ВХОД
Вернуться

ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ЖАХЛИВЕ

Chris00 Chris00
30 июня 2015, 18:06
1
В центральному відділенні в Києві, де працює «купа» (це слово абсолютно відповідає дійсності) працівників, я просиділа в черзі більше, ніж півгодини! і це тільки для того, щоб проплатити кредит з заборгованістю у 8 днів. А коли вже нарешті дійшла моя черга, то я не була здивована своєму очікуванню в більше, ніж півгодини, бо оператор мене обслуговувала ну дууууже повільно і страшенно тупила! за її столом я ще просиділа хвилин 20… таке враження, що у клієнтів не може бути ніяких більше справ, аніж сидіти і чекати, поки вони там всі роздупляться в центральному відділенні! І от прийшов час, коли мені назвали суму до сплати в два рази більшу за належну!!! І перед нею лежить картка клієнта про всю інформацію з кредита, але очі свої роззути вона не змогла, поки я сама не підняла «хай» і не вказала їй, що вона швидше за все дуже помиляється… ви що там, на дурачка берете?? така фігня зустрічається не впереше!!! А відповідь з затримкою в часі та дзвоником до подруги по роботі, я так розумію, була такою..«ооой… ну да, точно...» Клас! кого ви набираєте на роботу? яким чином чи через який «чин» у вас фіксується інформація з кредитів та клієнтів?? НЕПОДОБСТВО! Але найголовніше, 20 грн за послугу (що я от прийшла сплатити кредит, а вони його прийняли, дуже вам дякую!..) заплати, ще й окремою квитанцією! ЦЕ ЗА ЩО ВЗАГАЛІ?? ЩОБ ВИ БУЛИ ЩЕ ПОВІЛЬНІШИМИ??
Ответ банка
ВТБ Банк
VTBBank
VTBBank
1 июля 2015, 12:58
Шановна Chris00!

В банку VTB існує система управління потоків клієнтів, завдяки чому аналізується кількість звернень до відділення банку з метою організації та комфортного обслуговування. Інформація, яку Ви повідомили важлива для нашого Банку та прийнята до уваги. Ми завжди прагнемо покращити наші сервіси, продукти та послуги. Тому для нас особливо важлива Ваша думка і ми приносимо Вам вибачення за виниклу ситуацію.

Також, повідомляємо, що з 19.02.2015 згідно тарифів банку, застосовується комісійна винагорода за прийом готівкових коштів від фізичних осіб і перерахування з метою погашення заборгованості по кредитах (якщо сума не перевищує 2000 грн. ) у розмірі 20 грн.

Однак, VTB банк заздалегідь подбав про зручність обслуговування наданих кредитів. З цією метою постійно розширюється перелік можливостей здійснювати щомісячне погашення кредиту без необхідності відвідувати відділення Банку.
Використання альтернативних касі шляхів поповнення рахунків для погашення кредиту дозволяє: економити Ваш час та кошти на проїзд у відділення Банку, уникати черги в касах відділень та здійснювати поповнення рахунку для погашення кредиту цілодобово, не орієнтуючись на час роботи відділення Банку.
Через термінали самообслуговування: ІВох, мережу терміналів RegulPay («ФК «Система»). При проведенні зарахування на погашення кредиту через термінал самообслуговування грошові кошти зараховуються протягом трьох банківських днів з моменту проведення операції через платіжний термінал. До 31.12.2015 комісія не застосовується.
Також, є можливість підключити послугу Регулярний платіж до Вашого карткового рахунку, з якого кошти будуть вчасно списуватись на погашення кредиту. Поповнювати Ваш картковий рахунок можливо через банкомати на приймання готівки, платіжні термінали або підключивши Інтернет-банкінг.
Крім цього, Вам взагалі немає потреби виходити з дому для погашення кредиту, а можна здійснювати поповнення рахунку, наприклад, з зарплатної картки з Вашого комп’ютеру через

Комментарии (1)

+
0
svetlanasvetik
svetlanasvetik
19 августа 2015, 01:50
#
Да-да, согласна с Вами аболютно. Погаша досрочно кредит, сумма платежа 1290 грн+20 грн комиссия… Спросила откуда она, эта комиссия, я ведь погашаю ваш кредит и через ваш же банк....+оказалось что при досрочном погашении % не пересчитывается, хотя в договоре указано было иначе+сотрудник уверял-раньше выплатите-меньше переплатите… в общем, не банк, а одно кидалово.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд