Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Уника

Отделения Уника: Киев, переул. Рыльский, 3, оф.16

Назад

Киев, переул. Рыльский, 3, оф.16

в другое время по договоренности по телефону +38 (067) 441-61-08

переул. Рыльский, 3, оф.16

+38 044 279-74-07

+38 067 408-00-54

Пн-Пт: 10:00-16:00, Сб-Вс: выходной

Отзывы об отделении — 30

Отзывы об отделении — 30

1/5
Cezari2024-03-25 02:06:39
Маю вже практично 20 річний досвід співпраці зі страховими в сфері медичного страхування. Був клієнтом практично усіх компаній які роблять ці послуги, так от Уніка мабудь найгірша зі всіх! Раніше в них була проблема з дозвонами на запис до лікаря та часом замовлення препаратів (добу чекати мінимум). У 24р. з цим проблем не було, я вже навіть зрадів, в чому підступ? Але в них тепер нова тактіка, по мінімуму сократити кількість припаратів що виписують, краще в двоє: вітаміни, сольові раствори для носу, антівірусні препарати це прям стабільно, але вони пійшли далі, наприклад якщо вам прописують пшикалку для горла та смокталки — «ні дамо тольки щось одне», навіть якщо там різні діючи речовини 😀. І це не кінець, якщо ви захворіли, і тут раптово у вас трапляється погіршення стану і вам терміново потрібно оргінізувати приїом до врача, то записують на через 3 дня, бо ти вже був у клініці і в тій самій клініці немає цого врача раніше чем через 3 дні, а в іншу клініку йм мабудь «фен-шуй» не дозволяє (тут питання зовсім не зрозуміле, у мене є перелік клінік, яка різниця в якій кліниці буду якщо вона в одної категорії?)! На питанея, а якщо я помру за ці три дня, отримую ціничну відповідь: «якщо вам так погано визивайте швидку допомогу»! І це Європейська компанія!? Сказати що вона найдешевша, то ні, в чому ж причина такого відношення не зрозуміло. Нікому не рекомендую цю недострахову. Тільки ми зможемо їх навчити працювати та поважати своїх клієнтів голосуючи гривнею!
Уника
25 марта 2024, 9:19
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
MariLM2024-03-05 08:21:57
Треба завжди дзвонити і нагадувати про гарантію по запису до лікаря, яку вони ще обіцяли прогарантувати за день. Ліки на отримання, або плутають, або типу взагалі половину не видають, хоча гарантація повна. Потрібно знову ж таки самому телефонувати і вияснювати де половина ліків, по висновку лікаря, прогарантовані медичним асистентом. Одним словом не страхова, а утопія😡
Уника
5 марта 2024, 9:31
Вітаємо! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією. Для детальної перевірки інформації, надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
Kate54922024-01-23 17:51:13
Не рекоменду, люди не витрачайте свої грощі на цихшахраїв
1. Тупо завжди відмовляють в лікуванні в аналізах
2. На додаткові запитання відповісти не можоть
3. Відділ по работі зі скаргами не відповідає на листи
4. При діагнозі під питанням тупо все відмовляють коли ставять діагноз можливо щось вам покриють по лікуванню, на свій погляд що покривати що ні
Можливо колись це і була хороша страхова но зараз жах просто жах!!!
Окрім медицина маю договір по страхуванню життя всі договори будуть розторгнані
Уника
24 января 2024, 9:29
Вітаємо! Для детальної перевірки інформації, надішіліть, будь ласка, Ваш номер полісу та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
Juli6662024-01-03 09:38:16
Маю страховку, яку оформила в додатку Приват. 30.11.2023 стався прикрий випадок внаслідок якого я отримала травму хребта. В той же день зробили знімки та пройшли консультацію лікаря травматолога. Ввечері цього ж дня подаю документи — висновок лікаря, рентген, довідку. Тиша. Справа DNHEPPI-19370ED навіть не розглядається. Я вже 5 разів дзвонила на гарячу лінію, уточнювала чи потрібно ще документи? коли буде розглядати страхова мій випадок? Весь час відмовки-чекайте! Уточнила чи підпадає мій випадок під страховий-так! Пункт 7.1 Ризик Б та Г. Максимально недобросовістна компанія! Читаючи відгуки інших, розумію, що десь ще через місяць отримаю відмову, спираючись на якийсь тіньовий додаток до договору(який клієнту не покажуть при підписані). Неприємний осад. Не Рекомендую!
Уника
3 января 2024, 11:25
Вітаємо! Ми в УНІКА шкодуємо, що у Вас виникли проблеми. Надішліть нам, будь ласка, Ваше ПІБ, індивідуальний податковий номер та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
Kate54922023-11-23 17:47:10
Унику не вкоем случаи не рекомендую, вы просто выкинете деньги на ветер, вам не чем не помогут и будут ссылатся на не понятные правела которые не предусмотрены договором. У них правела перестраиваются конкретно под вас в не хорошо смысле, сделают все что бы не выполнять договор страхования (ДМС). У вас будет электронное направление на диагностику, они напишут что нужно печатной форме с печатью врача, вы возмете такое направление они напишут нужен диагноз. Задумайтесь диагноз во время диагностики, когда у поциента есть только симптомы и доктор пытается выяснить, что с вами и как вас лечит.
После споров в продолжении 2 суток, вам напишет менеджер либо диагноз либо досведанье с фразой это ваш выбор. В конце концов вы психанете и пойдете проходить диагностику за свои деньги, при том что вы оплатили не маленькую сумму за полис. Тысячу раз подумайте прежде чем с ними связываться, шарашкина контора
Поправлю здоровье и буду идти к юристам и в суд…
Уника
24 ноября 2023, 10:00
