catalonia catalonia
29 апреля 2016, 18:10
1
Страховi агенти не пiдготовленi, або компанii вигiдно, щоб не були правильно зiбранi документи, пiсля чого компанiя не виплачуе страховку.Пiсля ДТП я виконала всi умови договору. А саме протягом декiлькох годин повiдомила страхову про дану автопригоду, протягом 24 годин надала всi документи, якi вiд мене вимагали. I чомусь через ддва тижнi виявилося, що замiсть того аби прояснити ситуацiю, менi потрiбно шукати ще документи. Мене цiкавить, як ви набераэте персонал, що вони не знають, якi документи потрiбнi для виплати страховки. Яке право страховий агент мае говорити клiенту, що для чого вiн вiдправляе документи на виплату коштiв… Виходить, що оплачувати страховку потрiбно, а при винекненi проблем, страхова компанiя не мае до вас нiякого вiдношення. З таким ставленням I не виконаннi своiх обовязкiв, ви втратите всiх клiентiв. Одного ви вже втратили, працювати з компанiею, яка не дотримуеться правил мало хто захоче!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться