ВХОД
Вернуться

Закриття Відділення Мукачево Закарпатська область

msokovalenko msokovalenko
19 ноября 2014, 09:27
1
Дуже безвідповідальні працівники. Відділення із 14 листопада закрилося для клієнтів. Про це клієнти дізнаються 18 листопада. Крім того, лише через 4 дні після закриття, нас ставлять перед фактом дзвінком із киіївського відділення. На прохання передзонити (дзвонять коли ім зручно, навіть не запитують клієнта, чи зручно йому) — не передзвонюють!
Чому при виникненні потреби з боку банку менеджери знаходять час прозвонювати або висилати інфо-смс, а коли в тому є потреба клієнтів — банк мовчить? Невже важко зробити смс розсилку??? Чи це не повод для клієнтів???
Клієнти самі мають про все дізнаватися? Перепитувати банк кожні два тижні?(під час останнього візиту 19.10.14 — мови не йшло про якість закриття)

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд