Купляв автомобіль в кредит, відповідно підписав з АТ СК«Arx» договір Каско Класік від 28.05.2020. 05.12.2020 в мене відбувся страховий випадок. Про який я відповідним чином повідомив. Згідно договору страховик мав 7 робочих днів для складання акту і 5 днів для повідомлення результату, якщо відмова. На сьомий день я звернувся до страховика, на що отримав відповідь, що рішення по справі ще немає. На одинадцятий день я звернувся на гарячу лінію, отримав аналогічну відповідь рішення по справі ще немає, додаткової інформації нема, відповідно я залишив звернення про порушення умов договору страховиком. Після обіду мені перетелефонували, і повідомили, що відмовляють у страховій виплаті, на що я мав протилежну думку, відповідно заявив про бажання розірвати договір. Відмову по пошті страховиком було відправлено 31.12.2020, про що свідчить відповідний відтиск Укрпошти. Відповідь по скарзі від 24.12.2020 дана 01.02.2021, про що свідчить відтиск Укрпошти, і що є 36 днем, хоча законом передбачено 30 днів, заява на розірвання договору згідно п.30.2 від 23.12.2021, згідно договору, заява є достатньою для розірвання і передбачає, що через 5 днів, договір автоматично розірваний, 29.01.2021 отримав лист де страховик повідомляє, що звернувся в банк, як вигодонабувача, хоча мною при поданні заяви була додана довідко про відсутність заборгованості, згідно якої банк автоматично перестає бути вигодонабувачем. А 02.02.2021 я отримав розрахунковий лист, де розрахунок проводився від 29.01.2021 з порушенням умов договору і законодавства. По заяві з проханням надати копії документів по страховій справі, для перевірки достовірності даних від 05.01.2021 офіційну відповідь ще до тепер не отримав, отримав інформування на емейл, про відмову в зв'язку з тим, що це не передбачено договором. Тому в мене склалося враження, що маю справу з «Шарашкіною конторою». На даний момент готую лист претензію і відповідні скарги в контролюючі органи з відповідними доказами.