genvitkot genvitkot
14 августа 2015, 11:33
без оценки
2 дні не міг додзвонитися за вказаними на сайті телефонами. Зрештою трубку підняли і безуспішно (ніхто не піднімав трубку) намагалися перевести дзвінок. З третьої спроби після переведення дзвінка трубку взяли, але толком відповісти на прості запитання не змогли — все зводилося до того, що треба приїхати в СК і написати якісь заяви. Правда через день таки заст. начальника відділу з документообігу Скуридіна Тетяна відповіла на е-мейл, в якому знову ж повторила, що треба їхати і писати заяви. Коли у листі-я поцікавився які документи треба з собою брати і чи можна отримати формуляри заяв, щоб підготувати все заздалегідь, два дні ніхто на цей лист не відповідав. Довелося знову дзвонити. Т.к. компанія працює строго з 9 до 18 з Пн по Пт, то їхати треба виключно в робочий час і незрозуміло скільки часу це займе. По телефону Тетяна повідомила мені, що вона не відповідає на подібні листи, що не висилає ніякі документи і треба приїхати. Правда виявилося, що дуже важливо хто є власником автомобіля і що треба привезти з собою паспорт і ід.код, але в листуванні такі елементарні речі Тетяна повідомити не в змозі. Я більше 10 років за кермом і вже дуже давно не зустрічав такого зневажливого і байдужого ставлення до клієнта. Сподіваюся, конкуренція і «ринкові відносини» зроблять свою справу і ця компанія розориться найближчим часом.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться