Діма Дроган Діма Дроган
22 декабря 2016, 12:34
1
Я вже писав про мою ситуацію з не поверненням мені грошей при спірній транзакії, але подальші дії банку мене шокуютьть, отже коли я знімав гроші у банкоматі ВТБ (м.ЛЬВІВ вул. Героїв УПА-73) кошти не видало а з картки зняло, я написав заяву(26 вересня) на їх повернення, менеджер банку мені сказав зачекати 2-3 тижня поки йде розслідування, потім 30 днів після цього 50, вже пройшло майже 90 днів гроші мені ніхто не повернув, неодноразові звернення у відділення та дзвінки на гарячу лінію, не допомогли, коли я подзвонив сьогодні сказали що відділення на героїв УПА закрили, але мене з,єднали з іншим менеджером яка почувши про мою проблему просто кинула трубку, після повторного дзвінка мені оператор сказав що менеджер зайнятий робою з клієнтами і мені прийдеться чекати їхнього дзвінка на протязі дня, в мене винекло питання а я хто?? не клієнт??? я вже чекаю 90 днів, коли б цьому банку не платили б кредит 90 днів вони б поводиили б себе би дуже активно, після цьго я зрозумів що без правоохоронних органів тут нічого не буде.
Ответ банка
ВТБ Банк
27 декабря 2016, 16:26
Шановний Дмитро!
Банком було прийнято всі міри для прискорення розгляду Вашої заяви. Просимо Вас повторно перевірити залишок за Вашим картковим рахунком. Сподіваємося на розуміння та подальшу плідну співпрацю!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться