DENVERS DENVERS
2 сентября 2015, 15:03
без оценки
Жах!!! 4 дня не можу отримати інформацію про статус моєї справи. 31.07.15 страхова компанія отримала останній документ від мене — заява на виплату. У мене є на руках повідомлення про вручення. Прийняв документи співробітник на прізвище Родюк. У контакт центрі кажуть, що документів немає. Справою займається Ткаченко Людмила. У контакт центрі 27.08.15 спілкувався з Михайлошиним Олександром і він обіцяв мені передзвонити в той же день. Але ні в четвер, ні в п'ятницю дзвінка я так і не дочекався. У п'ятницю знову передзвонив. Олександра не було на місці і дівчина обіцяла йому передати інформацію. Знову минуло два дні, дзвінка немає. Хіба після цього вас можна назвати клієнтоорієнтованою компанією? Скільки мені ще чекати від Вас інформацію ??? Коли Ви перерахуєте страхове відшкодування?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться