Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о компании — 289

1/5
Sfutujma402024-04-15 20:47:07
Вже 2 місяці не можемо отримати хоч якусь інформацію про стан нашої справи, дзвонили напевно 3-4 рази, залишали заявки, казали передзвонять, передзвонили 1 раз і кажуть, що не бачуть заяви, дзвонимо далі і ніхто не передзвонює
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
1/5
matveevich2024-04-03 20:48:49
Це дно!
Справа 04235/20/2024/46

При виторможувані на ожиледеці розгарнуло машину з висуванням передньої частини кузова на ліву смугу, на якої нікого не було. Через десять секунд автівка їдучая по лівій смузі не змогла зупинитися і вдарила машину в ліве крило. З учасником в дтп оформили європротокол, в якому обирається тільки малюнок з фактичним розташуванням машин.

Коли завітав до цієї адреси Світлана Галагуз повідомила мені про мою винуватість в ДТП, без зайвих питань. Ціна цієї вини 2500 грн. (франшиза) якою не було б в випадку відсутності вінуватості. На мої оскарження вона відповіла «ви самі обирали хто вінуватий в європротоколі».

Після двох тижнів очікування та експертизи з експертом від ТАС на станціїї тех обслуговування, Світлана Галагуз скидує повідомлення у вайбер з нарахованою сумою в 27700 + якісь копійки, моя помилка була в тому що вчасно не зробив скріншот. Таку ж саму суму мені озвучив експерт, якого я попрохав повідомити мені про суму розрахунку при першій можливості. Для того щоб почати робити автівку заздалегідь за свої кошти. З часом повідомлення в вайбері змінилося на 25.263 грн, а також Світлана Галагуз знову вираховує франшизу з цієї суми)).

Окрім всього вище описаного, на мої дотепні запереченя в культурному форматі. Світлана Галагуз почала перебивати мене і декілька разів к ряду питати «що вам від мене треба?» на що я кинув слухавку. І це все при тому, що сама «компанія» нарахувала мені 15.934 грн із загальної суми з якої двічі вираховували ФРАНШИЗУ. Також це був не перший і не другий раз в розмові в якої Світлана Галагуз вела себе недотепно, не давала можливості ставити питання та всячи висловлювала свої ГОРДІСТЬ перебивая в розмові.

Запчастини купував за свої кошти, весь ремонт робив також за свої, загальна сума ремонту 20.000 грн, частин на 12.000. А висновок робіть самі…
Страховая группа «ТАС»
5 апреля 2024, 9:46
Добрий день!
Відповідно до умов договору ви застраховані за договором добровільного комплексного страхування транспортних засобів «Повний автозахист», програма «Легке КАСКО», Опція 1+2 — передбачає страхування за страховими ризиками «ДТП з вини» та «ДТП без вини» («Пряме врегулювання»).
Відповідно до п. 7.3 Договору: «негайно повідомити та викликати на місце події підрозділ поліції. У випадках, передбачених чинним законодавством та цим Договором, Страхувальник (Водій ТЗ) може скористатися
правом не викликати представників поліції на місце події, а належним чином оформити Повідомлення про ДТП («Європротокол»). Європротокол може складатись при ДТП за участі двох учасників, кожен з яких має чинний поліс ОСЦПВ, за умови відсутності травмованих (загиблих) людей, а також за згоди водіїв цих транспортних засобів щодо обставин скоєння ДТП…».
Ви скористались даним правом та оформили Європроткол. Вивчивши обставини, вказані в заяві про настання події та надану схему ДТП в Європротоколі, встановлено, що Вами були порушені п.12.1 та 12.3 ПДР України.
Саме тому, відповідно до п. 20.3 договору було вирахувано франшизу в розмірі 2500 грн.
Відповідно до п. 20.10.1.3.1., розмір матеріального збитку при пошкоджені визначається згідно з калькуляцією вартості відновлювального ремонту, що складена Страховиком із застосуванням відповідним чином сертифікованого в Україні програмного забезпечення. На підставі огляду експерта страховик прорахував суму збитку, в розмірі 25 263,98 грн.
Відповідно до п. 20.10.1.5 Договору, якщо відшкодування витрат на проведення відновлювального ремонту ТЗ (з урахуванням зносу на умовах п. 20.10.1.3.3) здійснюється безпосередньо на рахунок страхувальника/вигодонабувача, то виплата страхового відшкодування здійснюється двома частинами: перша частина – у розмірі 70% попередньо розрахованої суми страхового відшкодування, друга частина – у розмірі різниці між фактичною вартістю відновлювального ремонту застрахованого транспортного засобу (ЗТЗ) та першою (вже виплаченою) частиною страхового відшкодування, але в будь-якому випадку не більше 30% попередньо розрахованої суми страхового відшкодування – виключно після надання документів, що підтверджують факт проведеного та оплаченого відновлювального ремонту ЗТЗ, а саме акту виконаних робіт та фіскального чеку та/або платіжного доручення та/або квитанції та/або іншого фінансового документу, що підтверджує факт оплати, які оформлені відповідно до чинного законодавства України.
В наданій заяві на виплату страхового відшкодування вами вказано особистий розрахунковий рахунок.
13.03.2024 року вам було виплачено першу частину страхового відшкодування, а саме: (25263,98 грн. – 2500 грн. (франшиза) )*70% = 15 934 79 грн.
04.04.24 ви були в офісі та подали заяву на доплату другої частини. На зараз від вас чекаємо фіскальний чек та/або платіжне доручення та/або квитанції та/або інші фінансові документи, що підтверджує факт оплати по наданому вами акту виконаних робіт.
З повагою, СГ «ТАС»
1/5
Вариант2024-03-19 22:51:43
Поганий сервіс, затягування оцінки збитків, мізерні виплати. В цілому враження суцільної некомпетентності працівників.
Страховая группа «ТАС»
20 марта 2024, 10:00
Добрий день.
Аби ми мали можливість розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій, повідомте, будь ласка, номер договору страхування та/або страхової справи чи інші дані, за якими ми можемо ідентифікувати вас як отримувача страхового відшкодування.
З повагою. СГ «ТАС»
5/5
Gugna2024-03-18 12:04:14
Чудова страхова! Двічі в мене був страховий випадок і кожного разу виплаата страхової суми надходить досить швидко! Ніяких проблем з компенсацією чи документами не мав.
Страховая группа «ТАС»
18 марта 2024, 12:12
Добрий день!
Дякуємо за відгук та високу оцінку нашої роботи.
Раді бути корисним для вас!
З повагою, СГ «ТАС»
5/5
Aleksandr99992024-02-28 19:10:28
Рекомендую!!!
Олександра та його команду!!!
Стався страховий випадок, прокурсували без посередньо коли сталася подія.Провели по всім наступним крокам(не я їм телефонував а мені наперед щоб я не забув)оцінили, озвучили вартість виплати, я пояснив що трішки не вписуюся, перерахували та без всяких «але» узгодили вартість збитків яка повністю перекрила пошкодження по моїй автівці!!!

Водії будьте обережні та обачні,5 секунд може зробити ваш наступний місячний настрій це в кращому випадку!!!

5 років страхування!!!
Страховая группа «ТАС»
29 февраля 2024, 9:16
Добрий день!
Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку нашої роботи.
Раді бути корисними для вас!
З повагою СГ «ТАС»
5/5
Garik3562024-02-16 14:21:55
Дуже подобається реферальна програма від страхової. Дуже приємно отримувати хоч і не дуже великий, але все ж такі дохід.
Страховая группа «ТАС»
16 февраля 2024, 14:38
Добрий день!
Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку!
З повагою, СГ «ТАС»
1/5
Serhiy222024-02-11 21:20:30
Якщо б можна було поставити мінус зірки, я б поставив.
Розповідаю про свій випадок та хочу попередити всіх, кто не дай бог потрапить в аварію з вини клієнта цієї страхової. Якщо таке сталось — ОДРАЗУ звертайтесь до юристів.
Я потрапив у ДТП влітку 2022 року. Звернувся до страхової винуватця у ДТП, та одразу попросив вирішити питання як можна швидше, бо я військовиї та використовую власне авто у службових справах. Та одразу почались качелі- страхова на огляд авто не прибула, попросили мене зробити фото та надіслати їм. Я так і зробив — фото робились на СТО (якщо його можна так назвати у нашому місці, у присутності спеціалістів СТО). Страхова мені запропонувала у якості компенсації 30000 тим грн. Однак я на той час тільки на частину запчастин віддав більше (дві фари, капот, крило, бампер). Крім того, в результаті ДТП були поведені лонжерони, постраждав генератор та компресор кондиціонера потрібно було замінити передній бампер та 3 радіатори (охолодження, кондиционера, та інтереркулера). Тому я не погодився на їх пропозицію. Через деякий час вони запропонували мені 40000 компенсації, в той час як СТО оцінили вартість ремонту близько 100 тис грн. Тому я звернувся до незалежного експерта, якому я заплатив сам. Він нарахував сумму ремонту близко 100 тис, як і вказали на СТО. Зазначений документ я надіслав у страхову компанію. Через деякий час мені зателефонували зі страхової і запропонували виплатити сумму на 10 тис грн менше, ніж вказано у висновку експерта, або виплатити всю сумму на через місяць. Так я реальна сума ремонту виходила близько 140 тис грн (на вказаному СТО роблять не всі види робіт, систему кондиционера з трубками, компрессором і радіатором я ремонтував в гаражах), я відмовився від їх пропозиції та чекав всю суму. Однак виплатили компенсацію мені у страховій майже на 9000 грн менше, ніж в підписаній нами угоді. Виплату отримав наприкінці 2022 року. Практично весь 2023 рік я намагався зателефонувати представнику страховій та дізнатися, чому отримав суму менше ніж вказано в угоді (нагадую, що я військовий та не завжди є можливість телефонувати). Перебуваючи у місті, я звернувся до представництва ТАСС, які дали мені номер іншого представника. Після розмови з ним (як це відбувалось та як довго я намагався все дізнатися це окрема історія) мені запропонували надіслати їм фото відроментованого автомобілю (це я зробити можу) та надати документи з СТО про сплату та акти виконаних робіт та інше. Останне я зробити не можу поперше тому, що зараз перебуваю не місті. Або мені написати рапорт командуванню прошу надати мені можливість виїхати в приватних справах на СТО на вимогу страховій😄. Крім того, як я зазначав, в нашому невеликому місті я робив машину ще в гаражах, де ви як самі розумієте не дають довідок та чеків. На моє питання чому вони погодились на сумму незалежного експерта, підписали зі мною угоду, однак її не виконують, мені не відповіли.
Після розмови з юристом (нагадую, у випадку з вказаною компанією це роботи ОБОВ'ЯЗКОВЕ, інакше буде гірше) він зазначив, що у вирадку, коли представники страхової не з'являються на огляд пошкодженого транспортного засобу, а власник звертається до незалежного експерта (як було в моєму випадку) то витрати експерта (це близько 5000) можна покласти на страхову.
Таким чином, якщо я б одразу звернувся до юриста, то проблем було б менше і сумму я би отримав. Тому раджу не намагатися вирішувати питання з вказаною тоазовою самостійно, бо вас надурять.
P. S. Нещодавно до мене звернувся знайомий знайомих, який також потрапив у ДТП з вини клієета ТАСС і який має такі ж самі проблеми. Я йому порадив не чекати та одразу звертатися до адвоката — так буде дешевше.
Страховая группа «ТАС»
12 февраля 2024, 9:19
Добрий день.
Аби ми мали можливість розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій, повідомте, будь ласка, номер поліса винуватця ДТП та/або страхової справи чи інші дані, за якими ми можемо ідентифікувати вас як отримувача страхового відшкодування.
З повагою. СГ «ТАС»
1/5
VarvaraAvot2024-02-07 10:56:15
Не раджу страхову ТАС для фізичних осіб, які заключають договір самостійно. В договорі є можливість консултації тільки 4ри рази з вузькими спеціалістами, при тому, що за контрактом страхова суму на рік 100000грн, але я не маю можливості відвідати певного лікаря, коли в мене є проблема зі здоровʼям, тобто сенсу взагалі цього страхування не має. Також коли я оформлювала договір мені сказали, що якщо на консультацію направить сімейний лікар, то це буде вважати продовженням лікування і в такому випадку консультація вузького спеціаліста буде безкоштовною. Коли я заключила договір та сплатила річний внесок, медичний координатор сказала що це неможливо і я сама маю сплачувати консультації вузьких спеціалістів навіть якщо це продовження лікування від сімейного лікаря. Тобто по факту мене обманули на еатпі підписання договіру. Шукайте інше страхування і не звертайтесь до ТАС, вони обманюють людей.
Страховая группа «ТАС»
7 февраля 2024, 11:01
Добрий день.
Аби ми мали можливість розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій, повідомте, будь ласка, номер свого договору страхування або інші дані, за якими можна ідентифікувати вас як застраховану особу.
З повагою. СГ «ТАС»
1/5
Emailofkonsta342024-02-04 18:21:12
Виявилось, що не тільки до мене Тас так поставилось. наявність у контракті пункту, обов'язкового інформування про візит, хоча Тас не має договору з медицинським закладом, не домовляється про зустріч — є причиною відмови. Це мій випадок. Є досвід медичного страхування з іншими страховими і можу тепер сказати — тільки не ТАС. Кого кинули, скаже про це десятку людей.
Страховая группа «ТАС»
5 февраля 2024, 9:20
Добрий день.
Повідомте, будь ласка, номер договору страхування або інші дані, за якими ми б могли ідентифікувати вас як застраховану особу. Це дозволить нам розібратися в ситуації та надати відповідь по суті висловлених претензій. З повагою, СГ «ТАС»
5/5
AlexanderBat2024-02-02 12:07:58
Залишився дуже задоволений роботою компанії, звернення було стосовно виплати по дтп. Все дуже зручно, зрозуміло та швидко. Персонал знає свою работу та намагається прискорити процесс надавши професійну консультацію. Моєю справою займався Сергій, дякую вам за професійність. Рекомендую цю філию за адресою Буніна 8 для співпраці
Страховая группа «ТАС»
2 февраля 2024, 12:24
Добрий день!
Дякуємо за відгук, теплі слова та високу оцінку!
Раді бути корисними для вас!
З повагою, СГ «ТАС»