Вітаємо, пані Катерино! Фахівці медичного асистансу приймають рішення по гарантії, або відмові у гарантуванні послуг/медикаментів керуючись програмою страхування, договором, списком виключень та безпосередньо встановленим діагнозом. На жаль, у документі, який Ви надіслали, відсутній діагноз. Нам шкода, що у Вас виникли складнощі, але ми керуємось виключно умовами Вашого договору. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
5/5
VD123152023-11-23 16:41:44
виплату отримав за 3 дні після заявленого збитку, 20.11.2023 трапився страховий випадок я перетелефонував у кол центр, для реєстрації, мене згідно Договору скерували на СТО, через 3 години мене набрали з СТО, що чекають на мене, я зразу і поїхав до них. 22.11.2023 мені написав мій менеджер Анна С., що справу 14733080626 вже погодили до виплати, хочу подякувати ще і Віталію М.за оперативність отримання рахунку з СТО та його погодження, Дану компанію буду радити всім.
1/5
626297482023-10-31 16:00:55
Спочатку не можуть організувати ліки, пропонують купити самостійно, а потім відмовляються компенсувати.
Уника
31 октября 2023, 16:04
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Ми хочемо допомогти розібратися у цій ситуації. Тому, якщо у Вас є можливість, надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми якомога швидше надамо Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
SLB2023-10-02 17:06:45
ЛЮДМИЛА Через ПриватБанк в 2023 році я оформила страховку здоров'я на випадок хвороби в страховій компанії УНІКА. На жаль зі мною сталася прикра історія зі здоровям.30.09.2023 У визначений термін я подала всі документи, які засвідчували про те що я хворіла. Через 1 день отримала відповідь — ВІДМОВА. Зателефонувала до компанії УНІКА за зор*ясненнями. І тут мені в 2 голоси, працівниці пояснили, що діє часовий термін франшизи… на запитання: де це прописано? почула що потрібно бути екстрасенсом щоб прочитати між рядків та додумати що та УНІКА мала на увазі… Просто ЖАХ а не компанія. НЕ РАДЖУ нікому з ними працювати, це обдурювання людей!!! На моє запитання щодо пояснення в договорі про дію франшизи, дівчина відповіла, що це не вони складають ці документи, а юристи. Люди звертаються до них зі своїми бідами, а вони просто заробляють гроші на нас.
Уника
2 октября 2023, 20:21
Вітаємо, пані Людмило! Нам справді дуже шкода, що у Вас виникли проблеми. Ми хочемо допомогти розібратися у цій ситуації. Надішліть нам, будь ласка, номер Вашого страхового договору або ж Ваші контактні дані на quality@uniqa.ua. Ми переглянемо інформацію та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
Predator812023-07-26 20:13:26
Якщо маєте бажання просто віддати комусь гроші — вам сюди. Маю мед страховку. Якщо у Вас нежить — краплі від них не погодять, біль в нозі — ренген не погодять, лікар призначив дослідження та аналізи — прогарантують повторний візит. Сподіваюсь якщо буде потреба купити йод — прогарантують. Плачу за страхування 12000 і плачу')))
Уника
27 июля 2023, 9:19
Вітаємо! Приносимо Вам вибачення від імені компанії УНІКА за принесені незручності. Для детальної перевірки інформації надайте, будь ласка, номер Вашої страхової справи на наш e-mail: quality@uniqa.ua, щоб ми могли детально розібратися в ситуації, що склалася. З повагою, Відділ контролю якості СК УНІКА Україна.
3/5
JenyDar2023-05-05 16:45:13
Не рекомендую зв'язуватись з цією компанією.
Коли пропонували підписати договір накопичувального страхування життя на 7 років — дуже класно все розмалювали, та обіцяли інформувати про дохід та платежі. По факту, вже тридцять місяців сплачую два договора: смс про черговий платіж надсилають навіть не через раз, інформації про дохід — ніякої. Телефонувала в асистенту — спочатку вішали лапшу, що ще не доробили систему інформування, чекайте, потім сказали, в травні написати заяву та попросити інформацію про дохід. Написала заяву — отримала виписку лише про свої платежі, та ось таку інформацію: Дозвольте нагадати, що договір накопичувального стахування життя — це фінансовий інструмент, згідно якого застрахована особа, в першу чергу, знаходиться під страховим захистом на випадок непередбачуваних обставин, а також має можливість отримати страхову виплату по дожиттю. Страхова сума розраховується, виходячи з персональних даних застрахованої особи, і прописується в договорі. В розрахунок страхової суми враховано гарантований інвестиційний дохід (4%). Додатковий інвестиційний дохід (ДІД) нараховується щорічно за результатами фінансової діяльності компанії на частину платежів, що відраховуються в накопичення. Оскільки перші три роки дії договору більша частина внесених платежів відраховується в резерви на випадок непередбачуваних обставин, а менша — в накопичення, сума ДІД незначна.
На моє прохання надати інформацію так скільки ж все ж таки за 30 місяців накопичилося — мені взагалі нічого не відповіли.
Телефонувала в колл — центр. Відповідь — інформацію про дохід, який буде незначним, ви отримаєте коли договору буде три роки, не раніше.

Дуже шкодую, що зв'язалася з цією компанією, бо гроші пролежали мертвим грузом три роки. З урахуванням інфляції, краще б я використала банківський депозит, або сплачувала іншій страховій, які нараховують дохід з першого року.
Уника
7 июня 2023, 10:04
Вітаємо! Уточніть, будь ласка, номер Вашого страхового договору для перевірки викладеної інформації у відгуку та можливості перегляду рішення за Вашою справою. E-mail: quality@uniqa.ua.
З повагою, CК УНІКА