ВХОД
Вернуться

Скільки часу треба, щоб написати листа?

alex4 alex4
10 апреля 2014, 11:47
2
6 березня, страхова компанія у якій застрахований мій автомобіль Шкода Октавія (кредитний договір 05/07-А, 28/04/2007р.), звернулася до банку VAB з проханням дати дозвіл на перерахування коштів на його ремонт на СТО.
26 березня я звернувся у відділення Вашого банку у м. Рівне з проханням видати листа на страхову компанію. Мені повідомили, що я повинен надати фото автомобіля, та довідку про мої доходи за останні 6 місяців. Я здивувався, чому пройшло 20 днів, а ніхто з працівників банку не зателефонував мені, та не повідомив про це. Того ж числа я надав документи. Повідомили, що довідку виготовлятимуть 2 тижні. Я періодично телефонував, мені говорили, що довідки ще немає і цим питанням займається Кондрашов Констянтин Дмитрович у м. Київ.
08/04/14, Кондрашов К.Д. повідомив Рівненське відділення VAB банку, що лист направлений у страхову, ще 4/04/14. Проте коли керівник відділення запросила копію листа виявилось, що він не стосується мого випадку.
Станом на ранок 09/04/14 листа ні я, ні страхова компанія не отримували, мені зателефонував директор рівненського відділення VAB банку, та повідомила, що Ваш працівник обіцяє зробити довідку на наступному тиждні.
Вимагаю від Вас пояснень стосовно данної ситуації, негайного вирішення питання та вибачення за незручності.
З повагою, Святобог О.С.
Ответ банка
VAB Банк
10 апреля 2014, 12:11
Банк має право відповісти громадянам на їх офіційне звернення впродовж 30 днів. Ми парвильно зрозуміли, що необхідні документи в наш банк ви подали лише 10 днів тому?

Комментарии (2)

+
0
andg
andg
10 апреля 2014, 12:31
#
Банк как всегда в своем репертуаре: право и обязанность всегда путают. Обязанности только у клиентов, а у банка право.
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання
+
0
alex4
alex4
10 апреля 2014, 12:39
#
Чим Ви керуєтеся, у якому нормативному акті це зазначено? Я говорю про безвідповідальне ставлення Ваших працівників до своїх клієнтів! З моменту отримання банком листа від страхової компанії пройшло вже більше місяця.
Звертався не я, а страхова компанія. Не плутайте та не підмінюйте поняття- запит і листування! Невже складно перевірити відсутність заборгованості за договором та дати відповідь? І мене не цікавить скільки Ви виділили собі часу на відповідь- мене цікавить чому так довго і коли страхова отримає дозвіл?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд