ВХОД
Вернуться

Неадекватна робота з клієнтами

Grafika63 Grafika63
14 мая 2014, 12:46
1
09.04.2014р я звернувся до банку з письмовим зверненням про розірвання Договору банківського вкладу, яке було відповідно зареєстроване в Журналі вхідної кореспонденції відділення. Як з’ясувалось, банком встановлені строки для розірвання вкладу (30 днів), що вже є грубим порушенням умов договору, оскільки самим договором відтермінування не передбачене, та діючого законодавства: статті 1060 Цивільного кодексу України, п.3.3. Постанови Правління НБУ №516 від 03.12.2003р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами»,.
28.04.2014р. я звернувся до банку з письмовим зверненням про надання письмової відповіді на мій Лист від 09.04.2014р., про що в Журналі вхідної кореспонденції проведена реєстрація і додатково нагадав про свої наміри.
При зверненні до банку 12.05.2014р.було встановлено, що моя вимога щодо розірвання вкладу не виконана, оскільки моє письмове звернення не відповідає формі, встановленій банком, та не внесене до відповідного програмного забезпечення. Крім того, я також не одержав і письмової відповіді на мої письмові звернення. Зі слів начальника Чернівецького відділення №3 Шилепницької Г.В. – це функція Головного офісу. Зателефонувавши на телефон Гарячої лінії ПАТ «ВіЕйБі Банк», одержав відповідь, що це повноваження начальника відділення, в якому розміщений депозит.
Враховуючи вище викладене, банк відверто ігнорує свої обов’язки перед клієнтами, та вимоги законодавчих актів України та регулятора.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд