vmfvmf vmfvmf
25 июля 2016, 16:21
3
Добрый день. Купил я телефон в магазине «Фокстрот». Мне подарили программу страхования от СК «Арсенал Стархование». Наступил страховой случай. Я позвонил, зарегистрировал. Месяц телефон был в сервисном центре и в результате получил такой ответ: ремонту не подлежит (хотя просто лопнут дисплей и телефон работает) обращайтесь в страховую компанию для возмещения ущерба. Внимание вопрос: в чем сложность ремонта? ремонт оказывается дороже чем выплата с учетом амортизации? Т.е. теперь мне нужно писать письмо на ЦО и снова ждать 15 рабочих дней для принятия решения по выплате и тому подобное? и зачем мне писать письма если есть офис СК в моем городе?
Ответ страховой компании
Арсенал Страхование
26 июля 2016, 10:32
Доброго дня!

На жаль, страхова компанія не займається ремонтами техніки, тому не може надати вам відповідь на питання «в чому складність ремонту?». Це питання підвладне тільки сервісному центру, який вас обслуговує.

У разі якщо ремонт неможливий або економічно недоцільний, вам необхідно відправити документи в страхову компанію. Зауважимо, що писати додатково листи, заяви і т.п. не потрібно, тому що весь комплект документів вам видали в сервісному центрі. Тому достатньо доповнити існуючий пакет документів своїми реквізитами для виплати та відправити на адресу страхової компанії.

Якщо з яких-небудь причин для вас це не зручно, то ви можете залишити дані документи в найближчому офісі і їх передадуть до відділу виплат. В самій же пам'ятці, яку вам видалив сервісному центрі, дійсно написано відправити документи за адресою, але тільки тому, що так часто виходить значно швидше для вас.

Відносно терміну 15 днів. У договорі дійсно передбачені терміни до 15 робочих днів на ухвалення рішення і до 15 робочих днів на виплату, але це максимальні терміни. На практиці ж в 99,9% випадків відбувається все набагато швидше, ніж встановлені максимальні терміни за договором.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1