Karnelia22 Karnelia22
20 июля 2016, 10:27
2
Доброго дня! Я оформила пенсійне страхування в Uniqa, але при отриманні договору Ваш менеджер промовчав про приховані умови, в яких випадках я не зможу отримати послуги. Адже згідно з посадовою інструкцією Ваші менеджери повинні все розповісти детально.
Ответ страховой компании
Уника
20 июля 2016, 12:25
Доброго дня,
для того, щоб надати Вам кваліфіковану відповідь нам необхідні деталі за Вашою справою.
Прошу Вас написати лист на електрону адресу компанії quality@uniqa.ua, або звернення на сайті компанії за посиланням — https://uniqa.ua/ua/contacts/feedback/
та надати наступну інформацію:
1) де саме Ви оформили поліс, адреса відділення, можливо ім'я та прізвище менеджера
2) номер та дата Вашого полісу
3) Ваші ПІБ

З повагою,
Олена Симончук
керівник комітет з розгляду скарг

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться