Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Arx

Отделения Arx: Хмельницкий, ул. Степана Бандеры, 1/1, БЦ Парус, офис 203

Назад

Хмельницкий, ул. Степана Бандеры, 1/1, БЦ Парус, офис 203

ул. Степана Бандеры, 1/1, БЦ Парус, офис 203

+38 098 644-74-00

+38 098 262-99-09

-

Отзывы об отделении — 6

Отзывы об отделении — 6

1/5
Vitalii1811852023-07-10 15:14:34
Доброй день. Теперь і я пропав в кобалу шкода що не прочитав відгуки про цю страховку компанію раніше не стримувався і не витрачав кошти на вітер. Яких і так не багато у ВПО. Компанія ARX затопило житло в Херсоні яке було застраховано ( страховку без огляду). Оформив заяву зібрав всі документи переслав всі документи фото. На що мені відповіли відмовою що начебто я сам повинен був дотримуватись усіх мір щоб мою квартиру не затопило що трубу стічної каналізації прорив був у мене в квартирі хоча я так зрозумів акт ні хто не читав і не вникав у фото. Написали що за плісняву ми не відшкодовуєм, а то що штукатурку до цегли відпала то ні чого. То що меблі, обої постродало то теж в страховий випадок не іде. Хоча в договорі є пункт під впливом води третіх осіб.

Ось і думайте викидати вам кошти Чи ні бо страховий поліс вам напевно не получити
Arx
11 июля 2023, 15:06
Вітаємо! Ми детально вивчили всі матеріали справи, в тому числі акт та фото. Результати перевірки показали, що згідно з Актом про затоплення причиною події є зношеність трубопроводу, відповідно до п.11.5.4. Договору, страховими випадками не визнаються події, що сталися внаслідок зносу, корозії чи гниття, а також регулярного та постійно діючого впливу газів, енергії, вологи, пари, кислот, хімічних елементів, різного типу осаду чи інших шкідливих речовин, вібрації, шуму. За ризиком «Дія води» також не підлягають відшкодуванню збитки внаслідок підвищеної вологості усередині помешкання (цвіль, грибок тощо). Дії води — аварій водопровідних, каналізаційних, опалювальних, протипожежних (спринклерних) систем або інших гідравлічних систем, проникнення води або інших рідин із сусідніх помешкань (які не належать Страхувальнику), раптових (не викликаних необхідністю їхнього вмикання) спрацьовування протипожежних (спринклерних) систем. Тобто аварії комунікацій в будинку, стояк каналізації (в Акті) є каналізаційною системою аварії якої покриваються, але в нашому випадку згідно з Актом причина аварії – зношений стояк (виключення 11.5.4). Якщо Ви не погоджуєтесь із рішенням компанії, Ви маєте право звернутися до уповноваженої особи в АТ «СК «АРКС» для розгляду: помічник заступника Голови Правління – Ковальчук Лілія Євгенівна, шляхом письмового звернення за адресою: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, АТ СК «АРКС». З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
1/5
3litry2023-02-26 09:59:21
Тут оформлялось КАСКО коли я купляв автомобіль в кредит. Після виплати кредиту на наступний рік вирішив обрати також її.

І нажаль страховка знадобилась через невелику ДТП наприкінці січня. Відразу подзвонив на гарячу лінію, домовились про візит на СТО.

Не можу не відмітити одну дрібницю. Автоділер під загальною назвою має декілька салонів і СТО при них, в тому числі є окремий автосалон для мого бренда. Коли я отримав СМС с пропозицією відвідати СТО там була лише назва ділера, але не вказана адреса чи назва автосалону. 30 січня я приїхав до автосалону свого бренда, вже після огляду і калькуляції з‘ясувалось що треба їхати на іншу СТО в інший день бо і часу не було і вимкнення світла не давали можливість зробити це відразу.

Довелось приїхати ще раз вже 2 лютого. Автомобіль був ще раз оглянутий, рахунок для страхової підготовлений і я став чекати СМС від страхової про оплату.

Але час йшов, а відповіді не було. 9 лютого приїхавши в місто по справах випадково знайшов офіс компанії де вирішив дізнатись про стан справ. Попередньо перед цим дзвонив в страхову і мені сказали що ще не отримали рахунок від СТО. В офісі сказали що рахунок отримали і справа на стадії погодження. Заспокоєний продовжував чекати на результат. Але відповіді все не було. Минулими вихідними ползвонив до страхової, а по телефону мені знов розповідають байку що не отримали рахунок. До слова під час дзвінка усно мені сказали що через порушення при оформленні заявки мені скоріш за все буде відмовлено. Вчора знов з’їздив на те друге СТО що має договір зі страховою, запитав в них копію рахунку для себе — мені його відразу розпечатали, тож рахунок готовий. До слова він такий самий як рахунок з першого СТО. Варіант що СТО чомусь його не надсилає до страхової вважаю казкою.

Тож виникають два питання:
— чому страхова мені бреше по телефону про те що неотримала рахунок від СТО?
— чому страхова досі не ухвалила рішення по справі, тим більш якщо ви і без рахунку вирішили робити відмову?
5/5
dana42021-12-25 16:59:44
Оформляла страховку через Приватбанк. При настанні страхового випадку протягом двох днів здійснили виплату. Дуже вдячна, рекомендую страхову компанію ARX!
Arx
28 декабря 2021, 9:14
Вітаємо! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені сервісом обслуговування нашої компанії! Вдячні за рекомендації! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
3/5
ifdmikola2016-07-28 15:13:38
В 2016 году продолжения колебания курса продолжались. Ко мне дошли слухи что в Вашей компании выросло количество жалоб на навязывание дополнительных услуг (медстрахование, страхование жилья). А еще я столкнулся с тем что на мой старенький но дорогой авто отказали в Каско. Вот такая се ля ви в моем опыте с Вами.
2/5
atoman9992016-06-23 10:36:39
Столкнулся я с АХА. Страховка каско и спокойный жду их решения… Но не тут то было!
Суть такова, мелочь то выплачивают, вот серьезные (ну более серьезные) они загоняют в тотал и манипулируя ценами зарабатывают на этом. Зарабатывает не АХА, она только теряет клиентов (считаю так, а может и не прав.)
Если деталь стоит на рынке 1700 то у них 6000. Этим самим они загоняют машину в тотал. Выплачивают минимум и еще и на машину у них есть покупатель. Машину делают по нормальным ценам — вот вам и заработок… А пострадавший остается с… ну понятно.
В общем АХА это лохотрон. Сожалею, но это так.
2/5
GrlZ122016-04-26 11:51:00
Большой минус на сегодня — затягиваются сроки по выплатам страховок по кредитным авто.

Страховая пишет обязательный запрос на банк — куда деньги перечислить по убытку — а те могут отвечать до 3 недель

и вродь сотрудникам страховой некогда в банк названивать упрашивать побыстреее ответить, и клиент не всегда в курсе (чтобы самому в банке поскандалить и ускорить)