Приблизно із 7 тисяч компенсували 930 грн
Марія сказала що ліки гарантовано на доставку, а щоб зрозуміти, що гарантовано 2 ліки з 6, потрібно було спитати прямо. А щоб дізнатись що гарантовано на 30 днів, а не на 90, потрібно було ще раз уточнити —
https://prnt.sc/Qm0NwcygcNTM
я не експерт, але наче гострий тромбоз не хронічне захворювання, та там не використовується слово «ремісія». Але це не завадило відіслати цей пункт як аргумент на відмову і… через пів години надіслати те ж саме повідомлення —
https://prnt.sc/99bZ9dcrGQNf
якщо оператор шось вирішив, ви з ним не згодні, й просите більш головного — забудьте, оператор буде вирішувати вашу долю у цьому питанні, або перекине на іншого оператора, котрий буде погрожувати зняти один препарат з оплати —
https://prnt.sc/b3uBSOEza9Gx
Після 3 годин переписки в мене вже почали здавати нерви. ПІБ є в документах, але потрібно було спитати через 4 години у мене —
https://prnt.sc/I23hBgojJyoq
Один оператор казав одне, інший — інше, погрожували передивитись рішення й одні таблетки прибрати за 480 грн —
https://prnt.sc/yZUl-_1beNr7
Після 6 годин каторги(переписки), іншого оператора(котрий погрожував), дуже почало хвилювати хто саме з ним спілкується —
https://prnt.sc/44vcogrZPSet
Їх не хвилюють мої питання, відповіді на котрі я не можу отримати шосту годину, їм ну дуууже цікаво дізнатись хто з ними спілкується
Далі повний ігнор. Питання не вирішено після 6 годин переписки
Якщо користуєтесь цією страховою, не задавайте багато питань, а то почнуть погрожувати зняти якісь ліки, і «з барсього плеча» дадуть все ж таки якісь таблетки по страховці, аспірінку, наприклад.
Прекрасний сервіс страхування, як і більшість врачей, після котрих від маленької тріщини у нозі все переросло у гострий тромбоз, капельниці та переписки з цими «операторами» з-за
Всім здоров'я!