січня 2014, 21:48
#
Когда можно получить от банка ответ касательно решения моего вопроса|?
+
0
DeltaBank
DeltaBank
9 січня 2014, 22:05
#
Уважаемая lutika2008,
как сообщалось ранее, Ваш вопрос находится на уточнении в ответственном подразделении Банка. О результатах Вы будете проинформированы дополнительно.
+
0
lutika2008
lutika2008
9 січня 2014, 22:08
#
Можно узнать в каком ответственном подразделении Банка? Неужели для решения моего вопроса нужен целый месяц? Когда и кто мне может предоставить справку, что мой Договор аннулирован?
+
0
DeltaBank
DeltaBank
9 січня 2014, 22:22
#
Уважаемая lutika2008,
ответ на Ваш запрос будет предоставлен в рабочее время.
Спасибо за обращение!
+
0
lutika2008
lutika2008
10 січня 2014, 13:52
#
Когда и кто мне может предоставить справку, что мой Договор аннулирован?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися